is dat de gekuiste versie?quote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef Peter het volgende:
naja, ik verdenk de mensen die in Sexy en Gewaagd hebben gestaan natuurlijk als eerste
Ik ben geen KPD (of S&G), dus neequote:Op maandag 14 september 2009 22:58 schreef Peter het volgende:
[..]Staat jouw bierbommetje in kpd?
ieuwIk wil niet eens weten wie het zijn..
Hmmz.. Dus iedereen in S&G heeft een rotkop?quote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben geen KPD (of S&G), dus nee. Dat zijn van die dingen die je alleen kan doen als je er goed uitziet. Qua lichaam. Want een rotkop knip je gewoon van een foto af natuurlijk.
o.k. onderbroekenquote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef Peter het volgende:
[..]
[M S&G] FOK!kers sexy & Gewaagd #31
maar ze staan allemaal zonder hoofd erop. tenminste van wat ik zo zag.quote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben geen KPD (of S&G), dus nee. Dat zijn van die dingen die je alleen kan doen als je er goed uitziet. Qua lichaam. Want een rotkop knip je gewoon van een foto af natuurlijk.
Jij niet hoorquote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Dus iedereen in S&G heeft een rotkop?
je ziet helemaal geen kopjes alleen buikjesquote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Dus iedereen in S&G heeft een rotkop?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je ziet helemaal geen kopjes alleen buikjes
Niks voor Arthur, zo exhibitionistisch zijnquote:Op maandag 14 september 2009 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
namen...o.k... ralph, potsie, chachi, richi en arthur.![]()
ik wil het geheel zien met gezichtquote:
maar ik geloof ook niet voor die andere.quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks voor Arthur, zo exhibitionistisch zijn
worden we ineens kieskeurigquote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wil het geheel zien met gezicht
ik ben altijd kieskeurigquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
worden we ineens kieskeurig
jaaaaaaaaaaaquote:
Maar ongeschorenquote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Peter het volgende:
Ff scheren voor mijn TV-optreden morgen
En gaan slapen![]()
Welk tv optreden?quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Peter het volgende:
Ff scheren voor mijn TV-optreden morgen
En gaan slapen![]()
Da's heul nie woar!quote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen maar ellende onder de rivieren
ik ben het wel, ik slaap wel met veel maar ze zijn allemaal 1e classaquote:
daaar lijkt t wel op ja..quote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen maar ellende onder de rivieren
Verwar je eerste klas niet met eerste de bestequote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben het wel, ik slaap wel met veel maar ze zijn allemaal 1e classa![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben het wel, ik slaap wel met veel maar ze zijn allemaal 1e classa![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verwar je eerste klas niet met eerste de beste?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verwar je eerste klas niet met eerste de beste?
terug naar gebruik van de telefoon , lekker retroquote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
daaar lijkt t wel op ja..
mijnhele nijmeegse social life ligt plat :S
maar dat kost wel centenquote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
terug naar gebruik van de telefoon , lekker retro
quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn msn doet stom. Of beter gezegd; doet het niet.
Idd. want kheb geen abbo maar prepaid genomen omdat ik dacht bellen is zo 1999quote:
Ja, veel mensen op FOK! hebben het. Hoe moet ik nu roddelen over jullie hier met mijn geheime roddelmaatjesquote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Dat heb ik ook!
Dat je een berichtje verstuurd en dat ie dan niet overkomt!
ik bel ook nooit dus heb ook prepaidquote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Idd. want kheb geen abbo maar prepaid genomen omdat ik dacht bellen is zo 1999
Nja dat probleem had ik dus ook alquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, veel mensen op FOK! hebben het. Hoe moet ik nu roddelen over jullie hier met mijn geheime roddelmaatjes.
Maar ik roddel niet over jou.quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat probleem had ik dus ook al
Worldwide problemaquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, veel mensen op FOK! hebben het. Hoe moet ik nu roddelen over jullie hier met mijn geheime roddelmaatjes.
Oeh das alleen maar goed natuurlijkquote:
leuke verslavingquote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Het is verslavend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |