Je mag wel boven op Skippy liggenquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik wil ook wel weer eens noar 't mooie Twente komen veur'n meetingHek wa een slaapplek nodig
Hij stuiterd in bed heb ik van horen zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je mag wel boven op Skippy liggen
nice, kan ik dat gaan kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef Oldenzaal het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=541661/langid=43
Herkenbaar, ik loop ook al met keelpijn rond.quote:
Roken = Nodigquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik loop ook al met keelpijn rond.Heb niet eens zin om te roken vandaag...
En het is ook nog eens grafweer.Herfst
![]()
al die moeite voor de gewillige chickies?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu trouwens super fokking netjes in de bieb trouwensHaar mooi in de gel, licht stoppelbaardje, keurig overhemd aan, nette broek, schoenen gepoetst
Nu maar wachten op gewillige chickies
Al die moeite?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al die moeite voor de gewillige chickies?
Truequote:Op dinsdag 15 september 2009 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals hij het er neer zet, lijkt het voor zijn doen veel moeite
Misschien heb ik het helemaal gemist, maar waarom zit jij eigenlijk altijd in de bieb?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu trouwens super fokking netjes in de bieb trouwensHaar mooi in de gel, licht stoppelbaardje, keurig overhemd aan, nette broek, schoenen gepoetst
Nu maar wachten op gewillige chickies
Hij moet voor straf alle boeken lezen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik het helemaal gemist, maar waarom zit jij eigenlijk altijd in de bieb?
Hij moet voor Halt! vrijwilligerswerk doen in de Bieb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik het helemaal gemist, maar waarom zit jij eigenlijk altijd in de bieb?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Zal het eens proberen... zit nu de hele dag op van die gare Anta-Flu snoepjes te kauwenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schijnbaar moet je gewoon doorroken als je keelpijn hebt of ziek bent
hoe ver ben je al, van de totaal 4 seizoenen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk tegenwoordig alleen maar Prison Break
Ik heb gister de laatste van seizoen 2 gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe ver ben je al, van de totaal 4 seizoenen?
dvd of downleen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb gister de laatste van seizoen 2 gezien
Geleend van mn bieb, en ik vind het tot nu toe vetquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dvd of downleen?en wat vind je er tot nu toe van?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joa, ik geet noar huus. Ajuus
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
Én... gratis bellen!
http://belvoornop.nl/
Waarom? Die helpen niks bij keelpijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Zal het eens proberen... zit nu de hele dag op van die gare Anta-Flu snoepjes te kauwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |