Maar dat is niet gebeurd. En Cvitanich scoorde er 3, dus als je dan een aanvaller/spits de prijs geeft, dan lijkt het me logisch dat Cvitanich die krijgt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tegen dat NAC had hij er vier gemaakt.
Niet meer dan terecht? Ajax speelde goedquote:
Ja, maar Hans wil niet meerquote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef 456 het volgende:
Johan is ineens wel erg liev voor Hans...
Ik denk dat het een oud speler is die een beste elftal op papier heeft gezet van een willekeurige club uit de eredivisiequote:
"der kwam alleen nog maar schuim uit"quote:
dat zal vermoedelijk wel tegenvallen.. Altijd zo met cliffhangers.quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is datgene nou wat johan ons straks gaat vertellen wat hij in 33 jaar nog niet meegemaakt heeft
Zo is dat. Dit sloeg nergens op van Derksen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Hans heeft gelijk.
heb het even gemist, welk interview?quote:
Een interview in de VI waarin een speler iets zei dat Johan in 33 jaar nog nooit had meegemaakt ofzo.quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
heb het even gemist, welk interview?
De collecte was toch een succes?quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef MB23 het volgende:
Waarschijnlijk gaat het over Feyenoord, dat we geen geld hebben.
Yup. Dat was inderdaad onzinnig.quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zo is dat. Dit sloeg nergens op van Derksen.
Zolang Rene maar blijft vind ik het best.quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Stofje het volgende:
Wat een uitzending zeg. De bom barst wel meer en meer zo, vraag me af hoelang deze samenstelling zo blijft...
Je verwacht dat Hans Johan een keer aanvliegt?quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Stofje het volgende:
Wat een uitzending zeg. De bom barst wel meer en meer zo, vraag me af hoelang deze samenstelling zo blijft...
dat Johan straks gaat onthullenquote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
heb het even gemist, welk interview?
Veel is gewoon een spel bij VI, maar dit was echt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Stofje het volgende:
Dan moet je er niet gaanzitten; dit gaat al maanden zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |