Wat heeft haar vriend dan precies tegen jou (of je vriend?)quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet.
Ik durf gewoon niet, ben bang dat ze zegt: nou ja, ik ga niet tussen jullie in staan, tot nooit meer ziens
ofzo.
Wtf is een straatslang.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet iedereen praat enkel die straat slang.
Iedereen is hypocriet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, je zegt frietpan. Dus zeg dan ook friet, hypocriet mens.!
We hebben het beste met je voor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, reunie met m'n KEIgroepje en die wil ik gewoon graag nog eens zienen verder mogen jullie je lekker bemoeien met je eigen leven en je eigen studie.
Alsof 1 avondje uit je hele studie verneukt, right.
En nu ga ik me omkleden en weg, hee daaaag![]()
!
Wat zou jij in PUB willen modden dan?quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, misschien een heel klein beetje, maar zeker niet in PUB. En ik bagger bijna nooit. Ofja, als we dezelfde definitie van baggeren hebben.
Gewoon, omdat ik dat een leuk kleurtje vindquote:
ZEG!quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier geen preek hoef te geven omdat je zelf maar al te goed weet wat ik ga zeggen?
Als je met hem naar bed gaat wil ie daar best voor zorgen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Dqod het volgende:
^&&%^$$$$^^#%$# Godsamme wat gaat t snel..
IQM: Ik wil geen mod o.i.d worden, maar ik wil wel heel graag mijn username
in hotpink
Have fun.quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, reunie met m'n KEIgroepje en die wil ik gewoon graag nog eens zienen verder mogen jullie je lekker bemoeien met je eigen leven en je eigen studie.
!
quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Otis. het volgende:
WTF BT IS SERIEUS MOD !?!?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik dacht dat het een grap was.
Jajaja, 33 -> 66mhz op een 486, of 386quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
De turboknop.Ging je van 22 naar 66 MHz ofzo.
True.quote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je met hem naar bed gaat wil ie daar best voor zorgen.
Dan heb ik gewoon overal een blauwe kleur, en ik zou een goed edoch streng bewind kunnen houden. En ik zou m'n notes gratis kunnen inzien.quote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat zou jij in PUB willen modden dan?
Je zou, net als zovelen hier, die gastjes keihard uitlachen![]()
T komt er dus nooit vanquote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je met hem naar bed gaat wil ie daar best voor zorgen.
Trusten.quote:
Oh ja, dat ja, 33.quote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Jajaja, 33 -> 66mhz op een 486, of 386
quote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon overal een blauwe kleur, en ik zou een goed edocht streng bewind kunnen houden. En ik zou m'n notes gratis kunnen inzien.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jij komt ook lekker door ja.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
De turboknop.Ging je van 22 naar 66 MHz ofzo.
Mijn naam is gewoon heel erg geschikt voor blauw. Geef dat nou gewoon toe.quote:
Commander Keen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Commander Keen spelen!!
Zo vet, tot cheats
quote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ZEG!SPANNUND, wat zal ie zeggen???!?!
![]()
Nee, misschien niet je hele studie maar als jij hebt gezegd dat jij vanavond die presentatie zou maken denken de andere nog wel een keer na voordat ze met jou in een projectgroep gaan zitten.quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |