SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Goofisch op 14-09-2009 20:40:50 ]Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Het zijn wel heel veel verschillende kankerdingen!!!quote:
zijn kop is juist hilarischquote:Op maandag 14 september 2009 20:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
En die Ah reclame gast moet ook een stoppen met zijn slome kop.
NIET.quote:
Wat maakt het uit. Het is in ieder geval kutquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Kimochi het volgende:
Is dat GoGo gedoe niet al heel oud? Staat me nog iets van bij dat het er ook al was toen ik op de basisschool zat...
Juist. Flippo's waren dus wel ff een stuk genialer.quote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
NIET.
Want flippo's![]()
VroegAH moeilijk veel mee gespeeld. Heb nog 2 volle mappen ergens zoals waarschijnlijk iedereen rondom mijn leeftijd
Je bent in de war metquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Kimochi het volgende:
Is dat GoGo gedoe niet al heel oud? Staat me nog iets van bij dat het er ook al was toen ik op de basisschool zat...
Klopt helemaal. Dit is de tweede editie.quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Kimochi het volgende:
Ze allemaal sparen, uitstallen naast mekaar, aan familie en vrienden laten zien en ervan genieten enzow.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef jo-ep het volgende:
heel leuk dat ik van die kutpoppetjes bij mijn boodschappen krijg, maar wat kun je ermee??
quote:
Grote stoere jongen,quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb er inmiddels een stuk of 10 schoolkinderen mee verwond. Als die dingen uit een compressor schieten. Wow, met 2 gogo's schiet je iemands been er volgens mij af
Krijgen we die ellende ook weer? Net als die voetbaldingen bij de AH. Ik snap niet dat die kinderen niet gewoon preventief verwijderd worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:16 schreef MrDrako het volgende:
nee dan die bedelende kut kinderen bij de uitgang van de c1000, het lef, zo triest was ik vroegah niet, ookal zaten de flippo's IN een zak chips maar toch.
beetje lopen bedelen om een beetje plastic
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:23 schreef Penisbaard het volgende:
Kutsupermarkten met hun pogingen hypes te creëren en hun producten die vol met stikkers staan die moeten vertellen hoe goed en gezond het allemaal wel niet is. Ik wil gewoon doorzichtige Oost-Duitse verpakkingen waaraan ik precies kan zien wat er in zit.
doe mij die linker maarquote:Op maandag 14 september 2009 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je bent in de war met
[ afbeelding ]
Je bent nieuw met het fenomeen AH To Go,.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
ik dacht even die kk dure winkels, net zoals bijv bij ons (nouja dit jaar zit ik er niet) op school in grun, zo'n AH to go, maar alles is daar net zo duur als in de schoolkantines zelf
4 armzielige plakjes (salami grootte) boterhamworst voor 70 eurocent wtf
Lachen man. Plas bijna in m'n broek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb er inmiddels een stuk of 10 schoolkinderen mee verwond. Als die dingen uit een compressor schieten. Wow, met 2 gogo's schiet je iemands been er volgens mij af
Je mag haar hebben denk ikquote:Op donderdag 17 september 2009 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die het erop zou kunnen
Ja, maar jij.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die het erop zou kunnen
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef J.Herrer het volgende:
Dat wijf denkt dat ze lady Gogo is
Tof! En dan met een man of 5 wachten dat er genoeg op staan, en omver trekken! Dat ze omflikkeren en een tand breken voor een Gogo.quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:21 schreef BELASTING het volgende:
De C1000 bij ons heeft zelfs speciaal een mat neergelegd voor die irritante tyfus koters om op te wachten.
Ja, als het nu lekkere wijven waren kon je er nog wat tegenover stellen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:38 schreef 9611Niels het volgende:
Het zijn kutkoters die om Gogo's bedelen, heb de foto vanmiddag gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |