quote:Op maandag 14 september 2009 17:53 schreef S1nn3rz het volgende:
Zelfs Yvonne stuurde me naaktpicca's om bij me in de smaak te vallen en maakte me en passant groen.
Was ik maar een mooie-knappe manquote:Op maandag 14 september 2009 17:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat is t orgineel eigelijk?
Pics!quote:Op maandag 14 september 2009 17:53 schreef S1nn3rz het volgende:
Zelfs Yvonne stuurde me naaktpicca's om bij me in de smaak te vallen en maakte me en passant groen.
Maar het is wel beide waar.quote:Op maandag 14 september 2009 17:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Yvonne heeft je dat groene kleurtje gegeven.. dus je hebt helemaal niet gedoneerd!
Jou wil ik nog wel een picca van mezelf sturen hoor. Jij lijkt me wel betrouwbaar.quote:Op maandag 14 september 2009 17:59 schreef Ripley het volgende:
Dan had je wel een echt fotoboek gehad?
Homoquote:Op maandag 14 september 2009 18:00 schreef Skylark. het volgende:
Zelfs de Jonas Brothers gaan voor me uit de kleren.
Hoewel ik geen homo ben, dus ik ga er niet op in. Even voor de duidelijkheid. Dus niet " wheheh je bent gay'en".
quote:
Laat je baard staan, poets je tanden niet meer, stop met douchen, ga aan de zware drank, neem regelmatig hard drugs tot je, slaap weinig tot helemaal niet, leef dag en nacht op straat, eet wat er in de vuilnisbakken te vinden is en laat de kleine en grote boodschappen die je van nature moet doen gewoon de vrije loop in de kledij die je aan hebt.quote:Op maandag 14 september 2009 17:51 schreef S1nn3rz het volgende:
Altijd mag ik vooraan schuiven bij rijen in de supermarkt. Altijd komt het lekkerste wijf in een winkel naar me toe of ze me alsjeblieft mag helpen.
Altijd komt het mooiste meisje van een klant naar me toe en vraagt me of ik iets wil gaan eten.
Altijd extra voordeel bij het betalen van de rekening bij de receptioniste nadat mijn auto een beurt heeft gehad.
Ik lijk het koningshuis wel met al die voordelen.En dat alleen omdat ik zo lekker ben. Was ik maar een dagje een lelijk eendje.
Herkenbaar.quote:Op maandag 14 september 2009 17:51 schreef S1nn3rz het volgende:
Altijd mag ik vooraan schuiven bij rijen in de supermarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Yo TS
Ik ben heel erg blij voor je, en ik laat je uitpraten
Maar Beyoncé heeft één van de mooiste videoclips ooit gemaakt
Een van de beste ooit!
De Amy Winehouse-leefstijl dus.quote:Op maandag 14 september 2009 18:12 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Laat je baard staan, poets je tanden niet meer, stop met douchen, ga aan de zware drank, neem regelmatig hard drugs tot je, slaap weinig tot helemaal niet, leef dag en nacht op straat, eet wat er in de vuilnisbakken te vinden is en laat de kleine en grote boodschappen die je van nature moet doen gewoon de vrije loop in de kledij die je aan hebt.
Probleem opgelost.
wheheh je bent gayquote:Op maandag 14 september 2009 18:00 schreef Skylark. het volgende:
Zelfs de Jonas Brothers gaan voor me uit de kleren.
Hoewel ik geen homo ben, dus ik ga er niet op in. Even voor de duidelijkheid. Dus niet " wheheh je bent gay'en".
Nee man, deze is veel leuker.quote:
Voordat ik erop klikte wist ik al dat het een Schenkstroop topic wasquote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Was ik maar een mooie-knappe man
Zou je mijn foto niet te pas en te onpas willen gebruiken?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:03 schreef DaanA het volgende:
Mooie foto heb je in je fotoboek.![]()
[ afbeelding ]
Jezus. Ik val normaal op vrouwen maar jij bent echt een geile donderquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:22 schreef S1nn3rz het volgende:
Zou je mijn foto niet te pas en te onpas willen gebruiken?
En die is nu helemaal weggetyft geloof ik... niet eens op slot, gewoon helemaal weg...quote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Was ik maar een mooie-knappe man
WTF, wat sufquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:45 schreef Andiamo het volgende:
En die is nu helemaal weggetyft geloof ik... niet eens op slot, gewoon helemaal weg...
Terwijl dat topic nog enigszins een serieuze discussie begon te worden
Wat een nazibende is het hier ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:45 schreef Andiamo het volgende:
[..]
En die is nu helemaal weggetyft geloof ik... niet eens op slot, gewoon helemaal weg...
Ik zou zeggen, kijk in het topic wat de reden van verwijdering is...quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef servus_universitas het volgende:
Waarom is dat topic verwijderd? Of was dat op aanvraag van Schenkstroop zelf?
Dat kan niet meer he.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:08 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk in het topic wat de reden van verwijdering is...
oh wacht eens....
Ja, mag dat dan zomaar?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:45 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |