Ja inderdaad, PUBquote:
Wat heeft dat nou weer met een fetish te makenquote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helaas heeft niet iedereen zo'n bloedfetish.
Een vriend van me had het er over dat hij gisteravond op TV een documentaire had gezien over een of andere nieuwe fetish waarbij men bloed afneemt van elkaar ( met een spuit) en dat vervolgens over elkaar heen spuit
Dat heb ik al gedaan, nadat ik hem met ovenhandschoenen terug in de pot heb weten te maneuvreren.quote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zuigt behoorlijk
Ff stofzuigen?
Ik dacht dat kb. in R&P mod was... maar het zal wel aan mij liggen.quote:
Haha okquote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, nadat ik hem met ovenhandschoenen terug in de pot heb weten te maneuvreren.
Verbaasd mij geen zins.quote:
Ja euhmmm ze zochten iemand en met mijn solliciteerskills, tsjaquote:
Nouja zegquote:Op maandag 14 september 2009 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
't Staat alleen niet, dat blauwe.
Ik ben van mijn apropos, begrijp dat dan.quote:Op maandag 14 september 2009 20:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Kun je nog meer fouten in een zin van vier woorden proppen?
Waar je op zit.quote:Op maandag 14 september 2009 20:43 schreef 9611Niels het volgende:
Wat betekent 'What are you up to?'
Je weet wel dat er nu helemaal niks meer van studeren terecht komt hèquote:
Lees dan oohoooook.quote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat kb. in R&P mod was... maar het zal wel aan mij liggen.
Flikker toch op.quote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Duurste schilderij ter wereld (140 miljoen euro). Dat je het even weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |