Volgens mij weer typisch zo'n 15 watt buizentopje. Kan snoeihard als het moet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:55 schreef allsystemshalt het volgende:
Gaaf ding ja![]()
Geeft ie genoeg juice om een beetje drummer te overstemmen? of trekt ie dat net niet?
Zag'm laatst ook staan ja, is betaalbaarder dan de Tiny Terror volgens mij (of andersom, weet het ff niet). Ik zou d'r ook wel eens eentje willen proberen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:42 schreef Cynic het volgende:
Ik heb trouwens vandaag deze nog even geprobeerd:
[ afbeelding ]
Ik ben nog een beetje op zoek naar iets handigs zodat ik naar oefenen niet elke keer mijn rack mee hoef te sjouwen. Klonk echt heel goed, dat ding!
Tof, maar eigenlijk is dit gewoon een tiny terror rip-off. Kijk ook eens naar de nieuwe dual terror.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:42 schreef Cynic het volgende:
Ik heb trouwens vandaag deze nog even geprobeerd:
[ afbeelding ]
Ik ben nog een beetje op zoek naar iets handigs zodat ik naar oefenen niet elke keer mijn rack mee hoef te sjouwen. Klonk echt heel goed, dat ding!
Nee, TT is 429 NT is 499 bij feedback.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zag'm laatst ook staan ja, is betaalbaarder dan de Tiny Terror volgens mij (of andersom, weet het ff niet). Ik zou d'r ook wel eens eentje willen proberen.
Ja staat er weer een meet op de planning? Buiten de mini meet naar Musik Productive uiteraardquote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef The_Dean het volgende:
...just for now. We all shall meet again!!
Fok jou man, Elfquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zag wat live video's en dat zag er wel leuk uit, maar ik geloof je. Dio is sowieso het beste geweest bij Rainbow, vind ik. Maar ik denk niet dat meneer Blackmore zich eindelijk gaat gedragen en dat ensemble weer gaat touren. Helaas.
Er is trouwens een Rainbow tributeband, Over the Rainbow, met originele leden en Ritchie Blackmore's zoon. Echt lachen...
Yo, staat 10 okt Volbeat niet in de 013?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja staat er weer een meet op de planning? Buiten de mini meet naar Musik Productive uiteraard
29 november. Maar het is al lang uitverkocht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:39 schreef The_Dean het volgende:
Yo, staat 10 okt Volbeat niet in de 013?
Hmm... ik zou zweren dat ik 10 okt ook naar een concert moest...quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
29 november. Maar het is al lang uitverkocht.
Ik zit net even op podiuminfo.nl te kijken maar dan zijn er niet echt interessante concerten volgens mij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hmm... ik zou zweren dat ik 10 okt ook naar een concert moest...
Yeps, vanuit Lelystad. Ik weet alleen niet of ik nog plek in de auto heb. Ik zit namelijk nog op een aantal reacties te wachten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef The_Dean het volgende:
Nja, dan kan ik wellicht wel even mee naar die rommelmarkt... jij reed toch?
Mwoa, denk toch dat het qua sound niet bepaald een rip-off is, Orange en Vox hebben toch wel een erg eigen geluid. De overeenkomst is het formaat, maar ook niet elke 100 watt top is een Marshall rip-ripoff. Die dual terror wil ik ook nog wel proberen ja, ik moet echt wel kunnen schakelen tussen clean en distortion. Maarja, dat kan natuurlijk ook met een pedaal ervoor prima opgelost worden. Alleen vind ik het dan zo zonde dat je de scheur van de top niet gebruikt, want die is heel fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:17 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Tof, maar eigenlijk is dit gewoon een tiny terror rip-off. Kijk ook eens naar de nieuwe dual terror.
Voor het studioproject zouden we nog wel een gitarist kunnen gebruiken, alleen weet ik niet hoe het daar verder mee gaat lopen. Zoals het nu lijkt, is dat meer iets van eens in de zoveel tijd een dag de studio induiken en dan wat opnemen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef The_Dean het volgende:
Van mij ook onder voorbehoud.. meld het in de week vantevoren nog maar eens even
Zoek je trouwens nog een gitarist?
Aha,quote:
Heen en weer rijdenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Aha,
Been there got the T Shirt![]()
En dan is er een moment waarop je tegelijkertijd met beide bands een optreden kan krijgen en dan... ?
No way! vertelquote:Op woensdag 16 september 2009 00:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heen en weer rijden
Heb ik 1 keer gehad.
Zien we dan wel weer. En anders lekker heen en weer rijdenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Aha,
Been there got the T Shirt![]()
En dan is er een moment waarop je tegelijkertijd met beide bands een optreden kan krijgen en dan... ?
Als jij dat merkt, zal dat wel zo zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 07:54 schreef allsystemshalt het volgende:
Tip aan mezelf,
Ga vroeger naar bed dan ben je 's morgens minder slaperig![]()
![]()
![]()
* Klopt het trouwens dat flatwound snaren minder ontstemmen als roundwounds?
Merk er niks van. Zijn je flats niet gewoon beter dan je rounds ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2009 07:54 schreef allsystemshalt het volgende:
Tip aan mezelf,
![]()
![]()
Nee, het is namelijk "minder ontstemmen dan".quote:Op woensdag 16 september 2009 07:54 schreef allsystemshalt het volgende:
Tip aan mezelf,
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |