We hadden idd al kleertjes aan voordat jullie er eindelijk waren met de shirtsquote:
Ik zat met Loveless in de auto, dan neem je je tijd!quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, Greys die weer lekker de tijd neemt maar daarna moeten wij wel gelijk rennen
die zijn dan ook wel betastwaardigquote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon stiekem de M gekregen zodat iedereen goed aan mn tieten kon zitten.
Nooooooooh, en ik mocht niet. De hoerquote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die had Hara ook, en toen heb ik aan haar tieten gezeten
Ja da-haaag, net nu 't over jouw tieten gaat niet-zo subtiel 't onderwerp proberen te veranderen. Ik dacht het nietquote:
En, hoe voelde hetquote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zat overigens stiekem wel aan Hara dr tieten,![]()
Alleen ik deed alsof ik de G goed drukte,.
Zoals goede tieten voelenquote:
quote:
HAHAHA.quote:
Hier is niet zo'n mooi weertje.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom wel terug in het volgende deel
Beschrijf het eens in detailquote:
Plaag me niet zo jaquote:Oh, dat ken je zeker niet he?
Goed hoor, we kunnen 't ook heel prima zonder jou over jouw tieten hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom wel terug in het volgende deel
Je hebt altijd je grotequote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beschrijf het eens in detail.
[..]
Plaag me niet zo ja.
Zo lekker zacht, maar toch stevig en rond?quote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zoals goede tieten voelen
Oh, dat ken je zeker niet he?
Wat impliceer jij daarmeequote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt altijd je grotefototoestel nog.
Dat was een intiem moment tussen Hara en mij,quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo lekker zacht, maar toch stevig en rond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |