Zwaait terugquote:
It's a bad habitquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij was geen maanden afwezig zoals burner
De toeristische route dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef Stroekie het volgende:
en ns maakt er in zuidoost nederland een bende van met overvolle treinen die te laat zijn. En reizigers van arnhen naar utrecht via den bosch sturen
jij gaat straks naar Trix zwaaien ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:12 schreef Peter het volgende:
mogguh
Maar volgens mij is het bij Peter om de hoek, dus dan zou ik ook wel gaan kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:52 schreef Baltar het volgende:
't is ook niet aan mij besteed hoor. Ik vind het leuk om er wat van op tv te zien, maar om daarvoor naar Den Haag te gaan
Leuk vermaak, erg gelachen. Maar geweldig is de film nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe vond je de nieuwe Tarantino ?
Nee, precies wat ik er ook van vond. Ben beter van hem gewendquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Leuk vermaak, erg gelachen. Maar geweldig is de film niet
rekening niet betaald?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:30 schreef Keukenkast het volgende:
Dag fagootjes! Mijn internet is dood
geen nieuwe SMS van hem gehad na zaterdagnachtquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:39 schreef Baltar het volgende:
Is er al wat van Ang3l vernomen? Of heeft ie besloten om maar in Parijs te blijven?
Moet volgens mij ook echt killing zijn, Na Jacky Brown en Pulp Fiction verwacht heel de wereld alleen nog maar grotere meesterwerken van hem, en door al die opgepompte verwachtingen kan het alleen maar tegenvallen achterafquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, precies wat ik er ook van vond. Ben beter van hem gewend
Je stalkt hem zelfs per sms?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen nieuwe SMS van hem gehad na zaterdagnacht
misschien drijft ie facedown in de seinequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had ie het toen wel leuk dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb niet al z'n films gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, precies wat ik er ook van vond. Ben beter van hem gewend
En hoe post je nu dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:30 schreef Keukenkast het volgende:
Dag fagootjes! Mijn internet is dood
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:47 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen lieverds
Nee hoorquote:
From dusk till dawn was briljantquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet volgens mij ook echt killing zijn, Na Jacky Brown en Pulp Fiction verwacht heel de wereld alleen nog maar grotere meesterwerken van hem, en door al die opgepompte verwachtingen kan het alleen maar tegenvallen achteraf
de thalys gaat meet zoef zoef tochquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor
alleen die donderdagochtend een SMS gestuurd op het moment dat hij in de trein zat om te vragen of hij aan Kedeng Kedeng van Guus Meewis moest denken
Ja Gerrardo was in het echt nog leuker dan digitaal en helemaal niet zo kleinquote:
Volgens mij dacht ik direct aan een ander klein dna je bedoeldequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Gerrardo was in het echt nog leuker dan digitaal en helemaal niet zo klein
Maar tussen Eindhoven en Rotterdam ligt er geen HSL spoor, dus moet dat met de gewone intercityquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de thalys gaat meet zoef zoef toch
ah dan kan het wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar tussen Eindhoven en Rotterdam ligt er geen HSL spoor, dus moet dat met de gewone intercity
ja ben al weer even aan het werkquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goeiemorgen, lekker geslapen?
Volgens mij komt hij vandaag naar huisquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah dan kan het wel.
nu maar sms om te vragen of ie aan het is een nacht moet denken?
om te studerenquote:
*neuriet: "Love is in the air"quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik zat vanmorgen met een leuke jongen in de trein, we keken de hele tijd naar elkaar, en hij stapte uit waar ik uitstapte, en hij liep zo'n beetje naar hetzelfde pand waar ik ook moest zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |