Hij moet voor straf alle boeken lezen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik het helemaal gemist, maar waarom zit jij eigenlijk altijd in de bieb?
Hij moet voor Halt! vrijwilligerswerk doen in de Bieb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik het helemaal gemist, maar waarom zit jij eigenlijk altijd in de bieb?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Zal het eens proberen... zit nu de hele dag op van die gare Anta-Flu snoepjes te kauwenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schijnbaar moet je gewoon doorroken als je keelpijn hebt of ziek bent
hoe ver ben je al, van de totaal 4 seizoenen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk tegenwoordig alleen maar Prison Break
Ik heb gister de laatste van seizoen 2 gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe ver ben je al, van de totaal 4 seizoenen?
dvd of downleen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb gister de laatste van seizoen 2 gezien
Geleend van mn bieb, en ik vind het tot nu toe vetquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dvd of downleen?en wat vind je er tot nu toe van?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joa, ik geet noar huus. Ajuus
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
Én... gratis bellen!
http://belvoornop.nl/
Waarom? Die helpen niks bij keelpijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Zal het eens proberen... zit nu de hele dag op van die gare Anta-Flu snoepjes te kauwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |