Zoals Marko "ik ben Tony Montana" Arnautovic? Ook ééntje met servisch bloed overigens.quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef DirkZz het volgende:
Over arrogante kwalletjes gesproken, als je dat nu zo hoort over die pantelicZum kotsen
Tuurlijkquote:
Je bent de prachtige nieuwe OP vergetenquote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je bent de prachtige nieuwe OP vergeten
Inderdaad, overdreven gebashquote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Hoop wel dat niet ELKE opmerking van Hans afgebrand gaat worden.
Excuses was zo gegrepen door de uitzendingquote:
Gebruik de wiki danquote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Daarom hier een slotje op graag
Lul toch niet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses was zo gegrepen door de uitzending
Pardonquote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lul toch niet.
Je maakt nooit een fatsoenlijke OP
Hij zocht nog even op teletekst maar zonder succes.quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lul toch niet.
Je maakt nooit een fatsoenlijke OP
Ik kan me geen topic van jou herinneren waar moeite in gestoken was.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hij zocht nog even op teletekst maar zonder succes.
Flikker toch een eind op man.quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan me geen topic van jou herinneren waar moeite in gestoken was.
Maar goed, ontopic maar weer.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Evertjan het volgende:
is berdien er wel?
Wat staat zij toch altijd te doen?quote:
Deze quote ik nog effe.quote:
Tegen dat NAC had hij er vier gemaakt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef Rumille het volgende:
Tomasson speler van de week? What the fuck?
Maar dat is niet gebeurd. En Cvitanich scoorde er 3, dus als je dan een aanvaller/spits de prijs geeft, dan lijkt het me logisch dat Cvitanich die krijgt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tegen dat NAC had hij er vier gemaakt.
Niet meer dan terecht? Ajax speelde goedquote:
Ja, maar Hans wil niet meerquote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef 456 het volgende:
Johan is ineens wel erg liev voor Hans...
Ik denk dat het een oud speler is die een beste elftal op papier heeft gezet van een willekeurige club uit de eredivisiequote:
"der kwam alleen nog maar schuim uit"quote:
dat zal vermoedelijk wel tegenvallen.. Altijd zo met cliffhangers.quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is datgene nou wat johan ons straks gaat vertellen wat hij in 33 jaar nog niet meegemaakt heeft
Zo is dat. Dit sloeg nergens op van Derksen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Hans heeft gelijk.
heb het even gemist, welk interview?quote:
Een interview in de VI waarin een speler iets zei dat Johan in 33 jaar nog nooit had meegemaakt ofzo.quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
heb het even gemist, welk interview?
De collecte was toch een succes?quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef MB23 het volgende:
Waarschijnlijk gaat het over Feyenoord, dat we geen geld hebben.
Yup. Dat was inderdaad onzinnig.quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zo is dat. Dit sloeg nergens op van Derksen.
Zolang Rene maar blijft vind ik het best.quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Stofje het volgende:
Wat een uitzending zeg. De bom barst wel meer en meer zo, vraag me af hoelang deze samenstelling zo blijft...
Je verwacht dat Hans Johan een keer aanvliegt?quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Stofje het volgende:
Wat een uitzending zeg. De bom barst wel meer en meer zo, vraag me af hoelang deze samenstelling zo blijft...
dat Johan straks gaat onthullenquote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
heb het even gemist, welk interview?
Veel is gewoon een spel bij VI, maar dit was echt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Stofje het volgende:
Dan moet je er niet gaanzitten; dit gaat al maanden zo.quote:
Dit ging wel een tikkeltje erger dan normaal.quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef 456 het volgende:
[..]
Dan moet je er niet gaanzitten; dit gaat al maanden zo.
Alsof Berdien uit de kleren gingquote:
wat een onzin..quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar dat is niet gebeurd. En Cvitanich scoorde er 3, dus als je dan een aanvaller/spits de prijs geeft, dan lijkt het me logisch dat Cvitanich die krijgt.
Collecte was voor de jeugdopleiding, jammer van je troll.quote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De collecte was toch een succes?
Nee jij zal ook zeggen dat sfietaanietsch het verdient.quote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
wat een onzin..![]()
Tomasson verdient het 10 x meer dan die Cvitanich.
ook prachtige tv..quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Uknowweloveu het volgende:
iemand Holland Sport gezien? Daar zat de echte 'Gilette' speler van de week : Ruud van Nistelrooy werd geschoren door een barbier in Madrid
Och, ik snap het wel een beetje. Ik zat ook niet te wachten op de opstelling van Ajax door Hans Kraaij.quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
Zo is dat. Dit sloeg nergens op van Derksen.
ah ja, maar wel in de lijn met hoe ze met hans omgaan; gewoon elke keer een stapje erger.quote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit ging wel een tikkeltje erger dan normaal.
in zijn beste rob geus steenkolen engelsquote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Kanariegeel het volgende:
Zei Toivonen dat in het Nederlands?
Waarom dan?quote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
wat een onzin..![]()
Tomasson verdient het 10 x meer dan die Cvitanich.
Doch was het een verrassing, want de opstelling was zowaar goed. En toen ging Derksen de fout inquote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Och, ik snap het wel een beetje. Ik zat ook niet te wachten op de opstelling van Ajax door Hans Kraaij.
Zei toivonen dan 'Daar word ik niet vrolijk van'?quote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
in zijn beste rob geus steenkolen engels
Toivonen had die kaart dan nooit moeten krijgen. Als je zo gaat vergelijken word het heel kromquote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Die actie van Addo vond ik geen echte elleboog, meer een klap. Wel erg wild. Had rood kunnen zijn, zeker als je bedenkt dat Toivonen zelf voor veel minder een rode kaart kreeg tegen Volendam.
die dokter zei dat volgens mijquote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Kanariegeel het volgende:
Zei Toivonen dat in het Nederlands?
alstie het verdiende had ik dat heus wel toegegeven hoor..quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nee jij zal ook zeggen dat sfietaanietsch het verdient.
Dan nog zit niemand op die opstelling te wachten. Hans moet zich wel heel erg vervelen...quote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doch was het een verrassing, want de opstelling was zowaar goed. En toen ging Derksen de fout in
goeie post. Dat masturberen was ook heel kinderachtig. Met tijd en wijle vermakelijk maar studio voetbal is veel beter.quote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef 456 het volgende:
[..]
ah ja, maar wel in de lijn met hoe ze met hans omgaan; gewoon elke keer een stapje erger.
Kleuterschool pesten; twordt tot cabaret verheven hier, want iedereen vindt het prachtig om ten koste van een ander grappen te maken.
Johan is wel geschrokken, want ineens erg mild.
is toch niet te hopen ?quote:
daar gaat het niet om hij mag wat netter zijn. Ik zit ook niet altijd op johan te wachten.quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan nog zit niemand op die opstelling te wachten. Hans moet zich wel heel erg vervelen...
Ik denk dat het incident leuk was maar ook een slecht effect kan hebben. Derksen hoor je amper meer.quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Johan is echt tam zeg, hij moet Hansie weer even aanpakken
omdat twee knappe belangrijke doelpunten in een spannende belangrijke wedstrijd veel meer waard zijn dan 3 nietszeggende doelpuntjes tegen een tergend slecht NAC.quote:
Snap ik niet, Hansie bijt 1x terug en meteen is de beer geslagenquote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat het incident leuk was maar ook een slecht effect kan hebben. Derksen hoor je amper meer.
Al helemaal niet meer tegen Kraaij. Alleen nog instemmende woorden.
Tja niet iedereen heeft humor. Zelfs met die grappen hoor je bij VI nog 10x meer relevante informatie. Dan een paar meningen na de zin "zeg het maar jongungs..."quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
goeie post. Dat masturberen was ook heel kinderachtig. Met tijd en wijle vermakelijk maar studio voetbal is veel beter.
De enige reden waarom JDT die prijs krijgt is vanwege een (overigens prachtige) lucky.quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
omdat twee knappe belangrijke doelpunten in een spannende belangrijke wedstrijd veel meer waard zijn dan 3 nietszeggende doelpuntjes tegen een tergend slecht NAC.
tegen dit NAC had Henk Vos er op z'n oude dag nog 3 in geschoten..
quote:Hadouir: 'Ik wil zo snel mogelijk naar een topclub'
hij is toch met 2 goals gewoon beslissens geweest...?quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
De enige reden waarom JDT die prijs krijgt is vanwege een (overigens prachtige) lucky.
De goal van De Guzman was beslissend.quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
hij is toch met 2 goals gewoon beslissens geweest...?
Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
De enige reden waarom JDT die prijs krijgt is vanwege een (overigens prachtige) lucky.
Ik zie feyenoord nog wel een bod doenquote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]![]()
Met dit soort taferelen kun je die wens op je buik schrijven.
mensen die zich met humor hoogverheven voelenquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Tja niet iedereen heeft humor. Zelfs met die grappen hoor je bij VI nog 10x meer relevante informatie. Dan een paar meningen na de zin "zeg het maar jongungs..."
Elke geniale goal is lucky.quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Bjoro het volgende:
weer zo'n belg die amper te verstaan is
Nou, tot ziens dan maar.quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
mensen die zich met humor hoogverheven voelengijp is leuk maar de onderbroekenlol is leuk voor op het schoolplein.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zie feyenoord nog wel een bod doen
de 2 van Tomasson ook anders was het 2-1 geeindigt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
De goal van De Guzman was beslissend.
jammer dit.quote:Op maandag 14 september 2009 22:26 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nou, tot ziens dan maar.Weltrusten schatje.
Ja en als Ajax de andere 3 goals niet had gemaakt waren de goals van Dario ook beslissend.quote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
de 2 van Tomasson ook anders was het 2-1 geeindigt.
maar zoals ik al eerder zei, lekker belangrijk..
Hah niet meteen hoogverheven, bedoel gewoon niet iedereen waardeert dat. Gijp is wel veruit het grappigst idd.quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
mensen die zich met humor hoogverheven voelengijp is leuk maar de onderbroekenlol is leuk voor op het schoolplein.
En? Is het een beetje lekker wonen in Antwerpen?quote:
Johan heeft Hans een klap voor zn bek gegeven en vice versaquote:
zoals ik al zei, lekker belangrijk..quote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en als Ajax de andere 3 goals niet had gemaakt waren de goals van Dario ook beslissend.
Ik mis je punt dus een beetje
En ik maar denken dat ze in lampiestad geen slechtere keeper hadden rondlopen dan Isaksson.quote:Op maandag 14 september 2009 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een slechte keeper daar in Eindhoven.²
Wil je dat niet meer doen?quote:Op maandag 14 september 2009 22:32 schreef DirkZz het volgende:
Ik dacht dat Elia zou bellen?:o
Hij miste het wereldjequote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Rucebo het volgende:
Waarom is-ie weer gaan voetballen eigenlijk...
quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Spelletjes?
Lensky vulde op de Feyenoordsite als beste eigenschap dat hij goed in Counterstrike is.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:35 schreef koemleit het volgende:
dit vind ik wel een prachtig verhaal.
ik ga um kopen die vi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |