Ik ben nu wel in voor een meet bij de Doner Compagnie bij het station van Almeloquote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hee maar jongens en dames, kater enschede, is dat wat? en wanneer? hoe laat? welke dag? ik heb wel honger namelijk.
Ik ?quote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
doner compagnie___!, ik ken nog een medewerker van de mac in almelo, kunnen we mooi gratis vreten
.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hmm zo te zien een MSN-storing waardoor je geen berichten kan sturen... nu zit iedereen via de MSN-namen met elkaar te praten
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hmm zo te zien een MSN-storing waardoor je geen berichten kan sturen... nu zit iedereen via de MSN-namen met elkaar te praten
Ik zag/zie niksquote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag![]()
Ik dik lullen tegen David
Bestaat dat ook al?quote:Op maandag 14 september 2009 22:35 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik kreeg eerst de melding:
Het volgende bericht kon niet worden bezorgd omdat je het maximaal toegestane aantal berichten per minuut hebt overschreden. Probeer het later nog eens.
Ik dacht al wtf, zoveel typ ik nou ook weer niet
Uhu, mij maakt het ook niet uit.quote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef Robinhoo het volgende:
Ik wil ook wel bruins! Maar voor andere alternatieven ben ik ook wel te porren. Als het maar geen Almelo is. Maar daar waren we al over eens toch.
Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 19:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]Je bent een keer zoooo dronken geworden bij Bruins dat je 3 bewakers ondergekots hebt? Je hebt ruzie met iemand die altijd bij Bruins komt. Je bent een keer verkracht bij Bruins. Je mag niet van je ouders. Je hebt een BruinFobie. Je weet niet waar Saasveld ligt. Je kunt / wilt niet alleen naar Saasveld en weer terug.
1 van bovenstaande redenen?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begin nergens overNathalie wil iets niet vertellen en dan gaat iedereen hier altijd doorzeuren over wat het mogelijk kan zijn. Dan heb ik zoiets van, houd toch de bek.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Kater in enschede, is dat niet wat? kun je nog enigzins relaxt zitten, en genoeg daarna te doen evt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |