Mieke?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zet koffie en ander lekkers klaar voor Mieke en TMM
voor het gesprek van je verjaardag of die andere?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
update: ik mag door naar de tweede ronde van soll. gesprek.![]()
maar ik weet niet of ik dat wel wil. Ben nog in dubio![]()
gesprek van mij verjaardag ja. Die andere is verschoven naar de 21e.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor het gesprek van je verjaardag of die andere?
die andere optie is minder kantoorklerkerig dan deze ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gesprek van mij verjaardag ja. Die andere is verschoven naar de 21e.
Ben ondertussen nog verder aan het kijken. Niet echt actief.
plezier met huisje kiijken en foto's pleasequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:53 schreef Vlarp het volgende:
Uhm ja... ik ga weer uitloggen...
Straks huis bekijken
Nee, tis ook een managerial job bij S&P. Of ik dit ook wil weet ik niet, ik zie het maar als training.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die andere optie is minder kantoorklerkerig dan deze ?
je bedoelt die sexsites? Nee, niet genoeg rendement. Trouwens alles zit gesitueerd in Haarlem. Ben er eigenlijk ook niet echt meer actief achterheen gegaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:54 schreef Stroekie het volgende:
Mieke hoe zit het eigenlijk nog met die pomp website
ga die dat plan nog verder doorzetten ?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik drink geen koffie, daar ga je van uit je bek stinken, net als van roken
je weet best dat dat niet zo is, ranzigheidquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
maar ja twee negatives is toch 1 positief?
o, dus we gaan niet zoenen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je weet best dat dat niet zo is, ranzigheid
lui varken, iedereen moet zich omhoog werken. Je kunt niet gelijk de perfecte baan hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tis ook een managerial job bij S&P. Of ik dit ook wil weet ik niet, ik zie het maar als training.![]()
Ik lijk wel recalcitrant, normaliter ben ik niet zo.Mijn hoofd staat er gewoon niet naar.
en wel zorgen dat je morgen in dezelfde trein zit als vandaag hequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:53 schreef Vlarp het volgende:
Uhm ja... ik ga weer uitloggen...
Straks huis bekijken
ik drink koffie en rook ookquote:
quote:
buenoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |