Nou ja, het is duidelijk dat Federer ze ook wat minder raakt dan in de 1e set. En grotendeels 2e.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Het blijkt dus niet alleen aan Federers tactiek te hebben gelegen, maar toch ook aan DP's zenuwen ..............
DP nu ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Federer praat met de umpire, maar waarover?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef SCH het volgende:
Godverdomme waarom nooit een slotje op de topics van tong80?
maar het is wel rete irritant om topics te openen terwijl het vorige nog niet dicht is - zit ik daar moeite voor te doen
Spreek je maatje even aan op MSN hierover.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef SCH het volgende:
maar het is wel rete irritant om topics te openen terwijl het vorige nog niet dicht is - zit ik daar moeite voor te doen
Ik heb morgen college om 10.00, dus ik hoop dat ze het niet al te laat makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef jampot het volgende:
Woei, en de wedstrijd is weer open!
En we gaan nog niet naar bed :p
Ik spreek jou er op aan, je gooit de verkeerde dicht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Spreek je maatje even aan op MSN hierover.
Ambro, the comeback kidquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt mee imo. Dan heb ik er alweer 2 uur opzitten. En vannacht ook maar 4 uur in de mandquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb morgen college om 10.00, dus ik hoop dat ze het niet al te laat maken
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb morgen collegesollicitatie om 10.00, dus ik hoop dat ze het niet al te laat maken
Niet zo stoken jijquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef SCH het volgende:
Ik opende hem tijdens de winst van Del Potro.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef SCH het volgende:
Ach stel je niet aan. Wat maakt het uit wie het topic opent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik spreek jou er op aan, je gooit de verkeerde dicht.
inderdaad.. ff opschakelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Szura het volgende:
Fed zou trouwens Fed niet zijn als ie nu niet vol gas zou geven
11 uur hier vergadering met projectgroep. Heb al gemeld dat ik een uur later ben voor elke set na de derde :pquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, je verkloot de boel en dat moet je niet doen. Houd je gewoon aan de regels in plaats van de wijsneus uit te hangen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik opende hem tijdens de winst van Del Potro.
Er kon nog 5 keer worden gepost in het oude.
Het is ook nooit goed
Uuuuh, ga tennis kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je verkloot de boel en dat moet je niet doen. Houd je gewoon aan de regels in plaats van de wijsneus uit te hangen.
Okay, zal ik vast nummer 21 openen nu dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan. Wat maakt het uit wie het topic opent.
Maatjequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat blijkt toch ook uit het plaatje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt enorm.![]()
Maar ik dacht dat jij zo'n Fed-fan was?
Maar ik heb mijn uren 's nachts wel nodig, heb ik laatst ook weer gemerkt. Zeker als het losse nachten zijn waarin ik weinig slaap.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt mee imo. Dan heb ik er alweer 2 uur opzitten. En vannacht ook maar 4 uur in de mand.
Meid, het is me wat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn uren 's nachts wel nodig, heb ik laatst ook weer gemerkt. Zeker als het losse nachten zijn waarin ik weinig slaap.
Tijdens de OS vorig jaar maakte het me allemaal weinig uit. Daar sliep ik gewoon 3 uur per nacht, maar dat was gewoon een ritme van 2 weken geworden
Ik heb morgen 20.45 college. Ben bang dat het een powernapje gaat wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoeveel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef Szura het volgende:
Ik wed dat dit topic open bleef omdat ie hem in "tennis" had gezet![]()
Tong![]()
Wat een passing weer van Potro
Balenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoeveel?
Op Tuesday 15 September 2009 @ 00:09 door Ambrosius:
Topic in filter "Tennis" gezet.
Schrijf je eerst maar in voor een cursus Nederlands.quote:
Nergens voor nodig, je begrijpddd me togg?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Schrijf je eerst maar in voor een cursus Nederlands.
Dat heeft 'ie op RG al gedaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef LaTiNo het volgende:
En de 6-3 6-0 6-0 is nu gelukkig wel goedgemaakt
Dat was 'ie al op RG.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef LaTiNo het volgende:
[...]
En de 6-3 6-0 6-0 is nu gelukkig wel goedgemaakt
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie op RG al gedaan.
Dat zijn een beetje mijn cijfers.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef Szura het volgende:
Ongewoon die service van Federer![]()
Zit nu op 45% eerste service in en slaat al 7 DF
Speelt Mauresmo ook?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Leuke pot nu.
Ik aan Navratilovaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Moest ook meteen aan Mauresmo denken.
Nee dank je. Ik kijk liever op eurosport.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik kijk liever op eurosport.
ik zeg: erop en erover! is voor de tennissport ook veel beter, anders is de spanning wegquote:
Gelukkig heeft hij geen 5 sets nodig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef LaTiNo het volgende:
Jammer dat Fed - Djokovic niet een vijfsetter van 4 uur was, nu vraag ik me af of DP wel 5 sets red fysiek gezien.
Enige waarvan ik het weet, dat zou er iets mee te maken kunnen hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
dudes, jullie smaak in potten is gruwelijk
En van de blijdschap als hij dan toch weer wint.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ik geniet zo van die sjagrijnige kop van Federer als het hem even tegenzit.
Je mening is duidelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:33 schreef evert het volgende:
[..]
ik zeg: erop en erover! is voor de tennissport ook veel beter, anders is de spanning weg
heb je geen eurosport? misschien niet goed voorgeprogramd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |