En Telecaster cricketbats!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef infp2009 het volgende:
Er zijn ergere dingen, zoals Dean en BC Rich gitaren.
ach, b.c. rich gitaartjes zijn best aardig, maar speel er nu eigenlijk amper nog op sinds ik mijn Bo~el hebquote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef infp2009 het volgende:
Er zijn ergere dingen, zoals Dean en BC Rich gitaren.
hoe hard kan die AC60r en wat vraag je er voor?quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:10 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik ben wat ruimte aan het maken voor nieuwe gear, vandaar dat ik afscheid ga nemen van:
Bogey AC60r versterker voor semi-akoestische gitaar. Nagenoeg nieuw.
Ibanez RG470 met Dimarzio FRED in de brug, gitaar is jaren als backup gebruikt.
Tascam us122 audio-interface
Mochten er dus nog mensen iets nodig hebben...
Checklist buitengigs:quote:
Nog een merk dat in het rijtje past?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, b.c. rich gitaartjes zijn best aardig, maar speel er nu eigenlijk amper nog op sinds ik mijn Bo~el heb
Blijkbaar ken jij Bo~el dus niet...quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:09 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Nog een merk dat in het rijtje past?
Vandaar ook de "blijkbaar".quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:38 schreef infp2009 het volgende:
Nope. Vandaar ook het vraagteken.
blij om dat te horenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
Hey Ares, setje doet het erg goed trouwens. In ieder geval in de oefenruimte
Morgen eens bij een buitengig proberen, maar ik voorzie geen problemen
ik zou zeggen: klik op de link die in de op staat en bekijk zelf of je de gitaren iets vindt, het zijn iig normaal vormgegeven gitaren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:09 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Nog een merk dat in het rijtje past?
1. Check.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Checklist buitengigs:
1. Is er een podium?
2. Is er een dak boven het podium?
3. Is er stroom?
Wij zijn eens geboekt voor een gig waar enkel een grasveld en 2 stopcontacten was. En regen. Jaja..dus niet he..
Fotooooquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Witchfynder het volgende:
Er heeft hier een auto illegaal geparkeerd op een plek die überhaupt leeg moest blijven omdat er een kraan kwam te staan. Die is nu heeeeeeel strak tegen die auto aan gezet.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |