We hadden idd al kleertjes aan voordat jullie er eindelijk waren met de shirtsquote:
Ik zat met Loveless in de auto, dan neem je je tijd!quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, Greys die weer lekker de tijd neemt maar daarna moeten wij wel gelijk rennen
die zijn dan ook wel betastwaardigquote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon stiekem de M gekregen zodat iedereen goed aan mn tieten kon zitten.
Nooooooooh, en ik mocht niet. De hoerquote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die had Hara ook, en toen heb ik aan haar tieten gezeten
Ja da-haaag, net nu 't over jouw tieten gaat niet-zo subtiel 't onderwerp proberen te veranderen. Ik dacht het nietquote:
En, hoe voelde hetquote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zat overigens stiekem wel aan Hara dr tieten,![]()
Alleen ik deed alsof ik de G goed drukte,.
Zoals goede tieten voelenquote:
quote:
HAHAHA.quote:
Hier is niet zo'n mooi weertje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom wel terug in het volgende deel
Beschrijf het eens in detailquote:
Plaag me niet zo jaquote:Oh, dat ken je zeker niet he?
Goed hoor, we kunnen 't ook heel prima zonder jou over jouw tieten hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom wel terug in het volgende deel
Je hebt altijd je grotequote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beschrijf het eens in detail.
[..]
Plaag me niet zo ja.
Zo lekker zacht, maar toch stevig en rond?quote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zoals goede tieten voelen
Oh, dat ken je zeker niet he?
Wat impliceer jij daarmeequote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt altijd je grotefototoestel nog.
Dat was een intiem moment tussen Hara en mij,quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo lekker zacht, maar toch stevig en rond?
Onthouden Hara, kun je hem dat volgende keer voor de voeten gooien als ie weer in een overvolle Mac staat te wachten om te bestellen!quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb de dames inderdaad even voor een mooi ritje natuur ontvoerd
De kassiere was ook redelijk van slag (of gewoon net nieuw). Toen ik een groot McMenu met 6 kipgnuggets, sprite, franse frietjes en géén sausje bestelde kreeg ik dus een groot McMenu met 6 kipgnuggets, sprite, franse frietjes en géén sausje en sprite en franse frietjes. Toen moest dr collega dr komen reddenquote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onthouden Hara, kun je hem dat volgende keer voor de voeten gooien als ie weer in een overvolle Mac staat te wachten om te bestellen!
En wat was er met Ing dan? Die had ook al problemen toch?quote:Op maandag 14 september 2009 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De kassiere was ook redelijk van slag (of gewoon net nieuw). Toen ik een groot McMenu met 6 kipgnuggets, sprite, franse frietjes en géén sausje bestelde kreeg ik dus een groot McMenu met 6 kipgnuggets, sprite, franse frietjes en géén sausje en sprite en franse frietjes. Toen moest dr collega dr komen redden
Die Pipo wilde me m'n cheeseburgert niet geven, omdat ik geen bekertje had met een nummer erop.quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wat was er met Ing dan? Die had ook al problemen toch?
Ja das mooi, en helemaal aan je vragen 'IS DIT JE BONNETJE' en dan wapperen met een kassabonnetjequote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die Pipo wilde me m'n cheeseburgert niet geven, omdat ik geen bekertje had met een nummer erop.
Moeten ze dat maar zeggen hoor, ze zei alleen " ik breng je de cheeseburger zo wel" .
En toen moest ik bewijzen dat het echt mijn cheeseburger was
Je moet die arme knul niet zo pesten, was heel zieligquote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die Pipo wilde me m'n cheeseburgert niet geven, omdat ik geen bekertje had met een nummer erop.
Moeten ze dat maar zeggen hoor, ze zei alleen " ik breng je de cheeseburger zo wel" .
En toen moest ik bewijzen dat het echt mijn cheeseburger was
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das mooi, en helemaal aan je vragen 'IS DIT JE BONNETJE' en dan wapperen met een kassabonnetje
quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Mooiste was nog dat ik eerst het bonnetje niet mocht zien en moest vertellen wat er behalve de cheeseburgert nog meer op stond
En ik dan? Ik ging haast deaud van de honger jaquote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet die arme knul niet zo pesten, was heel zielig. Zag je niet hoe beteuterd hij keek
.
.
Ja ik wist heul van niksquote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Die arme mensen daar wisten niet hoe ze het hadden, met dat gekrijs over neuken bij de kassa
Wij hebben ons op de terugweg toch bezondigd aan McTexacoquote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb helemaal geen McVoer gegeten daar.
Why? Whyyyyyyyy?
Wij mochten ook maar de helft van onze patat opeten, ik voel je pijnquote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb helemaal geen McVoer gegeten daar.
Why? Whyyyyyyyy?
Is geen excuus, je hebt die jongen trauma's bezorgdquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ging haast deaud van de honger ja![]()
Nu moet ik het toch even voor Haar opnemen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik wist heul van niks![]()
Het was die slet die later nog de halve groep aan d'r borstpartij heeft laten rommelen
quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik wist heul van niks![]()
Het was die slet die later nog de halve groep aan d'r borstpartij heeft laten rommelen
kuchzeiksnolkuchquote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij mochten ook maar de helft van onze patat opeten, ik voel je pijn
Ik had 'm zo goed als op hoorquote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij mochten ook maar de helft van onze patat opeten, ik voel je pijn
Ah, noemen ze dat tegenwoordig McTexaco?quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij hebben ons op de terugweg toch bezondigd aan McTexaco
Eerst moesten we als paria's al heel ergens anders zitten, en daarna snel weggaan en ons stiekem achterlaten ook nog.quote:
Z'n hele MacD. carriere naar de klotenquote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is geen excuus, je hebt die jongen trauma's bezorgd. Was dat het waard? Eén lullig cheeseburgertje?
Ik vind 't niet kunnen hoor, schan-da-lig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |