Hij kan dicteren door zijn forehand. DP moet daar gewoon weg van blijven.quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat hij daar de tijd niet voor krijgt van Federer? Federer dicteert alles tot nu toe, behalve als de eerste service van JMDP goed doorkomt.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Wimbledon-partij herinneren van de Bakker vs. Wayne Rooney () toen er ladderzatte Aussies alleen maar "Aussie, Aussie, Oi Oi Oi" riepen tijdens de rallies! Nee, dat aanmoedigen tijdens een rally is een echte toevoeging
![]()
![]()
!
Hier ook ja.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef Szura het volgende:
Wat een geweldige forehand weer
Trouwens, zit jullie msn ook te kloten?![]()
Als je het over sfeer tussen de punten hebt, dan geef ik je helemaal gelijkquote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Colplay het volgende:
[..]Maar ja Aussies zijn bijna nooit een toevoeging
Waarschijnlijk komt het omdat ik zelf niet tennis hoor en me er niets bij voor kan stellen, maar juist topspelers moeten toch om kunnen gaan met moeilijke omstandigheden. Ik vind de sfeer bij een Davis Cup wedstrijd echt veel beter dan dit bioscooppubliek. Lijkt wel of ze in de ArenA spelen.
Nee geen last van..quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef Szura het volgende:
Wat een geweldige forehand weer
Trouwens, zit jullie msn ook te kloten?![]()
Inderdaad, nog nooit gezien dat iemand dat zo deed.quote:
Hier heb je 100% gelijk in, maar toch hoop ik dat Del Potro er nog een wedstrijd van kan makenquote:Op maandag 14 september 2009 22:56 schreef erkel het volgende:
Oh wat heerlijk dit. Hoe Federer laat zien wat een ééndimensionale speler Del Potro is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |