JAJAquote:Op maandag 14 september 2009 16:03 schreef Fuente het volgende:
Gelukkig Vicky! Jullie wonen trouwens echt 3 straten van m'n schoonzus vandaan
Dat kan goed hoor. Maar dat heeft met je verzekering te maken. Bij mij was het zo dat als ik iemand koos die bij het vgz was aangesloten, dan hoefde ik geen verwijzing te hebben. Maar ik wilde iemand die niet bij het vgz was aangesloten en dan moest ik wel een verwijzing hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 16:18 schreef Troel het volgende:
Volgens mij heb je ook voor kinderfysio geen verwijsbrief nodig, ik heb toen op aanraden van het CB gebeld en heb nooit een verwijzing hoeven regelen
Ik ga meteen even kijken, thanks!quote:Op maandag 14 september 2009 13:38 schreef mikoxx het volgende:
In het topic 'kinderzaken in het nieuws' staat een artikel over voorkeurshouding, afgeplatte hoofdjes en helmpjes. Misschien interessant?
Oh ja, vergeet ik helemaal: Max heeft vannacht ook doorgeslapenJipeiieajeee!
Zo zie je maar, ik heb er dus totaal geen kaas van gegeten, nooit geweten iig dat een osteo ook een fysio is.quote:Op maandag 14 september 2009 13:42 schreef miss_sly het volgende:
als er verder geen klachten zijn, zal een osteopaat zich alleen met e voorkeurshouding bezighouden, lijkt me. En fysio lijkt me invasiever, is een minder zachte behandelmethode dan osteo, volgens mij. en een osteopaat is toch ook een fysio? onze wel iig.
maar sowieso moet je doen waar je je zelf het beste bij voelt, natuurlijk
Het was om de houding te corrigeren en meer kracht te krijgen achterin de nek. Bij Lennon zat er niets vast in de nek. Maar groot gelijk dat je eerst even bezoek aan cb afwacht hoor. Het cb bij ons had zelf een voorkeur voor kinderfysio. Zij meten ook het een en ander en komen ze bij je thuis. Ze kijkt ook hoe je baby beweegt.quote:Op maandag 14 september 2009 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet hte weer... dat op de buik liggen Diaan, was dat dan om de houding te corrigeren of om het hoofdje te ontlasten. Het laatste snap ik idd wel, maar dan nog zou ik het fijn vinden dat áls er iets vast zit in het nekje omdat los te maken zeg maar.
ahjoh dat is toch helemaal niet nodig.. ook al is haar 'normale temp. 36.8 dan hoef je je alsnog tot 38 graden niet druk te maken hoorquote:Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk, ELin en Merel aan het babbelen
En kindjes lekker aan het zwemmen, lijkt me ook zoo leuk!
temp van Senna was nog wat verhoogd, 37,1 na het slapen. Ze lijkt wel warm, maar nu minder hangerig en ligt nu lekker te babbelen in de box. Maar ze heeft een hele steady temp van 36,8 vanaf dag 2 dus die verhoogde temp is wel raar. Ik doe gewoon bij iedere verschoning even de thermometer er in vandaag
ja hoor dat kloptquote:Op maandag 14 september 2009 17:36 schreef Vicky het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook af. In het votige topic stond ie ook.
Heb de OP gekopieerd met foon.
Kon ook de link van het vorige topic er niet in krijgen
39 ook nietquote:Op maandag 14 september 2009 18:27 schreef Diaan73 het volgende:
De huisarts zegt dat baby's ook erg schommelen in temp. Tot 38.5 à 39 graden hoef je je geen zorgen te maken, aldus onze invalhuisarts.
Nee, zij zei toen 39 graden of hoger. Omdat het zulke kleine lichaampjes zijn, kan de temp. soms snel oplopen. Lennon heeft toch al regelmatig boven 38.5 gehad, vooral door de tanden....quote:Op maandag 14 september 2009 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
39 ook niet?
Elin zit wel eens op 37.6 of 37.7 t hoogst dat ze heeft gehad is 38.3 na de prikjes
thanks! Dan ga ik er maar eens zo eentje halenquote:Op maandag 14 september 2009 19:03 schreef YPPY het volgende:
Geen idee of het hier al besproken is, maar een tijdje terug las ik dat iemand een slaapzak wilde gaan vermoorden, zodat deze met baby en al in het autostoeltje zou passen. Vanmiddag zag ik bij hans van die kant-en-klare slaapzakken hangen, met een gat op de plek van het autostoelriempje. 15 euro voor de zomerse variant en 25 euro voor de dikkere. Ik dacht, ik meld het maar even.
dat snoetjequote:Op maandag 14 september 2009 19:17 schreef oeke het volgende:
Hoi lieve mama's en babies![]()
Ben nog niet helemaal bijgelezen.
Net terug van een weekend in duitsland waar mijn vriend moest werken.
Ik ben echt helemaal gaar en Kobus ook.![]()
Voor het eerst zo'n lange autorit. (De auto is onderdeel van de act die mijn lief heeft dus we gebruiken hem alleen daarvoor. Verder gaan we met het ov.)
Dit vond Kobus van autorijden:
[ afbeelding ]
Maar het werd nog zieliger toen ik mijn snel geknutselde 'oordoppen' opdeed. de auto is 37 jaar oud en maakt bijbehorende herrie dus ik wilde zijn oortjes een beetje beschermen:
[ afbeelding ]
En hier staan ook nog zijn muggebultjes op.Ik moest aan Leander zijn grote bulten denken, maar gelukkig bleven ze klein. Ik heb er echt zoveel doodgeslagen en dan nog....
Voorlopig blijven we weer even thuis hoor.
Beetje stom misschien, maar hans.....?? (kan er geen winkel van maken)quote:Op maandag 14 september 2009 19:03 schreef YPPY het volgende:
Geen idee of het hier al besproken is, maar een tijdje terug las ik dat iemand een slaapzak wilde gaan vermoorden, zodat deze met baby en al in het autostoeltje zou passen. Vanmiddag zag ik bij hans van die kant-en-klare slaapzakken hangen, met een gat op de plek van het autostoelriempje. 15 euro voor de zomerse variant en 25 euro voor de dikkere. Ik dacht, ik meld het maar even.
Op zich gaat het wel goed. Alleen Tess is onwijs aan het kloten met d'r fles. Ik krijg er de schijt van. Ze gaan geen van allen meer leeg. Elke fles blijft minstens 70 cc inzitten...quote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef mikoxx het volgende:
Ah, oke, die is hier in de stad ook aanwezig, dank!
Hoe is t bij jullie Vicky?
Vergeet t bijna te vermelden: De jongens zijn vandaag precies 3 maandenToch een vermelding waard! Het gaat ook echt al stukken beter hier, zo fijn. Ik zag er best tegenop om vandaag weer alleen te zijn (manlief had afgelopen week vakantie), maar t ging echt goed! Dat geeft vertrouwen....
Niet wauwiewauwie, maar voor in het donker prima. En de andere waren beige en bruin, beetje erg standaard, maar bij zoiets gaat het meer om de functie. Ik vond het al heel wat dat ze iets hadden.quote:Op maandag 14 september 2009 19:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
thanks! Dan ga ik er maar eens zo eentje halen
zagen ze er een beetje okay uit?die winterse...
haha dat is waar, functionaliteit is belangrijkerquote:Op maandag 14 september 2009 20:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Niet wauwiewauwie, maar voor in het donker prima. En de andere waren beige en bruin, beetje erg standaard, maar bij zoiets gaat het meer om de functie. Ik vond het al heel wat dat ze iets hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |