Het hangt er dan natuurlijk ook van af of ze het kratje eerst leegdrinken en dan gaan spelen of als ze dat andersom doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het soort muzikanten dat voor een kratje bier komt opdraven is niet altijd een garantie voor succes.
Dus daar gaat het bij ons altijd foutquote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hangt er dan natuurlijk ook van af of ze het kratje eerst leegdrinken en dan gaan spelen of als ze dat andersom doen.
Daarom heb ik altijd niks te zuipen tijdens jullie gigs!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus daar gaat het bij ons altijd fout
Het zal wel niet doorgaan denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:54 schreef The_Dean het volgende:
Zou het dan toch gebeuren??
Metallica, Slayer, Anthrax en Megadeth samen op tour?
http://metalkrant.nl/?message=470&page=2
Ik moet er nog een beetje aan wennen (maar dat had ik bij de vorige twee platen ook).quote:Op woensdag 16 september 2009 17:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga toch eens de nieuwe Megadeth luisteren dan. Dát is pas een goede CD. Dat zal zelfs Lars erkennen.
Zou er wel wat voor over hebben hoor. Zeker als dat al dan niet wél de laatste tour zou zijn. Rest boeit me niet echt, maar Metallicaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het zal wel niet doorgaan denk ik.
En als het doorgaat wil je denk ik niet weten wat een kaartje gaat kosten het klinkt als een pensioentoer...
Ik wist niet dat ze nog bezig warenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:00 schreef brother52 het volgende:
De nieuwe Living Colour is steengoed
Ik denk dat de verwachtingen van fans hoger zijn dan men waar kan maken. Metallica en Dave in 1 tour, dan weet je wel wat mensen gaan verwachten. Kerry King zal wel weer iets stoms gaan doen, waardoor Lars en Dave over hem heen vallen (hen ironisch genoeg verenigend) en dat arme Anthrax mag de boel maar blijven sussenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het zal wel niet doorgaan denk ik.
En als het doorgaat wil je denk ik niet weten wat een kaartje gaat kosten het klinkt als een pensioentoer...
Als ze dat dan on stage doen, kan het best wel een interessante tour worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat de verwachtingen van fans hoger zijn dan men waar kan maken. Metallica en Dave in 1 tour, dan weet je wel wat mensen gaan verwachten. Jerry King zal wel weer iets stoms gaan doen waardoor Lars en Dave over hem heen vallen (hen ironisch genoeg verenigend) en dat arme Anthrax mag de boel maar. Lijven sussen
Ze zijn sinds 2001 weer bij elkaar.quote:Op donderdag 17 september 2009 04:10 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik wist niet dat ze nog bezig waren![]()
Ik zal eens gaan luisteren
Je keyboard stoort.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat de verwachtingen van fans hoger zijn dan men waar kan maken. Metallica en Dave in 1 tour, dan weet je wel wat mensen gaan verwachten. Jerry King zal wel weer iets stoms gaan doen waardoor Lars en Dave over hem heen vallen (hen ironisch genoeg verenigend) en dat arme Anthrax mag de boel maar. Lijven sussen
Typen op een telefoon in een volle trein waar allerlei idioten tegen je aanbotsen is niet ideaal, dat terwijl je telefoon jou wel ff probeert te vertellen wat jij wilt typen. Plus dat Fok nog steeds klote is mobielquote:
Doe normaal. Om 7:58 neem ik de trein om 8:30 te beginnenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:12 schreef The_Dean het volgende:
Om 8 uur hoor jij al aan je werk te zijn
Sorry, wat had je wel?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:00 schreef Aresdreams het volgende:
hier ook vodafone, inmiddels ook al aardig wat jaartjes, zelfs nog vanuit het libertel tijdperk
dat was op KPN na toen het beste netwerk hier in de omgeving, had ik tenmisnte wel berijk, ipv telfort waarbij ik dat thuis niet had...
Tja, dat heb je met de ns, altijd ellenlange vertragingenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:30 schreef Witchfynder het volgende:
Hoezo? Ik sta niet om 17:01 buiten hoor. Als ik 19 thuis ben, ben ik al blij.
Even ter informatie: enkele mensen hier zijn zo dyslectisch als een deur, je hoeft daar niet elke keer elk foutje van te benadrukken.quote:
Gedesinteresseerde mensen zitten elders op dit forumquote:Op donderdag 17 september 2009 14:04 schreef infp2009 het volgende:
Nou vooruit, als het niet uit desinteresse is zal ik het voortaan door de vingers zien.
Jawohl meinherrr!! Machen wir sofort!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gedesinteresseerde mensen zitten elders op dit forum.
Plus, ik ben al de resident Sprachesturmbahnführer, dus maak je geen zorgen.
GEGEN DIE MAUER!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef Svyatagor het volgende:
Spellingnazi's zijn lame.
Uit Straatsburg zeker?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:00 schreef Libelah het volgende:
Frans Duits, die stond hier laatst op het strand, bij den collegae
Dujits, duits, whatever
ik nietquote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef The_Dean het volgende:
Gefopt
Ik weet ook wel dat het bereik moest zijn
Boeiend. Ze moeten niet zo taalnaziën hier man, de zeikerdsquote:
En Telecaster cricketbats!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef infp2009 het volgende:
Er zijn ergere dingen, zoals Dean en BC Rich gitaren.
ach, b.c. rich gitaartjes zijn best aardig, maar speel er nu eigenlijk amper nog op sinds ik mijn Bo~el hebquote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef infp2009 het volgende:
Er zijn ergere dingen, zoals Dean en BC Rich gitaren.
hoe hard kan die AC60r en wat vraag je er voor?quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:10 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik ben wat ruimte aan het maken voor nieuwe gear, vandaar dat ik afscheid ga nemen van:
Bogey AC60r versterker voor semi-akoestische gitaar. Nagenoeg nieuw.
Ibanez RG470 met Dimarzio FRED in de brug, gitaar is jaren als backup gebruikt.
Tascam us122 audio-interface
Mochten er dus nog mensen iets nodig hebben...
Checklist buitengigs:quote:
Nog een merk dat in het rijtje past?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, b.c. rich gitaartjes zijn best aardig, maar speel er nu eigenlijk amper nog op sinds ik mijn Bo~el heb
Blijkbaar ken jij Bo~el dus niet...quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:09 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Nog een merk dat in het rijtje past?
Vandaar ook de "blijkbaar".quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:38 schreef infp2009 het volgende:
Nope. Vandaar ook het vraagteken.
blij om dat te horenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
Hey Ares, setje doet het erg goed trouwens. In ieder geval in de oefenruimte
Morgen eens bij een buitengig proberen, maar ik voorzie geen problemen
ik zou zeggen: klik op de link die in de op staat en bekijk zelf of je de gitaren iets vindt, het zijn iig normaal vormgegeven gitaren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:09 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Nog een merk dat in het rijtje past?
1. Check.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Checklist buitengigs:
1. Is er een podium?
2. Is er een dak boven het podium?
3. Is er stroom?
Wij zijn eens geboekt voor een gig waar enkel een grasveld en 2 stopcontacten was. En regen. Jaja..dus niet he..
Fotooooquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Witchfynder het volgende:
Er heeft hier een auto illegaal geparkeerd op een plek die überhaupt leeg moest blijven omdat er een kraan kwam te staan. Die is nu heeeeeeel strak tegen die auto aan gezet.
.
Als er een verbroken contact in de versterker zit maakt het aarden via het stopcontact niet meer zoveel uitquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef wizl het volgende:
Thanx! Heb ik nog een ander vraagje over mijn versterker. Die stoort en kraakt namelijk. Als ik mijn hand op de brug leg stopt het nagenoeg. De versterker is aangesloten op een geaard stopcontact. Dezelfde gitaren op een andere versterker klinken een stuk beter. Ik probeer vanavond wel even een filmpje te maken ter illustratie
Ik ga met een verrekijker op de dijk staanquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga zo naar de 'Afscheid-van-het-oude-pand"-borrel, volgende week naar de Verhuisborrel en de week erna naar de 'Welkom-in-het-nieuwe-pand"-borrel. Oh ja en zondag zeilen op het IJsselmeer. Ik zal naar Bro zwaaien
.
Ziet er mooi uit! Ik vind dat donkere wijnrood altijd erg gaaf. Speelt en klinkt-ie een beetje lekker?quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:20 schreef Falcon4ever het volgende:Vandaag opgehaald: http://www.flickr.com/photos/multigesture/sets/72157622407511034/
[ afbeelding ]
Gibson Les Paul Studio Wine Red, helaas is het hier al donker dus morgen hopelijk betere pics
Mooi man! Eén van de mooiste kleuren voor een Studio!quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:20 schreef Falcon4ever het volgende:Vandaag opgehaald: http://www.flickr.com/photos/multigesture/sets/72157622407511034/
[ afbeelding ]
Gibson Les Paul Studio Wine Red, helaas is het hier al donker dus morgen hopelijk betere pics
Vroeg!quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:20 schreef Falcon4ever het volgende:Vandaag opgehaald: http://www.flickr.com/photos/multigesture/sets/72157622407511034/
[ afbeelding ]
Haha, ik zie al zo'n slaperige verkoper staan omdat ie omdat 3 uur 's nachts aanbeld!quote:
Hallo? Ik ben die gast van Marktplaats, ik kom voor de gitaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Haha, ik zie al zo'n slaperige verkoper staan omdat ie omdat 3 uur 's nachts aanbeld!![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hallo? Ik ben die gast van Marktplaats, ik kom voor de gitaar.
Erg mooi!quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:20 schreef Falcon4ever het volgende:Vandaag opgehaald: http://www.flickr.com/photos/multigesture/sets/72157622407511034/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |