das altijd jammerquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja gasten waren al dronken voordat ze er waren. Die jongen komt de deur niet zovaak meer uit
En meisje is al bezet. knikkende jongen 3 seconde eerder is haar vriendje
Rete geile trackquote:
Redelijk nummertje. Maar wat echt niet meer kan is die autotune over de stem van Villain....quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:38 schreef NLS04 het volgende:
Echt slecht inderdaad... toch vond ik hem op Decibel erg lekker klinken.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Redelijk nummertje. Maar wat echt niet meer kan is die autotune over de stem van Villain....
Ik ben geloof ik de enige die gewoon totaal NIET warm word van dat album-gedoe.. Ik zal dat ding ook niet kopen als dit soort samples er staan..quote:
x2, voor de rest is het wel een goede trackquote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Redelijk nummertje. Maar wat echt niet meer kan is die autotune over de stem van Villain....
Dat laatste ben ik wel met je eens.. Als hij superveel tijd aan zijn publiek zou besteden, want die tijd heeft hij regelmatig, zou het wel heel vet zijn! Zeker zijn tracks zijn over het algemeen crowdpleasers.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Fantastisch hoe die man zich gedraagd. Hoe die bij ongeveer 1 minuut wegdraait en zijn cd weglegt... net een robot![]()
Hij beweegt op elke beat die hij hoort.
Op 2 minuten even zijn vage koptelefoon aan zijn oor en klaar! Hij heeft daarentegen weinig interactie met het publiek.
Check ook zijn handbeweging op 6:37
Coolquote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
NLS en ik zijn het er unaniem over eens:
Dit:
was een van de vetste momenten van Q-Base
achteraf jammer dat ik niet bij PP ben geweest en ook niet bij AV..maar evengoed vermaatk natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
Dit:
z'n koptelefoon met 1 schelpquote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Op 2 minuten even zijn vage koptelefoon aan zijn oor en klaar! Hij heeft daarentegen weinig interactie met het publiek.
ik heb geen geluid hier op het werk, maar ik gok: iedereen die "click click, psyko punkz trick" schreeuwt?!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
Dit:
mooi dat dat kan in Duitslandquote:Op woensdag 16 september 2009 13:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Cool
Zoveel vette momenten gehad..
eerste plaat Alpha2.. Bartman en ik kijken elkaar verbaasd aan.. WTF zoo hard? dat kan niet! *Grijns* Fuck dat kan welRamsj LOS..
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
Dit:
Whehe altijd fijn als je baas weg isquote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb geen geluid hier op het werk, maar ik gok: iedereen die "click click, psyko punkz trick" schreeuwt?!O
Ik dacht echt 'nee dat gaan ze niet maken, nu al zo hard!' en toch deden ze het, wat een gruwelijke set was het ookquote:Op woensdag 16 september 2009 13:14 schreef Koepert het volgende:
Zoveel vette momenten gehad..
eerste plaat Alpha2.. Bartman en ik kijken elkaar verbaasd aan.. WTF zoo hard? dat kan niet! *Grijns* Fuck dat kan welRamsj LOS..
Ik kan van TBY echt niet warm worden, z'n platen zijn vet maar z'n draai kunsten... altijd traag, speelt niet met het publiek... nee die moet net zoals michel pollen gewoon in de achtergrond blijven en evt een dj in dienst nemen voor de act.... draaien kan die imho niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Fantastisch hoe die man zich gedraagd. Hoe die bij ongeveer 1 minuut wegdraait en zijn cd weglegt... net een robot![]()
Hij beweegt op elke beat die hij hoort.
Check ook zijn handbeweging op 6:37
ooooooooo wat klapte die hardquote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
Dit:
Hey, da's maf.... Met de personen op 0:17, 0:57 en 1:12 heb ik nog flink gas staan geven tijdens Zatox, ergens links vooraan!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niks te zien, gewoon doorlopen, geen fokkers in beeld
Wat had het een vet filmpje kunnen zijn als het net wat meer licht was bij de meet
Dan heb je ook met mij gestaanquote:Op woensdag 16 september 2009 13:35 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Hey, da's maf.... Met de personen op 0:17, 0:57 en 1:12 heb ik nog flink gas staan geven tijdens Zatox, ergens links vooraan!
Wat een feestje....![]()
(Eerste post, en dat terwijl ik al zeker 50 topics aan het lurken ben...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |