Zwaait terugquote:
It's a bad habitquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij was geen maanden afwezig zoals burner
De toeristische route dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef Stroekie het volgende:
en ns maakt er in zuidoost nederland een bende van met overvolle treinen die te laat zijn. En reizigers van arnhen naar utrecht via den bosch sturen
jij gaat straks naar Trix zwaaien ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:12 schreef Peter het volgende:
mogguh
Maar volgens mij is het bij Peter om de hoek, dus dan zou ik ook wel gaan kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:52 schreef Baltar het volgende:
't is ook niet aan mij besteed hoor. Ik vind het leuk om er wat van op tv te zien, maar om daarvoor naar Den Haag te gaan
Leuk vermaak, erg gelachen. Maar geweldig is de film nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe vond je de nieuwe Tarantino ?
Nee, precies wat ik er ook van vond. Ben beter van hem gewendquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Leuk vermaak, erg gelachen. Maar geweldig is de film niet
rekening niet betaald?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:30 schreef Keukenkast het volgende:
Dag fagootjes! Mijn internet is dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |