Ja ik wil ook wel zeggen dat we ff een kwartiertje op de parkeerplaats achter de benzinepomp hebben stilgestaan, maar dan denken ze weer dingenquote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, noemen ze dat tegenwoordig McTexaco?
quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
Alhoewel hara wel een punt heeft. Ze gingen gewoon zonder ons vertrekken. Niet eens even kijken of wij er nog waren enzo
! Volgens mij wilden ze van ons af
.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eerst moesten we als paria's al heel ergens anders zitten, en daarna snel weggaan en ons stiekem achterlaten ook nog.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij zit er een boodschap in verborgen
Om zout in de wonden te strooienquote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Z'n hele MacD. carriere naar de kloten![]()
Zal ik terug gaan?
Volgens mij heb jij een probleem met lezenquote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo te horen wilden jullie dus maar wat graag saampjes afgezonderd worden![]()
Nee, je was gewoon traagquote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eerst moesten we als paria's al heel ergens anders zitten, en daarna snel weggaan en ons stiekem achterlaten ook nog.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij zit er een boodschap in verborgen
ik stik van de jeukquote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens mij hek ook zo'n bultje!
Maar Q. had geen jeuk, toch?
Ik heb jeuk onder mn enkel..Daar zat een bultje..
Dat zal wel muggenbultje zijn, dan.
En we zijn ook nog even de toiletten ingedokenquote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel zeggen dat we ff een kwartiertje op de parkeerplaats achter de benzinepomp hebben stilgestaan, maar dan denken ze weer dingen
Ik was foto's aan het maken en kon jullie nergens vinden. Dacht dat je buiten aan het roken was.quote:
Nee dankje, ik hoef geen pepernoten, het is fuckin half septemberquote:Op maandag 14 september 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een probleem met lezen
Ik heb gister bij dat ranzige programma 'Genante aandoeningen' geleerd dat je je doos dan te vaak wast Q!quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dankje, ik hoef geen pepernoten, het is fuckin half september
Ik wist wel dat je dat niet met zeep mag doen, maar ik doe het lekker toch.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gister bij dat ranzige programma 'Genante aandoeningen' geleerd dat je je doos dan te vaak wast Q!
Dan was je ook 'de goede bacteriën' weg
Alsof jullie ons de keuze lietenquote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon niet wassen...af en toe ff aan de lucht laten drogen en met een plamuurmes er tussen door.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gister bij dat ranzige programma 'Genante aandoeningen' geleerd dat je je doos dan te vaak wast Q!
Dan was je ook 'de goede bacteriën' weg
Ik zat ook gezellig alleen met al mijn vrienden hoor!quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alsof jullie ons de keuze lieten.
Oh dearquote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon niet wassen...af en toe ff aan de lucht laten drogen en met een plamuurmes er tussen door.
Wij vrouwen doen ook veel te moeilijk he? En dan denken we dat we hygienisch zijn
Heb je gister ook gekeken? Mijn god, het was te ranzig voor woorden allemaal, maar toch ben ik heel gebiologeerd blijven kijken naar voetschimmels, bobbelballen, jeukdozen etc.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dat niet met zeep mag doen, maar ik doe het lekker toch.
Jij zat bij Muis aan de grote mensen tafelquote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat ook gezellig alleen met al mijn vrienden hoor!
Valt nog mee dan, weinig van af.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Dit topic heeft met een post of 5/6 de lengte van mijn penis doen krimpen tot -6,5cm
Nee. Hier ook.quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Is Fok nu alleen bij mij zo langzaam of wat
quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Valt nog mee dan, weinig van af.
Oh, deden ze ook al gemeen tegen jouquote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat ook gezellig alleen met al mijn vrienden hoor!
Ja daarna ja! Daarvoor zat ik ergens tussen de wal en het schip!quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij zat bij Muis aan de grote mensen tafel![]()
Ik zat bij Tante Elisa, Morrizzz, Cat, Maes en de familie Nok.
En nóg gaat ze liever alleen zitten dan bij ons hè.quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, deden ze ook al gemeen tegen jou? Zielig!!
hier niet heurquote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Is Fok nu alleen bij mij zo langzaam of wat
quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Valt nog mee dan, weinig van af.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon niet wassen...af en toe ff aan de lucht laten drogen en met een plamuurmes er tussen door.
Wij vrouwen doen ook veel te moeilijk he? En dan denken we dat we hygienisch zijn
Soppen en pompenquote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel zeggen dat we ff een kwartiertje op de parkeerplaats achter de benzinepomp hebben stilgestaan, maar dan denken ze weer dingen
Toen was ik nog in de veronderstelling dat je ons verlaten had om te gaan rokenquote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En nóg gaat ze liever alleen zitten dan bij ons hè.
Ynske en ik dachten al dat hara een geile verhouding met isdatzo hadquote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel erg hè. En ik maar denken dat 't een lief mens wasquote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En nóg gaat ze liever alleen zitten dan bij ons hè.
Ik ben dr gaan zoeken in de mac, ik heb dr niet gezienquote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was ik nog in de veronderstelling dat je ons verlaten had om te gaan roken
(Lees: ik liep met mijn camera op je te jagen)
Ze wilde niet, iets met dat ik al genoeg poesjes had geaaidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog wel evenquote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Vol?
(Laatste opent de nieuwe! Mét linkjes uit de huidige OP!)
Ik heb je nog recht aangekeken, Isdatzo ookquote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben dr gaan zoeken in de mac, ik heb dr niet gezienze zat vast onder de tafel bij isdatzo
Oja, ook nadat je ons gezien had zekerquote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was ik nog in de veronderstelling dat je ons verlaten had om te gaan roken
(Lees: ik liep met mijn camera op je te jagen)
quote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze wilde niet, iets met dat ik al genoeg poesjes had geaaid
je spoiler is gedoemd om te mislukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wat, heb jij mij aangekeken? NOooooh.quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb je nog recht aangekeken, Isdatzo ook
Ja, mn reet. Ik heb niks gezienquote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb je nog recht aangekeken, Isdatzo ook
quote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat, heb jij mij aangekeken? NOooooh.
Ja, want toen keerde Hara mij letterlijk de rug toequote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, ook nadat je ons gezien had zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |