Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Droog. Reverb, gates en bla kun je aan een droge opname toevoegen. Bij een opname met reverb er al in, kun je het niet meer echt weg halen. Zo zit het geloof ik.
Doe het over Bay Area Trash Metal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik moet volgende week een presentatie in het engels doen en het moet te maken hebben met UK of een ander engelstalig land en ik wil het over een bepaalde stijl muziek doen.
Iemand ingevingen.
Liverpool.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik moet volgende week een presentatie in het engels doen en het moet te maken hebben met UK of een ander engelstalig land en ik wil het over een bepaalde stijl muziek doen.
Iemand ingevingen.
Kom maar halen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Mag ik dan de Paul hebben........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
My thoughts exactly...!quote:
Carcassquote:
Bristol!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand ingevingen.
Alles van Dummy!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bristol!
FF een liedje van Portishead instuderen.
New Wave of British Heavy Metal. Zonder dat was er ook geen Bay Area Thrash of eigenlijk wat voor metal dan ook geweest. Dé missing link tussen Purple/Sabbath/Zep en Metallica/Theater/de hele mikmak!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand ingevingen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe het over Bay Area Trash Metal.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kom maar halen...Ik heb al een heule mooie.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een kleine ruimte is altijd handig als je bijv dekbedden en matrassen rondom het drumstel wil zetten/hangen om zo het geluid te dempen. Zelf ben ik liefhebber van de helft/ 2/3e gedempt en 1 kant kaal, afhankelijk van de ruimte. 10 bij 10 is vet als je skid row achtige muziek wil maken, maar dan heb je ook veel meer mics nodig!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Qua ruimte zijn we aan het twijfelen, we hebben een kleine ruimte (4 bij 4 ongeveer) en een grotere ruimte 10 bij 10 de drummer is nu met die geluidsdude aan het kijken wat het beste is.
Qua mics weet ik ook niet helemaal precies wat zijn plan was, 2 overhead, bass, snare (eventueel onderkant snare er nog bij) en toms
Ik ben benieuwd hoe het wordt!!
Dan heb je er twee!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb al een heule mooie.....
Met Heaven & Hell heb ik hem afgelopen jaar op Waldrock gezien, vond ik niet echt veel aan. Het zijn inmiddels wel heel erg oude mannen die daar op het podium staan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:13 schreef Witchfynder het volgende:
J
[..]
Cool! Waar? Komt hij alleen of met Heaven & Hell?
Ik ga er vanuit dat je hiermee niet die irritante rappende Marokkaan bedoelt?quote:
En ik denk ook niet dat hij hiermee de rappende Diorno Braaf bedoeltquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je hiermee niet die irritante rappende Marokkaan bedoelt?
In Tilburg. Gelukkig alleen (nou ja, wel met band waarschijnlijk).quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:13 schreef Witchfynder het volgende:
J
[..]
Cool! Waar? Komt hij alleen of met Heaven & Hell?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:10 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ga er vanuit dat je hiermee niet die irritante rappende Marokkaan bedoelt?
Wie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Witchfynder het volgende:
En ik denk ook niet dat hij hiermee de rappende Diorno Braaf bedoelt.
Zegt me helemaal niets. Is hij nieuw of zo?quote:
Neuh, al een jaar of 2 of wat bezig. Voor de zomer ontdekte het management van Dio dat er in Nederland een negertje rondhuppelt die die naam gebruikt en hebben aangedrongen om duidelijk op posters te zetten om welke Dio het gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets. Is hij nieuw of zo?
Ik zag wat live video's en dat zag er wel leuk uit, maar ik geloof jequote:Op dinsdag 15 september 2009 18:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met Heaven & Hell heb ik hem afgelopen jaar op Waldrock gezien, vond ik niet echt veel aan. Het zijn inmiddels wel heel erg oude mannen die daar op het podium staan.
Maar zo te zien heb ik dus niets gemist.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:57 schreef Witchfynder het volgende:
Neuh, al een jaar of 2 of wat bezig. Voor de zomer ontdekte het management van Dio dat er in Nederland een negertje rondhuppelt die die naam gebruikt en hebben aangedrongen om duidelijk op posters te zetten om welke Dio het gaat.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar zo te zien heb ik dus niets gemist.
Volgens mij weer typisch zo'n 15 watt buizentopje. Kan snoeihard als het moet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:55 schreef allsystemshalt het volgende:
Gaaf ding ja![]()
Geeft ie genoeg juice om een beetje drummer te overstemmen? of trekt ie dat net niet?
Zag'm laatst ook staan ja, is betaalbaarder dan de Tiny Terror volgens mij (of andersom, weet het ff niet). Ik zou d'r ook wel eens eentje willen proberen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:42 schreef Cynic het volgende:
Ik heb trouwens vandaag deze nog even geprobeerd:
[ afbeelding ]
Ik ben nog een beetje op zoek naar iets handigs zodat ik naar oefenen niet elke keer mijn rack mee hoef te sjouwen. Klonk echt heel goed, dat ding!
Tof, maar eigenlijk is dit gewoon een tiny terror rip-off. Kijk ook eens naar de nieuwe dual terror.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:42 schreef Cynic het volgende:
Ik heb trouwens vandaag deze nog even geprobeerd:
[ afbeelding ]
Ik ben nog een beetje op zoek naar iets handigs zodat ik naar oefenen niet elke keer mijn rack mee hoef te sjouwen. Klonk echt heel goed, dat ding!
Nee, TT is 429 NT is 499 bij feedback.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zag'm laatst ook staan ja, is betaalbaarder dan de Tiny Terror volgens mij (of andersom, weet het ff niet). Ik zou d'r ook wel eens eentje willen proberen.
Ja staat er weer een meet op de planning? Buiten de mini meet naar Musik Productive uiteraardquote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef The_Dean het volgende:
...just for now. We all shall meet again!!
Fok jou man, Elfquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zag wat live video's en dat zag er wel leuk uit, maar ik geloof je. Dio is sowieso het beste geweest bij Rainbow, vind ik. Maar ik denk niet dat meneer Blackmore zich eindelijk gaat gedragen en dat ensemble weer gaat touren. Helaas.
Er is trouwens een Rainbow tributeband, Over the Rainbow, met originele leden en Ritchie Blackmore's zoon. Echt lachen...
Yo, staat 10 okt Volbeat niet in de 013?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja staat er weer een meet op de planning? Buiten de mini meet naar Musik Productive uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |