Ik denk dat ik het GGZ maar eens ga bellen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
W T F![]()
Je werd terwijl je een shirt over je hoofd had tussen je benen gelikt?
Nee, want ik wist niet of Hara dat wel wildequote:
Echt...er is gewoon zoveel gebeurd waar ik geen weet van heb gehad, gelukkigquote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
W T F![]()
Je werd terwijl je een shirt over je hoofd had tussen je benen gelikt?
Ik snap het nietquote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het GGZ maar eens ga bellen.
Kweenie of Blips al bezig is geweest met uploaden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want ik wist niet of Hara dat wel wilde
Staan alle foto's nu in dat album verder dan? Ook die van ons vier voor de spullen waar er elke keer wel eentje lelijk keek?
Ja, volgens mij Bigbird inderdaadquote:
Ik geloof dat ik ondertussen professionele hulp nodig heb.quote:
Jij zoekt vriendenquote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Jij zat bij Muis aan de grote mensen tafel![]()
Ik zat bij Tante Elisa, Morrizzz, Cat, Maes en de familie Nok.
neequote:Op maandag 14 september 2009 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is de inlog eik? En mag die foto eerst in mijn inbox
ik zei nog "als er nu iemand binnen komt ga ik je likken"quote:Op maandag 14 september 2009 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, volgens mij Bigbird inderdaad
Die was vast net zo wtf als ik
quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn raarBen ik ff blij dat ik niet moest plassen toen we bij de Mek waren
[..]
Jij zoekt vrienden
ze zijn allemaal geupt. Zal weer weer aan dat album liggen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Lukt het?![]()
Qwezel, je foto's doen het nog niet allemaal
De volgende keer ga je maar met iemand anders t toilet inquote:Op maandag 14 september 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zei nog "als er nu iemand binnen komt ga ik je likken"![]()
![]()
ik wil weer een meet
Nou semi verontwaardigd doen, en in die wc praktisch jezelf aan me opdringen. Vuig wijfquote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De volgende keer ga je maar met iemand anders t toilet in
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 14 september 2009 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hè, stond ze daar in dr bh, en ik trok net t shirt over mijn hoofd, ineens tussen mijn benen
Dan krijg ikquote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
Als je er op klikt werkt het wel ing.
Daba? De thumbnails worden vaag weer gegeven. Pagina 7
ik lul al een uur op msn tegen je en krijg alle berichten terugquote:Op maandag 14 september 2009 22:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog
Was 't maar zo'n feestquote:Op maandag 14 september 2009 22:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog
ik ook, iedereen naar het schijntquote:Op maandag 14 september 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik lul al een uur op msn tegen je en krijg alle berichten terug
Join the club. En Fok! ligt ook nog dwars, ik zeg: samenzweringquote:Op maandag 14 september 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik lul al een uur op msn tegen je en krijg alle berichten terug
aaah. Ik heb hem er nu af gemikt. Poesje en poesje2 waren dezelfdequote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
http://fotoboek.asielactie.nl//showimg.php?file=/2009/poesje2.jpg
Die doet t niet Qwea, denk ff opnieuw uppen, rest doet 't wel
Sexy zeg. Sletje die je bentquote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik ook, iedereen naar het schijnt
Ik mis lambiekje in dit complotquote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Join the club. En Fok! ligt ook nog dwars, ik zeg: samenzwering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |