Maar dat wil ik helemaal niet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef Svyatagor het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht: waar we voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Is dat niet Prophet of the last eclipse?quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
SciFi PowermetalWie kent het album?
Tevens tvp.
Ken het niet, klinkt wel interessant...quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens tvp.
Nooit van gehoord...quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens tvp.
Maar de mensen die op jouw Dean boden welquote:
Doe ik ook, zal even een filmpje zoeken waar dat in naar voren komt.quote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef Cynic het volgende:
Omhoog benden (hoe bend je trouwens omlaag?) moet je ook gewoon met je vingers doen.
Echt al die dingen die jij nu benoemd zeggen mij precies gene fuckquote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef ssebass het volgende:
Ik heb helaas geen gitaar die dat kan zonder daarna keihard te ontstemmen (met locking nut), maar een dive bomb gevolgd door een pinch harmonic is ook echt lachen. We heel erg jaren 80, haarfohn metal trouwens
Nee hoor. Ik kan geen Muse spelen. Na 8 maten lig ik al te schuimbekken namelijkquote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef nijnja het volgende:
Waar ik zelf ook wel een klein beetje trots op ben, al zal iedereen het hier wel kunnen![]()
Met name het stukje dan vanaf 1'24 ongeveer....
Ja kutkwaliteit, anders werd filmpje te groot....
Schuimbekken omdat..quote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan geen Muse spelen. Na 8 maten lig ik al te schuimbekken namelijk.
Omdat ik altijd een beetje naar word van Muse. Wat daar ook aan bijdraagt is een ex die erg fan isquote:
Aha het associatie syndroomquote:Op dinsdag 15 september 2009 06:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat ik altijd een beetje naar word van Muse. Wat daar ook aan bijdraagt is een ex die erg fan is.
Ja oke, maar het ging mij meer om de speeltechniek eerlijk gezegd (vandaar de tijden erbij vernoemdquote:Op dinsdag 15 september 2009 06:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat ik altijd een beetje naar word van Muse. Wat daar ook aan bijdraagt is een ex die erg fan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |