ik moest hier even over nadenken.quote:Op maandag 14 september 2009 20:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een moie titel:"een tijdelijk tekort aan chronisch geluk"
en je zei dat het een Lucas wordt, beetje minder met het roze zou ik zeggen danquote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef Xiance het volgende:
met vernagellen bedoelen we verneuken.. als in..
a litle touch of uncle jan, toevoegen
beetje roze hier, wat glittertjes daar, een fel roze kimono hier, een paar fluffy slofjes daar...
fijn want ze hebben het hier weer eens over baby's, je weet wel die kleine schijt enschreeuw machinesquote:
baby'squote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
fijn want ze hebben het hier weer eens over baby's, je weet wel die kleine schijt enschreeuw machines
quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
Gadver!!
De buurman van een vriend had gisteren iets raars. Buurman vertelde dat ie iemand wilde laten schrikken dus ging bij de voordeur staan tegen de muur. Degene trapt de voordeur hard open omdat ie zijn handen vol had. Deur slaat met een klap tegen de muur waardoor de sommige teennagels van de buurman recht overeind stonden.
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
fijn want ze hebben het hier weer eens over baby's, je weet wel die kleine schijt enschreeuw machines
jij hebt geen grijntje vaderlijkheid in je?quote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kinderen moeten tot hun 18e opgesloten wordenquote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt geen grijntje vaderlijkheid in je?
samen met jonge katjes en hondjesquote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kinderen moeten tot hun 18e opgesloten wordenNee dus is het antwoord, als R kids wil dan sluit ie ze maar bij hem thuis op
ik ook nietquote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt geen grijntje vaderlijkheid in je?
tot hun 18de en dan?quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kinderen moeten tot hun 18e opgesloten wordenNee dus is het antwoord, als R kids wil dan sluit ie ze maar bij hem thuis op
dan zijn ze oud genoeg om tegen een bewijs van goed gedrag vrij gelaten te wordenquote:
zo ging het bij jou ook?quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan zijn ze oud genoeg om tegen een bewijs van goed gedrag vrij gelaten te worden
laat me raden, JIJ neemt de test af of ze goed gekeurd zijn, right?quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan zijn ze oud genoeg om tegen een bewijs van goed gedrag vrij gelaten te worden
zal het er lekker ruiken...quote:Op maandag 14 september 2009 21:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
samen met jonge katjes en hondjes
ik was 17quote:
vind het zo vies als je ergens komt waar een kattenbak staat of een hond is, die geur is killing.quote:
O kattepis is echt een kleregeur.quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind het zo vies als je ergens komt waar een kattenbak staat of een hond is, die geur is killing.
geen huisdieren voor jou dus?quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind het zo vies als je ergens komt waar een kattenbak staat of een hond is, die geur is killing.
niet in huis.punt. jejejequote:Op maandag 14 september 2009 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O kattepis is echt een kleregeur.maar zijn wel lievvv and shit.
Een vriendin van me die laat ook haar katten op en in bed slapen. Heb er weleens geslapen, werd s ochtends wakker van de haren in mijn bek. Nog ff en ík had een haarbal uitgespuugd. Katten prima, maar niet in het nest.
En ook als ze net op de kattenbak zijn geweest en dan op schoot gaat zitten en dan gaan stempelen met hun ster op je broek. Nooit meegemaakt, maar zou kunnen.
ik heb een hele prima opvoedingquote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo 'verknipt' bent
helemaal geen dieren? Goudvis?quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niet in huis.punt. jejeje
nou het water verdampt hier voor je ogen haha, geen succesquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
helemaal geen dieren? Goudvis?
Dat is code voor we hadden geen zin in jouquote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef Xiance het volgende:
waar is een mens in godsnaam mee bezig als je enige soulmate zegt "Ja we hebben je maar niet gebeld, want je bent zo druk"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat is code voor we hadden geen zin in jou
zal ik reageren, zal ik mmmm nee laat maar ik heb er geen zin in vandaag.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Xiance het volgende:
nee, nuno kent geen vaderlijkheid
nunu is een arrogant wijfl met teveel air en een lelijke kop.
neukt alles wat ie pakken kan om zn eigen tekortkomingen te verbergen denk ik dan zo.
baby's zijn lief!
ze hadden half dit topic bij de geboorte moeten verzuipen, was een stuk beter geweest voor de mensheid, had het niveau nog wat omhoog gehaald!
Heb je em betrapt op iets dat ie nu opbiecht....quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef Xiance het volgende:
waar is een mens in godsnaam mee bezig als je enige soulmate zegt "Ja we hebben je maar niet gebeld, want je bent zo druk"
ja geil hequote:
heb ik wie betrapt?quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je em betrapt op iets dat ie nu opbiecht....
ik zie soms wel es van die fotootjes (quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk op zoek naar een handdoekrekje.
Verkopen jullie ook deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow wacht. het is vast grappig bedoeld. Ff lachen:![]()
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:
Idd kan je toch niks meequote:
zo krom is ie niet. Tis niet 45 graden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zie soms wel es van die fotootjes () dan denk ik.. dat mnoet toch pijn gaan doen tijdens t neuken?
zo'n hele kromme penis?
ugh! ik ben gewoon te maagedelijk
dat heb ik ook. Bij sommigen zie ik niets. Maar als ik uitgelogd ben dan wel.quote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is er met de avatars aan de hand?
*kuch* moeilijk publiek *kuch*quote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow wacht. het is vast grappig bedoeld. Ff lachen:![]()
Hmmmquote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat heb ik ook. Bij sommigen zie ik niets. Maar als ik uitgelogd ben dan wel.
Je wilt niet weten hoevaak die dingen al wel niet hier voorbij zijn gekomen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
*kuch* moeilijk publiek *kuch*
zit je weer 2girls1cup te kijken?quote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hmmm
okay fok load traag bij me, en lijkt te storen met andere stuff wat ik open heb staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
inderdaad je reinste onzin, baby's zijn echt niet liefquote:Op maandag 14 september 2009 22:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik reageren, zal ik mmmm nee laat maar ik heb er geen zin in vandaag.
Het enige wat ik me afvraag is was je deze info vandaan haalt, want ik denk dat dat alleen in je hoofdje zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zit je weer 2girls1cup te kijken?Ik doe net alsof ik niet weet waar je het over hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
ja das waar, plaatje is al heel oud.quote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoevaak die dingen al wel niet hier voorbij zijn gekomen.
Sorry!
i'm sure u don'tquote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik niet weet waar je het over hebt![]()
ajajjaja.. PUAJJJJ.. houd op gekquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i'm sure u don't![]()
Alhoewel ik dat minder shokkend vond dan 1guy1jar.
nee.. deze niet nee.. maar zoals ik al zei: op sommige fotootjes...quote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo krom is ie niet. Tis niet 45 graden.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Peter het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1340402
Dat is pas ranzig!
Dat is pas ranzig!
Dat is pas ranzig!
Dat is pas ranzig!
quote:
wat is dit?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef mike_hunt het volgende:
HAHAHAHAHA![]()
Man poept in speelhuisje
De 31-jarige M. B. moet 250 euro boete betalen, nadat hij in een speelhuisje heeft gepoept en gebraakt.
Het speelhuisje stond in de tuin van een woning aan de Zichtweg in Apeldoorn, zo meldt de Stentor. De man, die zelf niet bij de rechter verscheen, moet ook een nieuw speeltoestel a 430 euro betalen.
B. sloopt het tafeltje van het speeltoestel, braakte op de veranda en poepte op de vloer. De politierechter zag dit als vernieling. "Vooral vanwege de wijze van vervuiling is het vernieling, zeker omdat het door kinderen wordt gebruikt." Het motief van de man is een raadsel.
heb ik gedaan.quote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel ALLE plaatjes bekijken he?
ik moet toch eens toegang vragen geloof ikquote:
Hier is ook allemaal verboden toegang!quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik moet toch eens toegang vragen geloof ik
nee hoor, je bent van harte welkomquote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier is ook allemaal verboden toegang!
quote:Op maandag 14 september 2009 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik gedaan.zijn vorige topic ging over scatten dat was veel ranziger, aangezien zij stront in haar k*thad etc. LOL
Denk niet dat je dat gaat willenquote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je mist niet veel daar hoorquote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
o.k. dat heb je zelf gemaakt dus.quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is een animatie van een kip en een kuiken..
Gemaakt met Flipnote..
straks houd ie wel van scatten.quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
[..]
Denk niet dat je dat gaat willen
quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. dat heb je zelf gemaakt dus.Nice
![]()
ik kom niet verder dan stick figure poppetjes.
okay I snortedquote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
straks houd ie wel van scatten.![]()
Of het blote-piemels-topicquote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
straks houd ie wel van scatten.![]()
wie van hier heeft daar dan met zijn blote piemel gestaan ?quote:
Ga kijken, misschien herken je een eikelquote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie van hier heeft daar dan met zijn blote piemel gestaan ?
sta jij er niet, dat je 'em door je vuistje heen haalt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das ook niet zo'n heel bijzonder topic
meow!quote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga kijken, misschien herken je een eikel
namen wil ik horen en ik heb nog nooit toegang gevraagd dus mag er niet inquote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga kijken, misschien herken je een eikel
Het zijn kloontjes ..quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
namen wil ik horen en ik heb nog nooit toegang gevraagd dus mag er niet in
neequote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sta jij er niet, dat je 'em door je vuistje heen haalt.
Niemand van hier heeft daar gepost volgens mijquote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en niemand wil toegeven hier dat ze erin gestaan hebbenquote:
namen...o.k... ralph, potsie, chachi, richi en arthur.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Phew.quote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef Peter het volgende:
naja, ik verdenk de mensen die in Sexy en Gewaagd hebben gestaan natuurlijk als eerste
S&G? Ja. KPD? Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef Peter het volgende:
naja, ik verdenk de mensen die in Sexy en Gewaagd hebben gestaan natuurlijk als eerste
is dat de gekuiste versie?quote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef Peter het volgende:
Ik ben geen KPD (of S&G), dus neequote:Op maandag 14 september 2009 22:58 schreef Peter het volgende:
[..]Staat jouw bierbommetje in kpd?
ieuwIk wil niet eens weten wie het zijn..
Hmmz.. Dus iedereen in S&G heeft een rotkop?quote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben geen KPD (of S&G), dus nee. Dat zijn van die dingen die je alleen kan doen als je er goed uitziet. Qua lichaam. Want een rotkop knip je gewoon van een foto af natuurlijk.
o.k. onderbroekenquote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef Peter het volgende:
[..]
[M S&G] FOK!kers sexy & Gewaagd #31
maar ze staan allemaal zonder hoofd erop. tenminste van wat ik zo zag.quote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben geen KPD (of S&G), dus nee. Dat zijn van die dingen die je alleen kan doen als je er goed uitziet. Qua lichaam. Want een rotkop knip je gewoon van een foto af natuurlijk.
Jij niet hoorquote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Dus iedereen in S&G heeft een rotkop?
je ziet helemaal geen kopjes alleen buikjesquote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Dus iedereen in S&G heeft een rotkop?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je ziet helemaal geen kopjes alleen buikjes
Niks voor Arthur, zo exhibitionistisch zijnquote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
namen...o.k... ralph, potsie, chachi, richi en arthur.![]()
ik wil het geheel zien met gezichtquote:
maar ik geloof ook niet voor die andere.quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks voor Arthur, zo exhibitionistisch zijn
worden we ineens kieskeurigquote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wil het geheel zien met gezicht
ik ben altijd kieskeurigquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
worden we ineens kieskeurig
jaaaaaaaaaaaquote:
Maar ongeschorenquote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Peter het volgende:
Ff scheren voor mijn TV-optreden morgen
En gaan slapen![]()
Welk tv optreden?quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Peter het volgende:
Ff scheren voor mijn TV-optreden morgen
En gaan slapen![]()
Da's heul nie woar!quote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen maar ellende onder de rivieren
ik ben het wel, ik slaap wel met veel maar ze zijn allemaal 1e classaquote:
daaar lijkt t wel op ja..quote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen maar ellende onder de rivieren
Verwar je eerste klas niet met eerste de bestequote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben het wel, ik slaap wel met veel maar ze zijn allemaal 1e classa![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben het wel, ik slaap wel met veel maar ze zijn allemaal 1e classa![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verwar je eerste klas niet met eerste de beste?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verwar je eerste klas niet met eerste de beste?
terug naar gebruik van de telefoon , lekker retroquote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
daaar lijkt t wel op ja..
mijnhele nijmeegse social life ligt plat :S
maar dat kost wel centenquote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
terug naar gebruik van de telefoon , lekker retro
quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn msn doet stom. Of beter gezegd; doet het niet.
Idd. want kheb geen abbo maar prepaid genomen omdat ik dacht bellen is zo 1999quote:
Ja, veel mensen op FOK! hebben het. Hoe moet ik nu roddelen over jullie hier met mijn geheime roddelmaatjesquote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Dat heb ik ook!
Dat je een berichtje verstuurd en dat ie dan niet overkomt!
ik bel ook nooit dus heb ook prepaidquote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Idd. want kheb geen abbo maar prepaid genomen omdat ik dacht bellen is zo 1999
Nja dat probleem had ik dus ook alquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, veel mensen op FOK! hebben het. Hoe moet ik nu roddelen over jullie hier met mijn geheime roddelmaatjes.
Maar ik roddel niet over jou.quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat probleem had ik dus ook al
Worldwide problemaquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, veel mensen op FOK! hebben het. Hoe moet ik nu roddelen over jullie hier met mijn geheime roddelmaatjes.
Oeh das alleen maar goed natuurlijkquote:
leuke verslavingquote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Het is verslavend..
Haha we merken hetquote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Het is verslavend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |