Zo begint het toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, dit was gewoon flirten en giechelen
ja was nu die applicatie van G_E maar alvast beschikbaar zodat je kon controleren of meneer ook beschikt over een profiel bij gay.nlquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik zat vanmorgen met een leuke jongen in de trein, we keken de hele tijd naar elkaar, en hij stapte uit waar ik uitstapte, en hij liep zo'n beetje naar hetzelfde pand waar ik ook moest zijn![]()
Alles wend, ook het hebben van geen internetquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:34 schreef Keukenkast het volgende:
ik haat het niet hebben van internet. ik voel me onthand
zoals mijn oma altijd zei; alles went, behalve een ventquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Alles wend, ook het hebben van geen internet
weet ik veelquote:
was je oma lesbiesquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zoals mijn oma altijd zei; alles went, behalve een vent
Ze was gewoon zo'n salonfeministe!quote:
Oje, dramaqueen in de dopquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ze was gewoon zo'n salonfeministe!
ik raakte serieus ontroerd door de koningin net
Ja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja was nu die applicatie van G_E maar alvast beschikbaar zodat je kon controleren of meneer ook beschikt over een profiel bij gay.nl
heb je zijn tel.nr. niet gevraagdquote:
Nou de markt schreeuwt om deze applicatiequote:
B. reporting voor de financiële kant van de organisatie, dus budgetten bewaken, klanten facturen sturen etc.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou de markt schreeuwt om deze applicatie
Gaan we nu snel om tafel zitten om dit bedrijf in San Fransisco uit de grond te stampen
Wil ik de supportdesk wel gaan doen
Ik liep met een collega mee... dus, nee...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je zijn tel.nr. niet gevraagd
Ik ga de database wel ontwikkelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou de markt schreeuwt om deze applicatie
Gaan we nu snel om tafel zitten om dit bedrijf in San Fransisco uit de grond te stampen
Wil ik de supportdesk wel gaan doen
en zodra er dan iets ruimte is stampen we direct een 2e kantoor in Sydney uit de grondquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
B. reporting voor de financiële kant van de organisatie, dus budgetten bewaken, klanten facturen sturen etc.
Mieke?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zet koffie en ander lekkers klaar voor Mieke en TMM
voor het gesprek van je verjaardag of die andere?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
update: ik mag door naar de tweede ronde van soll. gesprek.![]()
maar ik weet niet of ik dat wel wil. Ben nog in dubio![]()
gesprek van mij verjaardag ja. Die andere is verschoven naar de 21e.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor het gesprek van je verjaardag of die andere?
die andere optie is minder kantoorklerkerig dan deze ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gesprek van mij verjaardag ja. Die andere is verschoven naar de 21e.
Ben ondertussen nog verder aan het kijken. Niet echt actief.
plezier met huisje kiijken en foto's pleasequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:53 schreef Vlarp het volgende:
Uhm ja... ik ga weer uitloggen...
Straks huis bekijken
Nee, tis ook een managerial job bij S&P. Of ik dit ook wil weet ik niet, ik zie het maar als training.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die andere optie is minder kantoorklerkerig dan deze ?
je bedoelt die sexsites? Nee, niet genoeg rendement. Trouwens alles zit gesitueerd in Haarlem. Ben er eigenlijk ook niet echt meer actief achterheen gegaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:54 schreef Stroekie het volgende:
Mieke hoe zit het eigenlijk nog met die pomp website
ga die dat plan nog verder doorzetten ?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik drink geen koffie, daar ga je van uit je bek stinken, net als van roken
je weet best dat dat niet zo is, ranzigheidquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
maar ja twee negatives is toch 1 positief?
o, dus we gaan niet zoenen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je weet best dat dat niet zo is, ranzigheid
lui varken, iedereen moet zich omhoog werken. Je kunt niet gelijk de perfecte baan hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tis ook een managerial job bij S&P. Of ik dit ook wil weet ik niet, ik zie het maar als training.![]()
Ik lijk wel recalcitrant, normaliter ben ik niet zo.Mijn hoofd staat er gewoon niet naar.
en wel zorgen dat je morgen in dezelfde trein zit als vandaag hequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:53 schreef Vlarp het volgende:
Uhm ja... ik ga weer uitloggen...
Straks huis bekijken
ik drink koffie en rook ookquote:
quote:
buenoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |