quote:
whaha die s wel grappigquote:
Idd, Beyonce is hierdoor knuffelbaarquote:Op maandag 14 september 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]Vond het wel lief van Beyonce dat Taylor alsnog d'r speech af mocht maken.
Kanye West is gewoon een droeftoeter. Ach, hij werd ook niet voor niks helemaal voor lul gezet in South Park.quote:Op maandag 14 september 2009 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
whaha die s wel grappig
Maar Kanye West is een oetlul
Ik moet ff denken of ik die gezien heb.. Vast wel, maar ik kan t me ff niet voor de geest halenquote:Op maandag 14 september 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kanye West is gewoon een droeftoeter. Ach, hij werd ook niet voor niks helemaal voor lul gezet in South Park.
Mijn opa lag in het ziekenhuis.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn opa lag in het ziekenhuis.
Omdat ik geen zin had om met een schuldgevoel te zitten in het geval het slechter zou gaan ben ik maar thuis gebleven.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Bohhhh aankoop van de maand, een fles Baileys
awhquote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om met een schuldgevoel te zitten in het geval het slechter zou gaan ben ik maar thuis gebleven.
Hij kan ook nooit normaal typen:quote:Op maandag 14 september 2009 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet ff denken of ik die gezien heb.. Vast wel, maar ik kan t me ff niet voor de geest halen
Anyway, ja Kanye West is sowieso al een nobody,
maar dit was wel extreem laag!
quote:I’M SOOOOO SORRY TO TAYLOR SWIFT AND HER FANS AND HER MOM. I SPOKE TO HER MOTHER RIGHT AFTER AND SHE SAID THE SAME THING MY MOTHER WOULD’VE SAID. SHE IS VERY TALENTED! I LIKE THE LYRICS ABOUT BEING A CHEERLEADER AND SHE’S IN THE BLEACHERS! …………………… I’M IN THE WRONG FOR GOING ON STAGE AND TAKING AWAY FROM HER MOMENT!…………….. BEYONCE’S VIDEO WAS THE BEST OF THIS DECADE!!!! I’M SORRY TO MY FANS IF I LET YOU GUYS DOWN!!!! I’M SORRY TO MY FRIENDS AT MTV. I WILL APOLOGIZE TO TAYLOR 2MRW. WELCOME TO THE REAL WORLD!!!! EVERYBODY WANNA BOOOOO ME BUT I’M A FAN OF REAL POP CULTURE!!! NO DISRESPECT BUT WE WATCHIN’ THE SHOW AT THE CRIB RIGHT NOW CAUSE … WELL YOU KNOW!!!! I’M STILL HAPPY FOR TAYLOR!!!! BOOOYAAAWWWW!!!! YOU ARE VERY VERY TALENTED!!! I GAVE MY AWARDS TO OUTKAST WHEN THEY DESERVED IT OVER ME… THAT’S WHAT IT IS!!!!!!! I’M NOT CRAZY YALL, I’M JUST REAL. SORRY FOR THAT!!! I REALLY FEEL BAD FOR TAYLOR AND I’M SINCERELY SORRY!!! MUCH RESPECT!!!!!
Dude.quote:Op maandag 14 september 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.nodevice.com/driver/PVR-TV_7131/get44156.html
Ah sterkte man, gaat het weer minder dus?quote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
bohquote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Bohhhh aankoop van de maand, een fles Baileys
quote:Op maandag 14 september 2009 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet ff denken of ik die gezien heb.. Vast wel, maar ik kan t me ff niet voor de geest halen
Anyway, ja Kanye West is sowieso al een nobody,
maar dit was wel extreem laag!
GMTAquote:
condo.quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef Mozy het volgende:
Mijn oud biologie leraar heeft zelfmoord gepleegd.
Die gast was echt baas.
WTFquote:
quote:Dear Kanye,
What happened to you as a child?? Did you not get hugged enough?? Something must have happened to make you this way and I think we’re all just curious as to what would make a grown man go on national television and make a talented artist, let alone teenager, feel like shit. I mean, I’ve seen you do some pretty shitty things, but you just keep amazing me with your tactless, asshole ways.
It’s absolutely fascinating how much I don’t like you. I like everyone. I even like my asshole ex that cheated on me over you…which is pretty odd since I don’t even personally know you.
The best part of this evening is that you weren’t even up for THIS award and yet you still have a problem with the outcome. Is winning a moon man that much of a life goal?? You can have mine if it will shut you up. Is it that important, really??
I was actually nominated in the same category that Taylor won and I was excited for her…so why can’t you be?? I’m not even mad at you for being an asshole…I just pity you because you’re a sad human being.
On a side note, Beyonce has always been a class act and proved again tonight that she still is.
Go TEXAS!!
Taylor Swift, you outsell him ….that’s why he’s bitter. You know I love your work! Keep it up girl! KC
was hij laatst voor mijn trein gesprongen?quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef Mozy het volgende:
Mijn oud biologie leraar heeft zelfmoord gepleegd.
Die gast was echt baas.
"I'm not crazy ya'll"quote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij kan ook nooit normaal typen:
[..]
Nee, het gaat nu weer beter. Maar ten tijde dat de NKT begon ging het zo slecht.quote:Op maandag 14 september 2009 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah sterkte man, gaat het weer minder dus?
Dankje.quote:
NOG meer reacties haha ff lezen..quote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Reactie van P!nk
Reactie van Katy Perry ()
Hij maakt zich wel geliefd bij collega's...
Dat zal hem leren. Echt geweldig hoe al die artiesten hem nu helemaal verafschuwen.quote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Reactie van P!nk
quote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Reactie van P!nk
Nou, ik wil Pink wel quotenquote:
Dat is best wel royal sadness.quote:
Pink is cool!quote:
Heeeeel fantastisch vind ik haar muziek nou ook weer niet..quote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar die Taylor Swift is ietwat overrated.
Maar maar maar. Wat is dat gedoe met Beyonce dan? Is hij nog een keer ergens het podium opgeklommen?quote:Op maandag 14 september 2009 20:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is best wel royal sadness.
Touch the sky is inderdaad wel een geweldige video clip maar Justice Vs. Simian heeft terecht gewonnen.
Gnarls Barkley was waarschijnlijk derde geworden. OK GO, leuk concept in hun video's maar minder origineel na 'here it goes gain' en ook niet goed genoeg om deze prijs te winnen en tsja Pink
QFTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |