Ik weets, toen ik begon: 5 minuten prutsen op het C-akkoord (dat was de eerste in het boekjequote:Op zaterdag 26 september 2009 14:09 schreef RedFever007 het volgende:
Sinds vorige week eindelijk een beginners gitaar gekocht![]()
Nu auw auw vingertjes![]()
Gewoon elke dag uurtje oefenen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef caffeinjunk het volgende:
k ga proberen vanuit niks op gitaar wish you were here van pink floyd te leren spelen, zit namelijk voor 5 maanden in het buitenland en heb mijn vriendin belooft 23 oktober een leuke verassing voor haar te hebben...
Iemand nog tips? of moet ik maar gelijk opgeven en wat anders leuks zoeken?
Goed en niet te moeilijk nummer.quote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef caffeinjunk het volgende:
k ga proberen vanuit niks op gitaar wish you were here van pink floyd te leren spelen, zit namelijk voor 5 maanden in het buitenland en heb mijn vriendin belooft 23 oktober een leuke verassing voor haar te hebben...
Ik wens je succes.quote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef caffeinjunk het volgende:
Haha deze tutorial is precies degene die ik nu ook al gebruikquote:Op maandag 28 september 2009 22:57 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik wens je succes.
Dit kon nog eens handig voor je zijn:
Misschien dat ik die vanavond ook eens ga proberenquote:Op dinsdag 29 september 2009 03:41 schreef caffeinjunk het volgende:
[..]
Haha deze tutorial is precies degene die ik nu ook al gebruiktoch bedankt.
Ben toch maar opnieuw begonnen in het boek De Nieuwe Methode Voor Gitaar deel 1 van Frank Rich.. Dus in plaats van Wish You Where Here heb ik Mary Had A Little Lamb zitten oefenenquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Misschien dat ik die vanavond ook eens ga proberen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb een bottleneck aangeschaft maar ik heb echt geen idee wat voor nummers ik nu moet gaan spelen. Hoe kan ik dat ding leren gebruiken?
Te mooie kleur!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Cmonv het volgende:
Hey luitjes!
Ik heb zojuist een gitaar besteld dus verwacht binnenkort maar een hoop vragen van mij in dit topic
[ afbeelding ]
Juist, iemand met smaakquote:
lijkt er soms wel op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:45 schreef Rnnz het volgende:
Iedereen heeft de gitaar aan de kant gezet?
Nee. Niet lullen maar oefenen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:45 schreef Rnnz het volgende:
Iedereen heeft de gitaar aan de kant gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |