KEL en SEXquote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Otis. het volgende:
[..]![]()
!!
Waar is ze mod van? Niet van KLB toch?

Had je maar geen man moeten zijnquote:

Ik zie mezelf eigenlijk eerder blauw.quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn naam is gewoon heel erg geschikt voor blauw. Geef dat nou gewoon toe.

R&Pquote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Otis. het volgende:
[..]![]()
!!

PUBquote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Otis. het volgende:
[..]![]()
!!
Good old timesquote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die grote floppy's
[ afbeelding ]

Dat heeft ze vanaf het begin zo gezienquote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat heeft haar vriend dan precies tegen jou (of je vriend?)Waarom denk jij (of zij) dat het gelijk kiezen tussen twee partijen is als ze besluit haar dochter op te zoeken?

Je hebt niet eens een hoofdletter manquote:Op maandag 14 september 2009 23:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zie mezelf eigenlijk eerder blauw.

Je maakt me bangquote:Op maandag 14 september 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil m'n piemeltje wel even tussen m'n benen leggen.
[/Bio]
[/Kb]

Ach, je 1 keer opofferen aan een man voor zoiets. Ik zie het probleem niet zo.quote:

JAJAJA 5,25 inchquote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die grote floppy's
[ afbeelding ]

Ik ben het er niet mee eensquote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, je 1 keer opofferen aan een man voor zoiets. Ik zie het probleem niet zo.

Je moeder moet 's leren voor zichzelf op te komen en haar keuzes niet enkel te laten afhangen van wat anderen willen. Die gozer heeft maar dingen te accepteren.quote:Op maandag 14 september 2009 23:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heeft ze vanaf het begin zo gezien
En elke keer als er ook maar iets was, koos ze partij voor hem. Dat is nu nog steeds zo en ik denk niet adt hij het zou accepteren als zij naar mij toe zou gaan zonder hem. Zeker als er iets aan de hand was ofzo.

Het duurde even, maar dan heb je... jah, eigenlijk nog niks.quote:

En dat is dus nog een reden voor jouquote:Op maandag 14 september 2009 23:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een hoofdletter man![]()
![]()
. Swarmahoer de tweede
.

laat je tieten zien!!!quote:Op maandag 14 september 2009 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Tekentijd!
http://www.livestream.com/chezmaisnon
Ik ga verder met een tekening weerkijk mee op die link!
Ieder die geinteresseerd is is welkom om even binnen te vallen
Ben met een portret van m'n nichtje bezig

Dat is ook wel, maar dan ben je gelijk zo anders, brrrrquote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik dat een leuk kleurtje vind

Uhm... ze hebben geen keusquote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Commander Keen.
[..]![]()
[..]
Nee, misschien niet je hele studie maar als jij hebt gezegd dat jij vanavond die presentatie zou maken denken de andere nog wel een keer na voordat ze met jou in een projectgroep gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |