Die programma's van vroeger waren op zichzelf leuk en vermakelijk. De TV nu gaat alleen maar om BN'ers die van alles doen, het programma op zichzelf is inhoudsloos. Dat is het verschil met de TV van vroeger.quote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef Jaheur het volgende:
Was veel en veel beter. Tegenwoordig met popstars dit en dansen dat en.
Vroeger had je nog lekker ouderwets vermaak zoals de tandenborstel show en ter land ter zee en in de lucht.
Edit: Gelukkig heb je sommige oude programma's nog op 1 of andere dubieuze zender via ziggo alle tv zenders.
We hebben meelquote:
Gewoon een grote draaiknop en klik klik van de ene naar de ander zender (maar liefst 4quote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef jollieboer1 het volgende:
En vroeger.... toen je nog naar de tv moest lopen om de zender te verwisselen.
Met van die ronde, statische klotedingetjes.![]()
Wow, those were the days....en dan zat er weer een vlieg op zo'n knoppie en poingggg, kreeg je Nederland 2 in plaats van 1
Volgens mij heb ik ergens in een programma gezien dat ze het definitief hebben geschrapt uit de programmering. Nog steeds goed kijkcijfers maar één of andere bolleboos vond het tijd voor wat nieuws, Trouwens de laatste jaren vond ik het een stuk minder dan vroeger...niets kon op tegen Vlieg 'm erinquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:46 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ter land, ter zee en in de lucht is nog steeds op tv. Alleen dit jaar niet
Q en Q was een sensatie toen het voor de eerste keer werd uitgezonden, een thriller voor kinderen en heel eng. Heb het later nog wel een keer gezien, ik vergeet alleen altijd hoe het aflooptquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Q en Q was voor de echte bazen !111
En wat te denken van Ovide en zijn vriendjes en Peter Jan Rens die met kinderen op een matras sprong.
Geef Nooit Op!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:51 schreef CHEVHB het volgende:
Vroegaah keek ik altijd iets met Peter Jan Rens, met kinderen die wouden dan wat worden.. En dan sprongen ze in een gat! En dan jaaaa.. Was het spannend!
Dat was vroeger wel leuk, vond ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:45 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Geef Nooit Op!![]()
Dat ik dat nog weet whehehe![]()
Mijn ouders schijnen er nog naar gekeken te hebben, was uit de jaren 70 ofzo ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Q en Q was een sensatie toen het voor de eerste keer werd uitgezonden, een thriller voor kinderen en heel eng. Heb het later nog wel een keer gezien, ik vergeet alleen altijd hoe het afloopt, dus als ze het nog een keer uitzenden lijkt het voor mij weer nieuw
.
Werd 1974 voor het eerst uitgezonden, heb het destijds als kind gezien, daarom was het toen ook zo spannend en eng. Helaas is één Q overleden (de donkere krullebol), is maar 44 gewordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn ouders schijnen er nog naar gekeken te hebben, was uit de jaren 70 ofzo ?
In de jaren 90 ergens hebben ze die serie toen helemaal herhaald. Elke zaterdagavond zat ik voor de tv.
Net als bij:
12 steden, 13 ongelukken
Oppassen
Jules Unlimited (bestaat nog geloof ik).
Ja! En Cow and Chicken!quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Kerol het volgende:
En de series van vroeger waren ook beter;
Dragonball z is een klasse apart
Boes boesNils Holginsson, I r baboon
Epische showquote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef Jaheur het volgende:
Was veel en veel beter. Tegenwoordig met popstars dit en dansen dat en.
Vroeger had je nog lekker ouderwets vermaak zoals de tandenborstel show en ter land ter zee en in de lucht.
Edit: Gelukkig heb je sommige oude programma's nog op 1 of andere dubieuze zender via ziggo alle tv zenders.
Zeer lachwekkend..quote:
Na een tijdje wel geloof ik. En hij heeft Alles Kids?! gepresenteerd,quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoor nu op 3FM Bas Westerweel.
Die was toch van Wacku Wacku ?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:19 schreef Gizmo112 het volgende:
Hoe heten die beestjes met die snorkels ook al weer
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:19 schreef Gizmo112 het volgende:
Hoe heten die beestjes met die snorkels ook al weer
Dat vroeger het hoogtepunt van mijn zaterdagavond (nee toen had ik nog geen seksquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn ouders schijnen er nog naar gekeken te hebben, was uit de jaren 70 ofzo ?
In de jaren 90 ergens hebben ze die serie toen helemaal herhaald. Elke zaterdagavond zat ik voor de tv.
Net als bij:
12 steden, 13 ongelukken
Oppassen
Jules Unlimited (bestaat nog geloof ik).
Unit 13quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:12 schreef fathank het volgende:
En je had ook nog zo'n politieserie met Peter Tuinman, weet iemand hoe die heet?
Held, eens kijken of ik online ergens wat aflevering kan vinden. Kijken of het nog zo tof is als vroegerquote:
Was dat niet Kanaal 13?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me misschien aan het volgende helpen (weet de naam niet meer):
Op de basisschool keken we een of andere serie elke week over een inbraak op een school, wat uiteindelijk gedaan bleek te zijn door de broer van de hoofdrolspeelster (of zoiets).
Maar kom niet meer op de naam(weet ook niet of deze serie ooit zo op TV is geweest). Moet iets in de periode 1992/1993/1994 zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |