Vorig seizoen was ik er juist niet bij tijdens die mooie wedstrijden tegen Fiorentina en Marseille wegens geldgebrek / werkeloosheid.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Silenus het volgende:
Iedereen die er donderdag niet is mag ook lekker wegblijven als we straks weer mooie wedstrijden tegen AS Roma en Fiorentina hebben, bijv.
2 Slovenen, 2 Slovaken (niet door elkaar halen die 2 landenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Radegast het volgende:
Ze hebben een stel Sloveense internationals geloof ik, best aardige spelers.
Oh, je hebt maar de twee sfeervolste avonden in 5 jaar Ajax gemist hoor, verder niets.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ik er juist niet bij tijdens die mooie wedstrijden tegen Fiorentina en Marseille wegens geldgebrek / werkeloosheid.
Biertje doen donderdag?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, je hebt maar de twee sfeervolste avonden in 5 jaar Ajax gemist hoor, verder niets.
Dat is juist de reden dat ik deze wedstrijd wel komquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Voltreffer het volgende:
Donderdag ook weer aanwezig. Zo ga je een tijdje niet en dan zit je gewoon weer 2x in een week in de Arena. Kost me dan wel +- 12 tot 14 uur reistijd maar dan heb je ook wat. Nu gelukkig wel gewoon gratis vervoer. Raar dat er door en de gunstige tijd (19.00 dus zelf ik kan nog optijd terug met de trein) en de kans op gratis vervoer (week OV's) niet veel meer mensen zijn.
Hoe zit dat trouwens met de vakken, ik zit in 430 maar is het dan te doen wat dichter bij 410 te komen? Wil namelijk ook wel eens een wedstrijdje staand bekijken inplaats van altijd maar dat gezit.
Vorig jaar ben ik drie keer bij Ajax geweest. De Graafschap, Fiorentina en Marseillequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ik er juist niet bij tijdens die mooie wedstrijden tegen Fiorentina en Marseille wegens geldgebrek / werkeloosheid.
Allemaal één pot nat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
2 Slovenen, 2 Slovaken (niet door elkaar halen die 2 landen)
Het waren inderdaad fantastische partijen ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, je hebt maar de twee sfeervolste avonden in 5 jaar Ajax gemist hoor, verder niets.
Wel een mooi verhaalquote:Zuid-Koreaanse spits op eigen verzoek op proef bij Ajax
Ajax heeft de Zuid-Koreaanse jeugdinternational Hi Yung op proef. De negentienjarige aanvaller heeft op eigen verzoek een proefperiode afgedwongen bij de Amsterdamse club.
Hi Yung is een fysiek sterke aanvaller. Hij reisde enkele weken geleden naar Amsterdam in de hoop ergens in Europa aan de slag te kunnen gaan als profvoetballer. Bij het trainingsveld van Ajax vroeg hij trainer Martin Jol verschillende keren om mee te trainen.
De Zuid-Koreaan bleef iedere dag terugkomen. "Hij kwam elke dag terug. En omdat ik dat wel mooi vond en inmiddels had begrepen dat hij jeugdinternational was, heb ik hem naar Jong Ajax gestuurd. Pieter Huistra was zo enthousiast, dat we hem nu hebben uitgenodigd voor een proefperiode."
Hi Yung mag een week meetrainen bij Jong Ajax. Met de beloften speelt hij vanmiddag een oefenwedstrijd tegen Ajax A1. "Hij heeft tot dusver een goede indruk gemaakt. We zijn zeer geïnteresseerd", besluit Jol in de Telegraaf.
Zou wel vet zijn als het ook nog eens een goede spits blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wel een mooi verhaal. Wie heeft nog een scouting nodig met zulke jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |