quote:
quote:
quote:
Ze hoort Kanye eigenlijk te danken, zulk exposure heeft ze nog nooit gehad. Iedereen weet nu wie ze is en aait haar mentaal over de bol.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:17 schreef Miam het volgende:
Jeez, lullig voor Taylor...![]()
Ben absoluut geen fan van haar, maar dit heeft ze niet verdiend..
Kanye
Denk wel oprecht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Kanye West is te gast bij Jay Leno en zegt nog maar eens sorry. Filmpje.
Hij ziet er wel oprecht verdrietig uit, maar of dat nou komt door alle media-aandacht of doordat hij echt spijt heeft weet ik niet zo.
Als de hele wereld erover valt en het belachelijk vindt dan moet je welquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Kanye West is te gast bij Jay Leno en zegt nog maar eens sorry. Filmpje.
Hij ziet er wel oprecht verdrietig uit, maar of dat nou komt door alle media-aandacht of doordat hij echt spijt heeft weet ik niet zo.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ze hoort Kanye eigenlijk te danken, zulk exposure heeft ze nog nooit gehad. Iedereen weet nu wie ze is en aait haar mentaal over de bol.
Kanye heeft me weer hard vermaakt, wat een swaffelaar
[ afbeelding ]
Yo fuckbuddy, I'm really happy for you Ima let you finish, but.. the germans had one of the best apologies of all timequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:00 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo klaar, die gast heeft er spijt van etc. Zand erover en move over
quote:Even Obama Doesn't Like Kanye!
Filed under: Politik > Kanye West > Barack Obama > Taylor Swift
According to ABC News reporter Terry Moran's Twitter, President Barack Obama called Kanye West a "jackass" for his ridiculous behavior at the VMAs on Sunday. Moran's Tweet read:
"Pres. Obama just called Kanye West a "jackass" for his outburst at the VMAs when Taylor Swift won. Now THAT'S presidential."
The tweet was quickly removed as the quote was from an off-the-record portion of a CNBC interview taking place.
The White House has no immediate comment.
Oh Kanye, you know you effed up when the PRESIDENT OF THE UNITED STATES is calling you out!
Ike Turner was allang dood vóór deze bullshit, dus rot een eind op met die fake twitters.quote:IKETURNER: "Kanye went too far. You never treat a lady like that. That shit was wrong, Ye. Dead wrong."
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:30 schreef AquaMaryn het volgende:
Ik kwam deze zojuist tegen...
[ afbeelding ]
Weer zo'n kneusje met online een hele grote mondquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef RacingGenk het volgende:
[..]
Ike Turner was allang dood vóór deze bullshit, dus rot een eind op met die fake twitters.
Hahahahahquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:30 schreef AquaMaryn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:30 schreef AquaMaryn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, als zelfs Obama je uitmaakt voor een Jackass en heel het internet je belachelijk maakt dan moet het wel een briljante marketingzet zijn. Jan Smit die er zingend voor uitkomt een pedofiel te zijn valt in hetzelfde straatje als wat Kayne nu doet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef Silven het volgende:
Alsof zijn carriere nu naar de knoppen gaat. Die gast blijft briljant in zijn tracks, dit is hooguit een publiciteitsstunt want alle ogen zijn weer eens op hem gericht.
Ik vind je vergelijking niet echt raak. Pedofiel zijn is namelijk strafbaar. Eerlijk zijn op televisie (meestal) niet. En 'zelfs' Obama is maar net hoeveel waarde je aan hem hecht. Als JanPeter of Bea mij een jackass noemen zou ik daar niet warm of koud van worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als zelfs Obama je uitmaakt voor een Jackass en heel het internet je belachelijk maakt dan moet het wel een briljante marketingzet zijn. Jan Smit die er zingend voor uitkomt een pedofiel te zijn valt in hetzelfde straatje als wat Kayne nu doet.
Helder licht.
Mja, het licht brandt wel maar er is niemand thuis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik vind je vergelijking niet echt raak. Pedofiel zijn is namelijk strafbaar. Eerlijk zijn op televisie (meestal) niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |