quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef Jotcha het volgende:
Hey BT, bedankt dat je deze geweldige mensen naar PUB hebt gebracht.
Lagere opleiding gevolgd en ik verdien nu meer dan 70% van mijn leeftijdsgenoten door eigen bedrijf.quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Japsnars het volgende:
Oh shit, jaloers dat ik meer verdien met veel minder werkuren dan mijn leeftijdsgenoten.
Daarnaast, wat is er nou weer mis met het VWO 25% van Nederland doet een opleiding van zo'n niveau, dan moet je niet gaan lopen janken als jij nou eenmaal een lagere opleiding hebt gevolgd
Ik doe VWO. En heb iig ook een hoger EQ dan jij.quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te makenDaarnaast heb ik meer dingen met meisjes gedaan dan jij ooit zou durven dromen
Ik doel meer op het feit dat er ook genoeg mindere aspecten aan het puber zijn zitten. Zoals nu een zusje dat constant tegen mij en mijn ouders staat te schreeuwen door de hormonen
[..]
Oh shit, jaloers dat ik meer verdien met veel minder werkuren dan mijn leeftijdsgenoten.
Daarnaast, wat is er nou weer mis met het VWO 25% van Nederland doet een opleiding van zo'n niveau, dan moet je niet gaan lopen janken als jij nou eenmaal een lagere opleiding hebt gevolgd
Water drinken omdat het te heet is. Nooit doen dus. Droge dingen eten zoals kroepoek.quote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
M'n vader eet altijd overal sambal bij en zelfs hij wist niet hij snel hij naar de kraan moest lopen omdat 'ie dacht dat z'n tong in de fik stond.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
M'n vader eet altijd overal sambal bij en zelfs hij wist niet hij snel hij naar de kraan moest lopen omdat 'ie dacht dat z'n tong in de fik stond.
Onderstreep het ff johquote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik lees 1993 én VWO.
Daarbij zie ik deze foto:
En besef mij ineens waar Renesite op doelt met dat 'VWO' +![]()
En datquote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Water drinken omdat het te heet is. Nooit doen dus. Droge dingen eten zoals kroepoek.
GMTA BITCH!quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Water helpt niet als je tong in de fik staat, je moet dan melk drinken of een stuk droog brood eten
Nee hoor, hij is zo groot geworden door goed en gezond te eten; niet door allemaal ongure pilletjesquote:
QFTquote:
Mijn vader eet kindjes als ontbijt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er dan 'Ik ben 11 wat is dit' reacties tevoorschijn, misschien strakjes in de KLB SCquote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nu heb je me toch echt nieuwsgierig gekregen
Wilde ik gewoon even kwijt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef IQM het volgende:
Ik moet altijd een beetje-en om Renesite.
Wat een leuke fotoquote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik lees 1993 én VWO.
Daarbij zie ik deze foto:
[ afbeelding ]
En besef mij ineens waar Renesite op doelt met dat 'VWO' +![]()
Heb ik ook last van, maar dan als ik KLB zie.quote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef IQM het volgende:
Ik moet altijd een beetje-en om Renesite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |