Het surinaams?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef wonderer het volgende:
Waar komt DAT woord in godsnaam vandaan??
Pokkie? Dat wordt toch niet zomaar verzonnen? "Hee, laten we een telefoon pokkie noemen!"quote:
Denk het niet. Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pokkie? Dat wordt toch niet zomaar verzonnen? "Hee, laten we een telefoon pokkie noemen!"
moet je maar hier blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef Nuno_G het volgende:
even weg en jullie zijn een topic verder
ik moest even praten IRL dat heb je somsquote:
praten met echte mensen ieeeelquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik moest even praten IRL dat heb je soms
ja scary he, waar is de rest gebleven, allemaal naar bed of zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
praten met echte mensen ieeeel
Ik eet een boterham en heb geleerd niet met volle mond te praten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet boeiend genoeg om mee te praten denk ik.
Met ham, kaas en ketchup.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en daar krijg ik honger van. (Van de gedachte aan een boterham, niet van het met volle mond praten).
Denk hetquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja scary he, waar is de rest gebleven, allemaal naar bed of zo
You tease!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met ham, kaas en ketchup.
nee dat is boeiend, een boterhamquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en daar krijg ik honger van. (Van de gedachte aan een boterham, niet van het met volle mond praten).
Oh meneer voelt zich weer eens aangevallen. Surprise.quote:
ik zou best een frikandel lustenquote:
nee niet echt was gewooon een reactiequote:Op dinsdag 15 september 2009 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh meneer voelt zich weer eens aangevallen. Surprise.
Amerikaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met ham, kaas en ketchup.
Die doen ook overal ketchup op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat bedoel je dáár nou weer mee, eh?
Het woord ketchup komt van ketjapquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ketchup is mager. En goed voor de mondhygiene.
goed voor de mondhygiene? hoezo dat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ketchup is mager. En goed voor de mondhygiene.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik lust altijd frikandellen
Dat zei iemand ooit tegen mequote:Op dinsdag 15 september 2009 01:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
goed voor de mondhygiene? hoezo dat?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen nederlandse toeristen frietkraam?
slaap ze ik ga ook zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ben naar bed slaap lekker iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |