ik moest hier even over nadenken.quote:Op maandag 14 september 2009 20:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een moie titel:"een tijdelijk tekort aan chronisch geluk"
en je zei dat het een Lucas wordt, beetje minder met het roze zou ik zeggen danquote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef Xiance het volgende:
met vernagellen bedoelen we verneuken.. als in..
a litle touch of uncle jan, toevoegen
beetje roze hier, wat glittertjes daar, een fel roze kimono hier, een paar fluffy slofjes daar...
fijn want ze hebben het hier weer eens over baby's, je weet wel die kleine schijt enschreeuw machinesquote:
baby'squote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
fijn want ze hebben het hier weer eens over baby's, je weet wel die kleine schijt enschreeuw machines
quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
Gadver!!
De buurman van een vriend had gisteren iets raars. Buurman vertelde dat ie iemand wilde laten schrikken dus ging bij de voordeur staan tegen de muur. Degene trapt de voordeur hard open omdat ie zijn handen vol had. Deur slaat met een klap tegen de muur waardoor de sommige teennagels van de buurman recht overeind stonden.
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
fijn want ze hebben het hier weer eens over baby's, je weet wel die kleine schijt enschreeuw machines
jij hebt geen grijntje vaderlijkheid in je?quote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kinderen moeten tot hun 18e opgesloten wordenquote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt geen grijntje vaderlijkheid in je?
samen met jonge katjes en hondjesquote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kinderen moeten tot hun 18e opgesloten wordenNee dus is het antwoord, als R kids wil dan sluit ie ze maar bij hem thuis op
ik ook nietquote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt geen grijntje vaderlijkheid in je?
tot hun 18de en dan?quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kinderen moeten tot hun 18e opgesloten wordenNee dus is het antwoord, als R kids wil dan sluit ie ze maar bij hem thuis op
dan zijn ze oud genoeg om tegen een bewijs van goed gedrag vrij gelaten te wordenquote:
zo ging het bij jou ook?quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan zijn ze oud genoeg om tegen een bewijs van goed gedrag vrij gelaten te worden
laat me raden, JIJ neemt de test af of ze goed gekeurd zijn, right?quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan zijn ze oud genoeg om tegen een bewijs van goed gedrag vrij gelaten te worden
zal het er lekker ruiken...quote:Op maandag 14 september 2009 21:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
samen met jonge katjes en hondjes
ik was 17quote:
vind het zo vies als je ergens komt waar een kattenbak staat of een hond is, die geur is killing.quote:
O kattepis is echt een kleregeur.quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind het zo vies als je ergens komt waar een kattenbak staat of een hond is, die geur is killing.
geen huisdieren voor jou dus?quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind het zo vies als je ergens komt waar een kattenbak staat of een hond is, die geur is killing.
niet in huis.punt. jejejequote:Op maandag 14 september 2009 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O kattepis is echt een kleregeur.maar zijn wel lievvv and shit.
Een vriendin van me die laat ook haar katten op en in bed slapen. Heb er weleens geslapen, werd s ochtends wakker van de haren in mijn bek. Nog ff en ík had een haarbal uitgespuugd. Katten prima, maar niet in het nest.
En ook als ze net op de kattenbak zijn geweest en dan op schoot gaat zitten en dan gaan stempelen met hun ster op je broek. Nooit meegemaakt, maar zou kunnen.
ik heb een hele prima opvoedingquote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo 'verknipt' bent
helemaal geen dieren? Goudvis?quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niet in huis.punt. jejeje
nou het water verdampt hier voor je ogen haha, geen succesquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
helemaal geen dieren? Goudvis?
Dat is code voor we hadden geen zin in jouquote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef Xiance het volgende:
waar is een mens in godsnaam mee bezig als je enige soulmate zegt "Ja we hebben je maar niet gebeld, want je bent zo druk"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat is code voor we hadden geen zin in jou
zal ik reageren, zal ik mmmm nee laat maar ik heb er geen zin in vandaag.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Xiance het volgende:
nee, nuno kent geen vaderlijkheid
nunu is een arrogant wijfl met teveel air en een lelijke kop.
neukt alles wat ie pakken kan om zn eigen tekortkomingen te verbergen denk ik dan zo.
baby's zijn lief!
ze hadden half dit topic bij de geboorte moeten verzuipen, was een stuk beter geweest voor de mensheid, had het niveau nog wat omhoog gehaald!
Heb je em betrapt op iets dat ie nu opbiecht....quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef Xiance het volgende:
waar is een mens in godsnaam mee bezig als je enige soulmate zegt "Ja we hebben je maar niet gebeld, want je bent zo druk"
ja geil hequote:
heb ik wie betrapt?quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je em betrapt op iets dat ie nu opbiecht....
ik zie soms wel es van die fotootjes (quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk op zoek naar een handdoekrekje.
Verkopen jullie ook deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow wacht. het is vast grappig bedoeld. Ff lachen:![]()
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:
Idd kan je toch niks meequote:
zo krom is ie niet. Tis niet 45 graden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zie soms wel es van die fotootjes () dan denk ik.. dat mnoet toch pijn gaan doen tijdens t neuken?
zo'n hele kromme penis?
ugh! ik ben gewoon te maagedelijk
dat heb ik ook. Bij sommigen zie ik niets. Maar als ik uitgelogd ben dan wel.quote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is er met de avatars aan de hand?
*kuch* moeilijk publiek *kuch*quote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow wacht. het is vast grappig bedoeld. Ff lachen:![]()
Hmmmquote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat heb ik ook. Bij sommigen zie ik niets. Maar als ik uitgelogd ben dan wel.
Je wilt niet weten hoevaak die dingen al wel niet hier voorbij zijn gekomen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
*kuch* moeilijk publiek *kuch*
zit je weer 2girls1cup te kijken?quote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hmmm
okay fok load traag bij me, en lijkt te storen met andere stuff wat ik open heb staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |