Wd -5.quote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar die Taylor Swift is ietwat overrated.
Ik wou Taylor knuffelen, want ze stond daarna echt zo overdonderd op dat podium..quote:Op maandag 14 september 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wd -5.
Vergeet niet, het is Amerika he, daar is alles overrated en overdreven.
Bah!quote:
quote:
Ik vind haar sowieso knuffelbaar. De rest boeit me niet zo bij haar.quote:Op maandag 14 september 2009 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou Taylor knuffelen, want ze stond daarna echt zo overdonderd op dat podium..
Moet wel he, voor elke keer dat je masturbeert moet je een wortel eten om de balans te houden!quote:
En dan is het maar 1 aflevering per week.quote:
*inslaat*quote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet wel he, voor elke keer dat je masturbeert moet je een wortel eten om de balans te houden!
quote:
Ja maar doof en niet blind toch?quote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet wel he, voor elke keer dat je masturbeert moet je een wortel eten om de balans te houden!
Niet gezien!quote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso knuffelbaar. De rest boeit me niet zo bij haar.in CSI was ze wel leuk.
Niks mis met popmuziek.quote:
Ben je ook in de HMH geweest? Vond het echt een goede show.quote:
Aflevering heet Turn! Turn! Turn. EP nummer weet ik niet. Ik geloof dat het seizoen 8 was.quote:Op maandag 14 september 2009 20:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet gezien!
Ik zoek straks die episode wel ff op!
Ja maar, ja maar.quote:Op maandag 14 september 2009 20:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb langer moeten wachten dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |