Ruilen voor een ei?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:04 schreef Dribbel_ het volgende:
ik krijg alleen mensen die willen ruilen
Gadver...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:45 schreef -Menn0- het volgende:
De ESP versie is ook vet![]()
Kostdat?
Mijn ESP verlanglijstje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon omdat een witte ook vet isHeb heel lang getwijfeld tussen die mat zwarte die ik nu heb en deze
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een vette V maar die van ESP vind ik allemaal beetje mwoa
Weinig, want zij zijn zó geweldig dat niemand hen weg doetquote:Op woensdag 16 september 2009 15:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dean
Maar die Dave ESP dingen zijn er vast nog wel tweedehands hier en daar.
Zeurpietquote:Op woensdag 16 september 2009 15:19 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Gadver...
Gadver...
Gadver...
Gadver...
Ik verhoog mijn bod met een brood en twee pakken taksiquote:
Heb je al in de winkel gevraagd of ze willen ruilen? Op z'n minst een goede optie om te proberen als je toch geen fatsoenlijk bod krijgt..quote:Op woensdag 16 september 2009 15:04 schreef Dribbel_ het volgende:
ik krijg alleen mensen die willen ruilen
Dealquote:Op woensdag 16 september 2009 15:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik verhoog mijn bod met een brood en twee pakken taksi
Dan kan je rekenen op 40% vand e nieuwprijs en dat is erruggg weinigquote:Op woensdag 16 september 2009 15:27 schreef Meursault het volgende:
[..]
Heb je al in de winkel gevraagd of ze willen ruilen? Op z'n minst een goede optie om te proberen als je toch geen fatsoenlijk bod krijgt..
quote:
oh ik krijg dus net een mailtje:quote:Op woensdag 16 september 2009 15:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb dus al een tijdje een Peavey Classic 30 buizenbak en ben er zeer over te spreken, ook zit er een knopje met een cleane boost op die geweldig is voor de solo's. Met repeteren wil zo'n knopje nog wel maar met optredens heb ik echt een pedaal nodig? Is er een bijpassend/standaard boost pedaal net zoiets als een switch van kanaal a naar b maar dan van niet boost naar boost?
Is het alleen een volumeboost? Of doet-ie ook nog iets anders met je geluid?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
oh ik krijg dus net een mailtje:
THe boost is not footswitchable, sorry
![]()
Een soldeerbout doet wonderenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
oh ik krijg dus net een mailtje:
THe boost is not footswitchable, sorry
![]()
Ik vond ze zooooo slecht bij Metallicaquote:Op woensdag 16 september 2009 16:12 schreef -Menn0- het volgende:
Nog mensen die mee gaan naar Machine Head?
Ja, ik wou zeggen, dat kwam niet door Machine Head, die deden hun uiterste best, maar het geluid was echt zo vreselijk slecht... Ik herkende de helft van de nummers niet eens. Zang was niet te horen, gitaar was niet te horenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vond ze zooooo slecht bij MetallicaMaar dat kwam mede door de geluidsman
Sonisphere ging nog wel goed maar toen ook in Arnhemquote:Op woensdag 16 september 2009 16:16 schreef brother52 het volgende:
Dat is mij ook al meerdere keren opgevallen.
Oh ze hadden gitaren en zang ?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik wou zeggen, dat kwam niet door Machine Head, die deden hun uiterste best, maar het geluid was echt zo vreselijk slecht... Ik herkende de helft van de nummers niet eens. Zang was niet te horen, gitaar was niet te horen
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:22 schreef infp2009 het volgende:
Dat doen ze expres zodat mensen denken dat Metallica goed is. Maar dat is alleen maar relatief, natuurlijk.
Ik las even dat het je ook al meerdere keren was overkomenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:16 schreef brother52 het volgende:
Dat is mij ook al meerdere keren opgevallen.
Dat mijn geluid voor geen meter klinkt? Ja, dat ook meerdere malen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:40 schreef Cynic het volgende:
Ik las even dat het je ook al meerdere keren was overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |