Houd er gewoon over op, oke?quote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Het eerste en het laatste deel niet.
Ik snap alleen het middelste gedeelte!![]()
Hoezo?
Ik denk niet dat mijn hangzak dat aan kanquote:Op maandag 14 september 2009 19:58 schreef Samzz het volgende:
Laten we met z'n allen gaan paardrijden. Ben benieuwd wie er dan nog zo'n grote held is...
Gevoelige snaar geraaktquote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Het eerste en het laatste deel niet.
Ik snap alleen het middelste gedeelte!![]()
Hoezo?
Had je er niet over moeten beginnenquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaan we samen op zo'n knol?
SureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Ik begin nergens overquote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je er niet over moeten beginnen
Welkomquote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begin nergens overNathalie wil iets niet vertellen en dan gaat iedereen hier altijd doorzeuren over wat het mogelijk kan zijn. Dan heb ik zoiets van, houd toch de bek.
Dat is niet TOFquote:Op maandag 14 september 2009 19:58 schreef Samzz het volgende:
Laten we met z'n allen gaan paardrijden. Ben benieuwd wie er dan nog zo'n grote held is...
Chr1st1aan mag 48 uur Z'N BEK HOUDENquote:
Deed jij je lijfspreuk maar eens eer aan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die heb ik nooit gehad ja! GODVERREDOMMEEEEquote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Chr1st1aan mag 48 uur Z'N BEK HOUDEN
ik vind dat wel tof, samen met sanquote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is niet TOF, en aangezien deze reeks dat wel is zal paardrijden niet tot de mogelijkheden behoren.
ik wil sneek nog wel even pm-enquote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad ja! GODVERREDOMMEEEE
Agossie.. Zit je nog in de ontkenningsfase?quote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad ja! GODVERREDOMMEEEE
Je doet maar...nsb-erquote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil sneek nog wel even pm-en
doot henig anquote:Op maandag 14 september 2009 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat bijlezen morgenvroeg heel wat tijd gaat kosten, dus als er knopen doorgehakt worden graag even een PM
fijne avond allen
nee, dat levert mij ook een ban opquote:
gewoon boycottenquote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef Mdrop het volgende:
Ik ben ook pleite, vergadering op maandag zouden verboden moet zijn.
Die manier van woorden vervoegen ook.quote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef Mdrop het volgende:
Ik ben ook pleite, vergadering op maandag zouden verboden moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |