Hier nog een.quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef Colplay het volgende:
[..]
Nou dit is wel de beste Federer die ik in de afgelopen twee jaar gezien heb.
je bent zo goed als je tegenstander je toe staat te spelen is hier van toepassingquote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel de domste opmerking in al mijn jaren op Fok!. Gefeliciteerd daarmee.![]()
De beste speler ter wereld staat fenomenaal te spelen en jij vindt het zonde voor het tennis.![]()
![]()
Niet? Maar tennis is toch geen concentratiesport als golf? Moeten toch wel met een beetje lawaai om kunnen gaan voor al dat geld wat ze hier verdienen? Aanstellersquote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Het is geen voetbal Colplay!
Eurosport HDquote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Welke zender kijken jullie trouwens? Of is het alleen te zien op Eurosport?
Ik vind het niet zonde om naar prachtige punten te moeten kijken. Als ik moet kiezen zie ik liever een mooie wedstrijd die niet spannend is dan een spannende wedstrijd die niet mooi is.quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef sven23456 het volgende:
[..]
je bent zo goed als je tegenstander je toe staat te spelen is hier van toepassingja tuurlijk is het zonde..iedereen zit te wachten op een spannende grandslam finale...
Ze moeten het geluid van de bal horen als die het racket verlaat (van de tegenstander).quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Colplay het volgende:
[..]
Niet? Maar tennis is toch geen concentratiesport als golf? Moeten toch wel met een beetje lawaai om kunnen gaan voor al dat geld wat ze hier verdienen? Aanstellers
sinds gisteren verbaas ik me niet meer over de kwaliteit van de lijnrechters, zeker zodra het federer betreftquote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Wat slecht gezien zeg, die was bijna binnen de lijn.
Cruijffiaanse uitspraak.. huldequote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het niet zonde om naar prachtige punten te moeten kijken. Als ik moet kiezen zie ik liever een mooie wedstrijd die niet spannend is dan een spannende wedstrijd die niet mooi is.
Hou toch op met die complottheorieėn ofzoquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef evert het volgende:
[..]
sinds gisteren verbaas ik me niet meer over de kwaliteit van de lijnrechters, zeker zodra het federer betreft
Ik kan me nog een Wimbledon-partij herinneren van de Bakker vs. Wayne Rooney (quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef Colplay het volgende:
[..]
Niet? Maar tennis is toch geen concentratiesport als golf? Moeten toch wel met een beetje lawaai om kunnen gaan voor al dat geld wat ze hier verdienen? Aanstellers
ja bij mij is het net andersom....iedereen zn voorkeur hequote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het niet zonde om naar prachtige punten te moeten kijken. Als ik moet kiezen zie ik liever een mooie wedstrijd die niet spannend is dan een spannende wedstrijd die niet mooi is.
Die mening heb je de afgelopen 24 uur nu zo'n 28 keer gepost, dat weten we, ok?quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef evert het volgende:
[..]
sinds gisteren verbaas ik me niet meer over de kwaliteit van de lijnrechters, zeker zodra het federer betreft
Nog wel, over een paar minuten op Sporza.quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Welke zender kijken jullie trouwens? Of is het alleen te zien op Eurosport?
Ik heb het toch liever andersom hoor. Dit is leuk voor een uurtje, maar heb toch liever dat ik me afvraag wie er gaat winnen. Dan maar wat minder goed spel.quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat hij daar de tijd niet voor krijgt van Federer? Federer dicteert alles tot nu toe, behalve als de eerste service van JMDP goed doorkomt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef kevin_ het volgende:
Waarom speelt Del Potro niet alleen maar naar de backhand van Federer zoals iedereen dat doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |