Haha reclame dr af en het eerste wat ze zegt is Juan Martin etc.quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Het is wel Juan Martin Del Potro hè, dat zegt Kristie áltijd.
En terecht, want is natuurlijk wel een van de mooiste namen van het circuit.quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Het is wel Juan Martin Del Potro hè, dat zegt Kristie áltijd.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef kevin_ het volgende:
Ben zo bang dat dit al GSM is. Als je Federer al zo ziet spelen..
En terecht, dat stil zijn tijdens een sportwedstrijd vind ik ook maar niets. Je moet je favoriet toch aan moedigen tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef Nalbandian het volgende:
Al die idioten die tijdens een rally naar hun plek lopen!
Federer komt van 0-2 terug, maar vanaf 2-0 verliezen kan bijna niet. Del Potro moet dus niet te lang kutten.quote:
Ook al zo voorbarigquote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef sven23456 het volgende:
het is te hopen dat Nadal weer gauw op topniveau gaat komen ...hij zou wel een zeer goeie kans maken tegen deze Federer (als enige)........na roland garros weer een saaie grandslam finale![]()
zonde voor het tennis dit ..magoed misschien kan del potro nog iets
Het is geen voetbal Colplayquote:Op maandag 14 september 2009 22:38 schreef Colplay het volgende:
[..]
En terecht, dat stil zijn tijdens een sportwedstrijd vind ik ook maar niets. Je moet je favoriet toch aan moedigen tijdens een wedstrijd.
Nou dit is wel de beste Federer die ik in de afgelopen twee jaar gezien heb.quote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef sven23456 het volgende:
het is te hopen dat Nadal weer gauw op topniveau gaat komen ...hij zou wel een zeer goeie kans maken tegen deze Federer (als enige)........na roland garros weer een saaie grandslam finale![]()
Iddquote:Op maandag 14 september 2009 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
Wat prachtig hoe Federer speelt zeg.
Ow eens.. heb genoeg interviews gelezen met tennissers en sters die het op moment van service toch erg storend vinden.. in de rust momenten mogen ze wat mij betreft de longen eruit schreeuwenquote:Op maandag 14 september 2009 22:38 schreef Colplay het volgende:
[..]
En terecht, dat stil zijn tijdens een sportwedstrijd vind ik ook maar niets. Je moet je favoriet toch aan moedigen tijdens een wedstrijd.
Dit vind ik toch wel de domste opmerking in al mijn jaren op Fok!. Gefeliciteerd daarmee.quote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef sven23456 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |