Maar ook toen je voor Metallica opende?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mijn geluid voor geen meter klinkt? Ja, dat ook meerdere malen.
Ik had ze vorige keer mooi tuk toen metallica voor ons ging openen, had ik mooi die drummer z'n snare vervangen door een cowbel, nou dat klonk pas kut toenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar ook toen je voor Metallica opende?
Nee, dat niet eens. Kun je nagaan hoe beroerd het dan geklonken zou hebben.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef Cynic het volgende:
Maar ook toen je voor Metallica opende?
Het was toch zo'n ijzeren stoeltje? Dat was net voordat ze St. Anger gingen opnemen toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had ze vorige keer mooi tuk toen metallica voor ons ging openen, had ik mooi die drummer z'n snare vervangen door een cowbel, nou dat klonk pas kut toenhá dat zal ze leren
Ja ik had die gozer opgepakt en em op z'n snare gezet en z'n kruk voor emquote:Op woensdag 16 september 2009 17:02 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Het was toch zo'n ijzeren stoeltje? Dat was net voordat ze St. Anger gingen opnemen toch?
Bij Trivium wil je natuurlijk de drums horen! Die man is namelijk nét zo fenomenaal als drummer als Lars!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Sonisphere ging nog wel goed maar toen ook in ArnhemBij Trivium, Avenged Sevenfold en Bullet For My Valentine hoorde je alleen maar het drumstel
Toen kwam Metallica en hoorde je opeens ook zang en gitaren
Heb je wel eens wat anders horen roepenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij Trivium wil je natuurlijk de drums horen! Die man is namelijk nét zo fenomenaal als drummer als Lars!.
Ga toch eens de nieuwe Megadeth luisteren dan. Dát is pas een goede CD. Dat zal zelfs Lars erkennenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:20 schreef The_Dean het volgende:
Jullie lullen maar wat je willen, maar als wij ooit aan zo'n plaat als St. Anger opnemen toekomen ben ik al blij
En daarnaast is het een steengoede plaat
In de Amsterdam Arena met Slipknot en Korn was dat precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:20 schreef -Menn0- het volgende:
Sonisphere ging nog wel goed maar toen ook in ArnhemBij Trivium, Avenged Sevenfold en Bullet For My Valentine hoorde je alleen maar het drumstel
Toen kwam Metallica en hoorde je opeens ook zang en gitaren
Toen was ik waarschijnlijk cynisch ipv sarcastischquote:Op woensdag 16 september 2009 17:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je wel eens wat anders horen roepen
Oh, dat zal ik ook niet ontkennen hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 17:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga toch eens de nieuwe Megadeth luisteren dan. Dát is pas een goede CD. Dat zal zelfs Lars erkennen.
Dan is het goedquote:Op woensdag 16 september 2009 17:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Toen was ik waarschijnlijk cynisch ipv sarcastisch.
Ik denk dat de muzikanten die ik kan betalen niet zo heel goed zijnquote:
Het soort muzikanten dat voor een kratje bier komt opdraven is niet altijd een garantie voor succes.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef The_Dean het volgende:
Hehe ja, dan word het een ander verhaal
Ik doe het zo!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het soort muzikanten dat voor een kratje bier komt opdraven is niet altijd een garantie...
Ohquote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef Cynic het volgende:
...voor succes.
Het hangt er dan natuurlijk ook van af of ze het kratje eerst leegdrinken en dan gaan spelen of als ze dat andersom doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het soort muzikanten dat voor een kratje bier komt opdraven is niet altijd een garantie voor succes.
Dus daar gaat het bij ons altijd foutquote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hangt er dan natuurlijk ook van af of ze het kratje eerst leegdrinken en dan gaan spelen of als ze dat andersom doen.
Daarom heb ik altijd niks te zuipen tijdens jullie gigs!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus daar gaat het bij ons altijd fout
Het zal wel niet doorgaan denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:54 schreef The_Dean het volgende:
Zou het dan toch gebeuren??
Metallica, Slayer, Anthrax en Megadeth samen op tour?
http://metalkrant.nl/?message=470&page=2
Ik moet er nog een beetje aan wennen (maar dat had ik bij de vorige twee platen ook).quote:Op woensdag 16 september 2009 17:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga toch eens de nieuwe Megadeth luisteren dan. Dát is pas een goede CD. Dat zal zelfs Lars erkennen.
Zou er wel wat voor over hebben hoor. Zeker als dat al dan niet wél de laatste tour zou zijn. Rest boeit me niet echt, maar Metallicaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het zal wel niet doorgaan denk ik.
En als het doorgaat wil je denk ik niet weten wat een kaartje gaat kosten het klinkt als een pensioentoer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |