Ik had Hara in de auto; alles wat fout ging was haar schuldquote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
Och, ben blij dat ze een TomTom hebben.. krijgen wij iig niet meer de schuld.
ik down nog meestal dvd rips, die zijn meestal van gasten waarvan ik bekend ben met de kwaliteitquote:Op maandag 14 september 2009 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet zo shocking?Zeker van films die al op Bluray uitzijn kan je best rap goeie 1080p rips vinden
MM ; "Kan niet kaart lezen, kan niet autorijden, kan geen tomtom lezen. Wijvenquote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
Was ik dan echt de enige kneus die met volle gang doorging?quote:Op maandag 14 september 2009 23:05 schreef Re het volgende:
was dat dat ene weggetje voor alleen bestemmingsverkeer, ik trapte er ook nog op de rem voor.
Ik wist ook niet zeker of Ingetje wist waar ze heen moest dus toch maar rustig gereden hehe
Op de terugweg? Heb jullie niet gezien.quote:Op maandag 14 september 2009 23:05 schreef Re het volgende:
was dat dat ene weggetje voor alleen bestemmingsverkeer, ik trapte er ook nog op de rem voor.
Ik wist ook niet zeker of Ingetje wist waar ze heen moest dus toch maar rustig gereden hehe
Loveless draaide ook en Greys keek zo vanquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was ik dan echt de enige kneus die met volle gang doorging?
En die keer actie. Pricelessje had ing en elisa moeten zien kijken toen ik de auto opeens omgooide
![]()
![]()
nee we hadden een random huisnummer ingetiktquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op de terugweg? Heb jullie niet gezien.
Van de Mac naar DTH reed ik achter jullie en toen wisten jullie volgens mij niet zeker of daar het parkeerterrein van DTH was.
Iets met waarheid en koeien enzo.quote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
jaquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Loveless draaide ook en Greys keek zo van
Ik ookquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Re het volgende:
[..]
nee we hadden een random huisnummer ingetikt
Tomtom ; U moet omkeren x39quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Huh buiten de nogal resolute omkeeractie van Qwea en mij op de terugweg (omdat ons beider TomTom het bevool) heb ik verder geen rare weggetjes gezien. En Knabbel en Babbel ook nergens over gehoord, dus zal wel goed zijn
27, en dat heb ik bij de MaggieDo nog geroepen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Ging er maar vanuit dat jullie het dus wel goed hadden
Nee, maar iemand met een groens shirt seinde ineens dat we naar rechts moesten!quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Ging er maar vanuit dat jullie het dus wel goed hadden
Helaas kunnen we niet allemaal een hara in de auto hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had Hara in de auto; alles wat fout ging was haar schuld
nee ik ben gewoon doorgereden hoor ga geen verkeersovertredingen maken zoals over fietspaden rijden enzoquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was ik dan echt de enige kneus die met volle gang doorging?
En die keer actie. Pricelessje had ing en elisa moeten zien kijken toen ik de auto opeens omgooide
![]()
![]()
Ik had een MikeyMo, das veel erger.quote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Helaas kunnen we niet allemaal een hara in de auto hebben.
Organigamie doen wequote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
27, en dat heb ik bij de MaggieDo nog geroepen.
En dat doet dan de organisatie.
Dat klinkt een beetje als mijn moeder als ze met mij meerijd.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had een MikeyMo, das veel erger.
"STOPPEN STOPPEN, JE MOET STOPPEN"
wtf, ik weet heus wel dat ik op een kruispunt moet stoppen, kom nou
en daarom reed je vol door een rood lichtquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had een MikeyMo, das veel erger.
"STOPPEN STOPPEN, JE MOET STOPPEN"
wtf, ik weet heus wel dat ik op een kruispunt moet stoppen, kom nou
schijt irritantquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als mijn moeder als ze met mij meerijd.
ik denk dat die makkelijk in de aanhanger van Daba pastquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Organigamie doen we![]()
Ik moest snel achter de rest aan, aangezien 1 van mijn medereizigers zich liet besnuffelen in de toiletten en dus veul te laat naar buiten kwam.
Dus ik had trouwens dat hele ding niet ingesteld bedenk ik me net.
Maar gelukkig stond daar de grote, zwarte trots van Re en MB in volle glorie bij de stoplichten en kon ik die nog achterna rijden.
whoops.quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en daarom reed je vol door een rood licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |