ik vind dat elk kind moet opgroeien met windows die vastloopt en vol met fouten zit dan een redelijk goed werkend windows!!quote:
Je baggert te veel. En je zou aan vriendjespolitiek doen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef me één goede reden waarom niet.
Het feestje is ook heel belangrijk?quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel belangrijk, en 3. Maar ik ga het feestje niet afzeggen!
Omdat de muziek keihard aanstond.quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef reetveter het volgende:
Ik kan Skylark niet verstaan. Hij kan me niet zijn playskillz uitleggen
Het was al langer bekend dat ik dat niet zo heb. Bij mezelf iig.quote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Zelfkennis. [ afbeelding ] (Naar aanleiding van die ene discussie laats, toch?)
[..]
Nu doe je het weer.Kssst...
Ik niet, ik zou echt alles wegflikkeren, vooral IQM en Sanne92.quote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou een goede mod zijn. Seriously.
Dat weet ik dus ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeg dát dan. Srsly, wat heb je te verliezen?
Pulp Fiction.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus. Meer dan een geel visje zeg ik niet.
Nou, misschien een heel klein beetje, maar zeker niet in PUB. En ik bagger bijna nooit. Ofja, als we dezelfde definitie van baggeren hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je baggert te veel. En je zou aan vriendjespolitiek doen.
De befaamde turbo knop.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik vind dat elk kind moet opgroeien met windows die vastloopt en vol met fouten zit dan een redelijk goed werkend windows!!
Ze moeten donald duck spellen spelen met groen beeld!! Op de turbo knop drukken waarna je computer ineens meer geluid maakte![]()
vroeger
De turboknop.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik vind dat elk kind moet opgroeien met windows die vastloopt en vol met fouten zit dan een redelijk goed werkend windows!!
Ze moeten donald duck spellen spelen met groen beeld!! Op de turbo knop drukken waarna je computer ineens meer geluid maakte![]()
vroeger
Ja, reunie met m'n KEIgroepje en die wil ik gewoon graag nog eens zienquote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het feestje is ook heel belangrijk?
Ja, kut, nu de naam.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus. Meer dan een geel visje zeg ik niet.
Ik denk dat jij wel een goede mod zou zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je baggert te veel. En je zou aan vriendjespolitiek doen.
Ik kan hier nu wel een heel lulverhaal op gaan hangen maar daar hebben jij, ik en de rest van de sc geen zin in.quote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Noem me saai, maar ik ga liever voor bewezen degelijkheid dan voor gedurfde hipheid.
Ik denk dat ik hier geen preek hoef te geven omdat je zelf maar al te goed weet wat ik ga zeggen?quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel belangrijk, en 3. Maar ik ga het feestje niet afzeggen!
Commander Keen spelen!!quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
vroeger
Als je zo doet ga je maar naar PUB.quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, reunie met m'n KEIgroepje en die wil ik gewoon graag nog eens zienen verder mogen jullie je lekker bemoeien met je eigen leven en je eigen studie.
Alsof 1 avondje uit je hele studie verneukt, right.
En nu ga ik me omkleden en weg, hee daaaag![]()
!
Waarom?quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Dqod het volgende:
^&&%^$$$$^^#%$# Godsamme wat gaat t snel..
IQM: Ik wil geen mod o.i.d worden, maar ik wil wel heel graag mijn username
in hotpink
Ik ben wel in voor een feestje puur omdat we geen mod zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
Een feestje vieren vanwege je aanstelling tot mod.
Ik heb er nog eentje staan.quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
De turboknop.Ging je van 22 naar 66 MHz ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |