Masterlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Nalbandian het volgende:
Un-fucking-believable, wat een volley van Fedje zeg!
Jack Nicholson was er van de week ook een keerquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Bruce is ook in the house
Cool, van een van mijn favoriete films aller tijden Die Hard (deel 1).quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Yippiekayee motherfuckerquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Cool, van een van mijn favoriete films aller tijden Die Hard (deel 1).
Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat de lijnrechter achter Federer schijnbaar zijn hand heeft opgestoken, want daar wees Delpo ook naar.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
Tja, als Fed in zijn service al zit, dan kan je niet stoppen..
Gewoon een ace hoor..
Exactquote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat de lijnrechter achter Federer schijnbaar zijn hand heeft opgestoken, want daar wees Delpo ook naar.
Oh oke.. Als dat was voor federer zijn service dan is het terecht.quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat de lijnrechter achter Federer schijnbaar zijn hand heeft opgestoken, want daar wees Delpo ook naar.
Hoiquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
en zo worden geruchten gekilld ...quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was een viersetter.quote:Op maandag 14 september 2009 23:29 schreef Tim86 het volgende:
Tegen de tijd dat Delpo warm is zijn ze klaar vrees ik. Zal wel met een tiebreak derde set eindigen, beetje Soderling scenario.
Beetje mijn onderschrift jatten hequote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Nalbandian het volgende:
Say Hello To My Little Friend: Guwan-Martien Del Potroo!
Hij krijgt ze ook moeilijker aan gespeeld dan die pisboogjes van Nadalquote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Beetje mijn onderschrift jatten he![]()
Del Potro raakt de ballen ook lang niet zo hard als gisteren
Das waar.quote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij krijgt ze ook moeilijker aan gespeeld dan die pisboogjes van Nadal.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Beetje mijn onderschrift jatten he![]()
Del Potro raakt de ballen ook lang niet zo hard als gisteren
Inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij krijgt ze ook moeilijker aan gespeeld dan die pisboogjes van Nadal.
ik heb de hele laatste game gemist door dat ik naar jouw Wing Pang video keek ....quote:Op maandag 14 september 2009 23:29 schreef Tim86 het volgende:
Tegen de tijd dat Delpo warm is zijn ze klaar vrees ik. Zal wel met een tiebreak derde set eindigen, beetje Soderling scenario.
hoeveel zou Federer (of zijn trainer) daarvan van te voren bedacht hebben en hoeveel leerde hij uit de partij Nadal-DP ??quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat zien jullie toch ook wel.
Nadal zijn ballen landen 8 van de 10x mid court. Stuiteren lekker wat omhoog zodat de lange Del Potro er een veeg aan kan geven. Nadal speelt vrijwel niks aanvallend. Dus komt Delpo niet onder druk.
Federer zet hem onder druk, houd de ballen laag. Zijn forehand blijft ook laag en gaat harder dan die van Nadal. Veel minder tijd voor Del Potro en dus veel meer druk.
Als wij dat zonder al te veel nadenken kunnen bedenken, kan Federer dat zelf wel bedenken. Bij wijze van spreken vertelt Mirka het 'm tussen het hoofdgerecht en het toetje. Dat is echt geen rocket science.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
hoeveel zou Federer (of zijn trainer) daarvan van te voren bedacht hebben en hoeveel leerde hij uit de partij Nadal-DP ??
Ik dnek niets. Hij heeft al 6x tegen hem gespeeld en gewonnen. Dus hij weet wel hoe hij moet winnen van DelPo.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
hoeveel zou Federer (of zijn trainer) daarvan van te voren bedacht hebben en hoeveel leerde hij uit de partij Nadal-DP ??
quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als wij dat zonder al te veel nadenken kunnen bedenken, kan Federer dat zelf wel bedenken. Bij wijze van spreken vertelt Mirka het 'm tussen het hoofdgerecht en het toetje. Dat is echt geen rocket science.
Was 5-3*. Nu *5-4 Fed.quote:
Dan zou Federer er dus vanuit gaan dat de partij DP_Nadal helemaal niets betekent voor het spel van DP, nu, op dit toernooi? Kan natuurlijk, maar lijkt me tikkie slordig.quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik dnek niets. Hij heeft al 6x tegen hem gespeeld en gewonnen. Dus hij weet wel hoe hij moet winnen van DelPo.
Dat denk ik ja. Want Del Potro kan maar een soort spel spelen. Dus hij zal niet ineens anders zijn vandaag.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Dan zou Federer er dus vanuit gaan dat de partij DP_Nadal helemaal niets betekent voor het spel van DP, nu, op dit toernooi? Kan natuurlijk, maar lijkt me tikkie slordig.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |