das altijd jammerquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja gasten waren al dronken voordat ze er waren. Die jongen komt de deur niet zovaak meer uit
En meisje is al bezet. knikkende jongen 3 seconde eerder is haar vriendje
Rete geile trackquote:
Redelijk nummertje. Maar wat echt niet meer kan is die autotune over de stem van Villain....quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:38 schreef NLS04 het volgende:
Echt slecht inderdaad... toch vond ik hem op Decibel erg lekker klinken.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Redelijk nummertje. Maar wat echt niet meer kan is die autotune over de stem van Villain....
Ik ben geloof ik de enige die gewoon totaal NIET warm word van dat album-gedoe.. Ik zal dat ding ook niet kopen als dit soort samples er staan..quote:
x2, voor de rest is het wel een goede trackquote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Redelijk nummertje. Maar wat echt niet meer kan is die autotune over de stem van Villain....
Dat laatste ben ik wel met je eens.. Als hij superveel tijd aan zijn publiek zou besteden, want die tijd heeft hij regelmatig, zou het wel heel vet zijn! Zeker zijn tracks zijn over het algemeen crowdpleasers.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Fantastisch hoe die man zich gedraagd. Hoe die bij ongeveer 1 minuut wegdraait en zijn cd weglegt... net een robot![]()
Hij beweegt op elke beat die hij hoort.
Op 2 minuten even zijn vage koptelefoon aan zijn oor en klaar! Hij heeft daarentegen weinig interactie met het publiek.
Check ook zijn handbeweging op 6:37
Coolquote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
NLS en ik zijn het er unaniem over eens:
Dit:
was een van de vetste momenten van Q-Base
achteraf jammer dat ik niet bij PP ben geweest en ook niet bij AV..maar evengoed vermaatk natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
Dit:
z'n koptelefoon met 1 schelpquote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Op 2 minuten even zijn vage koptelefoon aan zijn oor en klaar! Hij heeft daarentegen weinig interactie met het publiek.
ik heb geen geluid hier op het werk, maar ik gok: iedereen die "click click, psyko punkz trick" schreeuwt?!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
Dit:
mooi dat dat kan in Duitslandquote:Op woensdag 16 september 2009 13:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Cool
Zoveel vette momenten gehad..
eerste plaat Alpha2.. Bartman en ik kijken elkaar verbaasd aan.. WTF zoo hard? dat kan niet! *Grijns* Fuck dat kan welRamsj LOS..
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
Dit:
Whehe altijd fijn als je baas weg isquote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb geen geluid hier op het werk, maar ik gok: iedereen die "click click, psyko punkz trick" schreeuwt?!O
Ik dacht echt 'nee dat gaan ze niet maken, nu al zo hard!' en toch deden ze het, wat een gruwelijke set was het ookquote:Op woensdag 16 september 2009 13:14 schreef Koepert het volgende:
Zoveel vette momenten gehad..
eerste plaat Alpha2.. Bartman en ik kijken elkaar verbaasd aan.. WTF zoo hard? dat kan niet! *Grijns* Fuck dat kan welRamsj LOS..
Ik kan van TBY echt niet warm worden, z'n platen zijn vet maar z'n draai kunsten... altijd traag, speelt niet met het publiek... nee die moet net zoals michel pollen gewoon in de achtergrond blijven en evt een dj in dienst nemen voor de act.... draaien kan die imho niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Fantastisch hoe die man zich gedraagd. Hoe die bij ongeveer 1 minuut wegdraait en zijn cd weglegt... net een robot![]()
Hij beweegt op elke beat die hij hoort.
ooooooooo wat klapte die hardquote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
Dit:
Hey, da's maf.... Met de personen op 0:17, 0:57 en 1:12 heb ik nog flink gas staan geven tijdens Zatox, ergens links vooraan!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niks te zien, gewoon doorlopen, geen fokkers in beeld
Wat had het een vet filmpje kunnen zijn als het net wat meer licht was bij de meet
Dan heb je ook met mij gestaanquote:Op woensdag 16 september 2009 13:35 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Hey, da's maf.... Met de personen op 0:17, 0:57 en 1:12 heb ik nog flink gas staan geven tijdens Zatox, ergens links vooraan!
Wat een feestje....![]()
(Eerste post, en dat terwijl ik al zeker 50 topics aan het lurken ben...)
Kloontje van mstx?quote:Welkom btw
Haha, klopt, herinner me het shirtje nog goed!quote:Op woensdag 16 september 2009 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dan heb je ook met mij gestaanZijn namelijk vrienden van mij. Ik had het shirtje "pas op zwenkt uit" aan
Welkom btw
Ow wacht jij had ook een kleurrijke opdruk op je shirt toch? En die 2 dames met waaiers bedoel je. Toch ideaal in de warmtequote:Op woensdag 16 september 2009 15:11 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Haha, klopt, herinner me het shirtje nog goed!
Heb geloof ik ongeveer het complete eerste uur van Zatox naast / achter jullie gestaan in het gezelschap van twee meiden...
@Rip: Zeker niet m'n eerste feestje, volgens PF m'n 43ste in een jaar....
Volgende Fok meet zal ik me ook maar eens melden dan, zal XQ zijn denk ik?
jazeker, links vooraanquote:Op woensdag 16 september 2009 15:11 schreef Bertje_NL het volgende:
Volgende Fok meet zal ik me ook maar eens melden dan, zal XQ zijn denk ik?
Haha, dat waren wij inderdaad...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow wacht jij had ook een kleurrijke opdruk op je shirt toch? En die 2 dames met waaiers bedoel je. Toch ideaal in de warmte
Was zeker gezellig dat moment. ik zei nog "veel plezier" toen ik wegliep.... dat was jij dus
Alphaverb in de Rabox?quote:
daar sta ik sowiesoquote:
kijk gewoon naar mensen die het hardst en meest uitbundig gas geven, grote kans dat het iemand van FOK! is die staat te stampenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
Meeten kan altijd en overalkijk naar 2 lange jongens die hard losgaan, waarvan 1 kalend is
daar sta ik in de buurt
Zou d'r op zich best een aantal moeten herkennen, sommige van jullie wel eens gezien in Zak, echter nooit gesproken.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk gewoon naar mensen die het hardst en meest uitbundig gas geven, grote kans dat het iemand van FOK! is die staat te stampen
Alleen maar debielen in Emmen toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Koepert het volgende:
Links vooraan.. De grootste debiel.. Easy..
net wat Crusty zegt, even wat foto's/filmpjes/fobo's doorspitten en dan herken je er vast wel 1quote:Op woensdag 16 september 2009 16:20 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Zou d'r op zich best een aantal moeten herkennen, sommige van jullie wel eens gezien in Zak, echter nooit gesproken.
Des te meer een teken dat Q-base weinig dagjesvolk trekt.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
Dit:
Ik betwijfel het. Ze treden natuurlijk nog erg weinig op, en volgens mij draaien er nog niet erg veel artiesten nummers van hun.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
Des te meer een teken dat Q-base weinig dagjesvolk trekt.
Ik betwijfel of de helft van Defqon main dit mee zou kunnen "zingen"
ow jaquote:Op woensdag 16 september 2009 15:31 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Haha, dat waren wij inderdaad...
Viel me al op dat jullie nogal dezelfde smaak hadden, volgens mij waren we de enigen die stilstonden bij die vage I Like It Loud mashup...
[..]
En nee ik ben er niet bij dus je moet toch maar ff foto's terugkijken van vorige meetings die hier gepost zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef ElDani het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik er DAAR uit ga zien in de overduidelijk oranje massa, maar ik herken Boy vast wel als hij er is. En de rest moet ik gewoon even goed nadenken..
Bij meet op XQ!
Goed vertegenwoordigd iddquote:Op woensdag 16 september 2009 16:20 schreef Bertje_NL het volgende:
Alleen maar debielen in Emmen toch?(Ja, ik kom er zelf ook vandaan...
)
dat ga ik zo thuis maar eens bekijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef CrustyClown het volgende:
Trouwens B2S heeft dit filmpje gepost:
Met het commentaar (aldus YT):Geraldine Kemper (BNN) heeft op Decibel een speciaal video report gemaakt van de dag
Geraldine (lapdance bij sterretje gezocht)quote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ze treden natuurlijk nog erg weinig op, en volgens mij draaien er nog niet erg veel artiesten nummers van hun.
Zag trouwens dat je weer wat ging producen! Ben benieuwd
Met het commentaar (aldus YT):Geraldine Kemper (BNN) heeft op Decibel een speciaal video report gemaakt van de dag.
Ik had persoonlijk wat meer sfeer, meer area's, wat meer liefhebbers aan het woord willen zien.
Voorbeeld. Ja wat vind je van decibel: UHmm ja het is mijn verjaardag.? Dat heeft nog niets met het gevoel te maken die decibel bij je losmaakt!? Ze hadden beter onze Fok!ker Boy eventjes wat kunnen laten monteren, dan zie je tenminste sfeer, mensen genieten. Niet 5 minuten lang mensen in banken zien hangen, tatoes zetten, broodjes bestellen, etc.!
gelukkig zegt ze op 2.05 B2F radioquote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef CrustyClown het volgende:
Met het commentaar (aldus YT):Geraldine Kemper (BNN) heeft op Decibel een speciaal video report gemaakt van de dag.
Zeg waarom sta je in t waater??quote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef CrustyClown het volgende:
inderdaad teveel sfeer (teveel dingen die niet echt met het feest zelf (= de muziek) te maken hebben) helaasquote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef CrustyClown het volgende:
EDIT:
Nou ik heb het hele filmpje eens zitten bekijken en ik vind het maar waardeloos! De eerste 5 minuten gaan over het eten, louchen, bungyjumpen en de rest van de kermis attracties die er waren.
die is redelijk vaag jahquote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor alle andere dingen.. Eurocard/mastercardquote:
Echt stampen is het ook niet wat ze doet..quote:Op woensdag 16 september 2009 17:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zeg waarom sta je in t waater??
Jooaah t is gewoon te warrumm.. Ja,, en je bent gewoon van t pad af
Irritant trouwens ookJa hoe dans je op deze muziek.. wat gaat ze doen (terwijl er nog steeds hardstyle gedraaid wordt op de achtergrond)... Hakken... Das anders.. Althans .. voor ik nu weer iedereen over me heen krijg.. Ik stamp bij hardstyle ( hebben mensen kunnen zien inmiddels
) en ik hak bij hardcore, en daar zit verschil in...
Wrom niet? Als jij dat toch vond.. Ben wel nieuwsgierig waarom dan natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef 16meter het volgende:
ik zeg maar niet dat ik Decibel beter dan Q-base vond
Haal MMA maar weg, helemaal klaar met die kutplaat. Het album moet vooral divers zijn door de samenwerking, wat wel een goede verkapping is voor toch wel een relatieve 1-trick-pony artiest, want al die klappers met Villain vind ik redelijk inwisselbaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:10 schreef LeonH het volgende:
Sorry, maar kan echt niet warm worden van het DBSTF album... Totaal niet vooruitstrevend en ook helemaal geen andere sounds in de platen wat ik bij Zany wel hoorde.
Alleen In Other Wordz, MMA (preview????) en Shiverz kunnen mij tot nu toe bekoren
Met t risico neergesabeld te worden.... Ik vind m leuk... Maar k ben sowieso wel fan van die stijlmixen.. in elk genre....quote:Op woensdag 16 september 2009 20:42 schreef ElDani het volgende:
En verder dit..
[Jack Van Gelder-modus]
zeg het maar jongens...
[/Jack Van Gelder-modus]
quote:
Ah joh zou ik me niet teveel van aantrekken...commercie wordt uiteindelijk toch wel afgekraakt --> http://partyflock.nl/artist/53229/ratings.html#ratings Heerlijk om t te lezen (toch niet alleen maar mongolen op PF tegenwoordig)quote:
Ik moet je toch ook wel gelijk geven. Ik vind het op zich nog een best lekkere plaat, hoewel ik het verschil tussen de house en de HS net iets te groot vind. Het lijkt soms meer op een slechte mash-up gescheiden door LET THE BASS KICK...quote:Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Met t risico neergesabeld te worden.... Ik vind m leuk... Maar k ben sowieso wel fan van die stijlmixen.. in elk genre....
ach... worden "hardstyle-platen" (ahum-kuch) daar ook eens gedraaid...quote:Op woensdag 16 september 2009 21:04 schreef ElDani het volgende:
Ik vind hem ook zeker wel ok'e, maar ik blijf wel met een achterhoofdgevoeletje hangen.. Het is wel typsich zo'n plaat die feest DJ's in overvloed in de kroeg gaan gebruiken..
Ik vind 'm retestrak! Dat deuntje leent zich er in ieder geval heel goed voor.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:42 schreef ElDani het volgende:
[..]
Haal MMA maar weg, helemaal klaar met die kutplaat. Het album moet vooral divers zijn door de samenwerking, wat wel een goede verkapping is voor toch wel een relatieve 1-trick-pony artiest, want al die klappers met Villain vind ik redelijk inwisselbaar.
En verder dit..
[Jack Van Gelder-modus]
zeg het maar jongens...
[/Jack Van Gelder-modus]
Ik zeg rete vet!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:42 schreef ElDani het volgende:
[Jack Van Gelder-modus]
zeg het maar jongens...
[/Jack Van Gelder-modus]
Ik kan me helemaal in jou vindenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Previews van DBSTF, matig. Ik vind Isaac ft. D-Block & S-te-Fan – Music Is Why weer een lekkere. Dat deuntje is lekkerOp q-base klapte die er goed in. Moet ook elke keer aan deze denken bij een ander nummer. Als je geneuried met het begin kom je op dit nummer uit. Weet alleen ff niet welke.
D-Block & S-te-Fan – Teqnology: Ik mis hier echt de climax. Die bass komt er te soepel in. De melodie is OK, maar tis niet ff van .....GAASSSS ....
[..]
Ik zeg rete vet!![]()
Haha ik vind m echt leuk gedaan, toverde toch wel een flinke lach op mijn gezicht!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:42 schreef ElDani het volgende:
[..]
En verder dit..
[Jack Van Gelder-modus]
zeg het maar jongens...
[/Jack Van Gelder-modus]
Jep, 8e keer voor mij alweerquote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef LtNoX het volgende:
Nog mensen die toevallig naar Euphoria gaan as Zaterdag?
T is meer leuk voor af en toe dan n potentieel subgenre idd, maar leuk is t zeker..quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha ik vind m echt leuk gedaan, toverde toch wel een flinke lach op mijn gezicht!
Natuurlijk moeten dit soort tracks niet de standaard worden maar af en toe mag t best wel
Haha, moest ze allebei even opzoeken en verdomd. Bij freedom dat achtergrond deuntje bij het refrein vooralquote:Op woensdag 16 september 2009 20:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat LtNoX zegt.![]()
Music is Why deed mij een beetje aan RmB's Spring en Dj Bobo ()'s Freedom denken
![]()
Teqnology heeft best een lekkere intro.
Gaat een goed album worden. Gewoon heerlijk vrolijke hardstyle met hier en daar een rag sausje
Nice overview ElDani
Tof! Wordt mijn ontmaagding zogezegd, ben erg benieuwd. Lineup en TT zagen er iig primaaaa uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jep, 8e keer voor mij alweerin de 013
...
shiverz vind ik leuk tot de qlimax, ik houd niet van fos platen.
...
Fusion of Sound platenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:41 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Haha, moest ze allebei even opzoeken en verdomd. Bij freedom dat achtergrond deuntje bij het refrein vooral
[..]
'fos platen'![]()
Zullen uiteraard toegevoegd worden..quote:Vandaag komen previews van:
Shiverz
Let’z dance
Ultimate high
Vrijdag
the Human soul
Ride with uz(max enforcer rmx)
Essence of sound
Was puur toeval dat wij bij de PP uitkwamen omdat we rondje over terrein aan het zwerven waren, hun setje op Defqon helemaal grijs gedraaid. Toen ik wist dat PP draaide wou ik dit setje perse afzien en wat ging het hardquote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef T_Killer het volgende:
Dit:
Ben eens benieuwd naar de prijs van de cdj-900quote:The CDJ-2000 is available from November 2009 with a suggested retail price including VAT of ¤1799 which includes rekordbox software
\quote:Op donderdag 17 september 2009 13:04 schreef LeonH het volgende:
Voor de dj's onder ons:
www.pioneerprodj.com
De nieuwe CDJ-2000 en CDJ-900!!! Ik ben verliefd![]()
Ik houd m'n verjaardagscadeau nog wel even tegoed
[..]
Ben eens benieuwd naar de prijs van de cdj-900
Veel geld dus... Had gehoopt dat ie net onder de 1000 zou komen...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
\
he CDJ-2000 will be available in November 2009 with a suggested retail price of $2,150.
The CDJ-900 will be available in December 2009 with a suggested retail price of $1,600.
Dus omgerekend denk ik zo'n 1300.
Persoonlijk zal ik nog altijd met cd's blijven draaien. Maar mocht ik weten dat er eentje staat met een USB ingang, dan is zoiets altijd handig wanneer je eigen werk wilt uittesten en zodoende cd's bespaart. Of wanneer je nog net voor een optreden een paar nieuwe platen binnenkrijgt en deze gauw even op een stickje wilt zetten.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:19 schreef NLS04 het volgende:
het wachten op de eerste DJ met een USB stick als platenkoffer is begonnen dus
Hard Bass 18quote:Disc 1 mixed by Bass-T vs. Rocco
1. Art Of Punk - The Beginning 1.8
2. The R3bels - Keep The Rhythm
3. Brennan Heart - City Of Intensity
4. Illuminatorz - Dreams
5. Pavo - Raven
6. The Mentalists - Tomorrow
7. FM Audio - Killer
8. Jeckyll & Hide - Spring Break
9. Rivendell - Sexy Bitch
10. The Real Booty Babes - Booty Clap
11. Ti-Mo - I Want You
12. Davide Sonar - Direct Line
13. Toneshifterz - Sahara
14. Zany & DV8 - Vision
15. Bioweapon - One
16. Gostosa - What's Going On
17. The Prophet - Recession
18. Da Tweekaz - Whatevah
19. DJ Activator - Icon
20. Atmozfears & The Vision - Our Destiny
21. Bioweapon - Cosmic Destination
22. Illuminatorz - Victims
23. Italo Brothers - Stamp On The Ground
24. Picco - Walk On By
25. DJ Falk - Mueve
26. Zany - Angel Of The Sun
27. Brennan Heart Feat. Shanokee - Feel U Here
28. MBG - Handle This
29. Dailucia - Sonar
30. Heatzone - Bungiebox
31. Megasonic - Emotion 2009
32. Rivendell - When Love Takes Over
33. Bastian Bates - Can't Slow Down
Disc 2 mixed by Wildstylez vs. Scope DJ![]()
1. Wildstylez & Frontliner - Spin That Shit
2. Gostosa - Never Say Never
3. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
4. Scope DJ - My Vision
5. Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle
6. Davide Sonar - Believe
7. DJ Duro & The Prophet - Not E-Nuff (Scope DJ Remix)
8. Zany - Mr. Monster
9. Frontliner - Sunblast
10. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
11. Bioweapon - Move Your Body
12. Brennan Heart - Face The Enemy
13. Scope DJ Feat. Maia - Surreality
14. Zany - Maximum Force
15. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboy Remix)
16. Wildstylez - A Complex Situation
17. Pavo - Communicate
18. Donkey Rollers - Innocent
19. Alpha Twins - Unleashed
20. Noisecontrollers - Surge Of Power
Ik heb zelf een midi controller, en dus inderdaad alles op een USB stickquote:Op donderdag 17 september 2009 13:19 schreef NLS04 het volgende:
het wachten op de eerste DJ met een USB stick als platenkoffer is begonnen dus
Dat is belangrijker dan de muziek die gedraaid wordt?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef ElDani het volgende:
En overigens: in de Trance-scene zie je ook heel veel DJ's alleen maar met een laptopje bezig zijn, ziet er dan net niet interessant uit!
Het klinkt allemaal super hoor! Vond de set van die gasten (Myon & Shane 54, maar ze stonden gewoon met zijn 5enquote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb zelf een midi controller, en dus inderdaad alles op een USB stick
[..]
Dat is belangrijker dan de muziek die gedraaid wordt?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik kijk bijna nooit op mijn laptop, alleen om een plaatje uit te kiezen:quote:Op donderdag 17 september 2009 14:49 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal super hoor! Vond de set van die gasten (Myon & Shane 54, maar ze stonden gewoon met zijn 5en) best wel vet! Maar ik vind een CD of een plaatje er gewoon net vetter uitzien dan iemand die zich alleen maar over een laptopje buigt..
Dat ligt in deze scene denk ik meer aan het feit dat het overgrote gedeelte van het publiek alleen nieuwe tracks wil horen van de nieuwe producers. En dan ook nog dusdanig kieskeurig zijn en alleen maar Noisecontrollers, DBSTF, Headhunterz noem het maar op wil..quote:Op donderdag 17 september 2009 16:37 schreef NLS04 het volgende:
het vreemde is dat het draaien van plaatjes steeds makkelijker lijkt te worden met alle mogelijkheden van tegenwoordig maar dat de DJ's alleen maar slechter lijken te worden..
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:04 schreef LeonH het volgende:
Voor de dj's onder ons:
www.pioneerprodj.com
[..]
de opvolger van de CDJ-800 en de CDJ-1000 neem ik aan?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:04 schreef LeonH het volgende:
Voor de dj's onder ons:
www.pioneerprodj.com
[..]
sommige DJ's bakken er inderdaad niks vanquote:Op donderdag 17 september 2009 16:37 schreef NLS04 het volgende:
het vreemde is dat het draaien van plaatjes steeds makkelijker lijkt te worden met alle mogelijkheden van tegenwoordig maar dat de DJ's alleen maar slechter lijken te worden..
Nu ga je toch de fout in, Noisecontrollers heb ik ook erg slechte sets horen draaien.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de opvolger van de CDJ-800 en de CDJ-1000 neem ik aan?
[..]
sommige DJ's bakken er inderdaad niks van(hoorde laatst A-lusion @ Defqon.1 2007 nog, wat was dat slecht
) maar setjes van de Psyko Punkz, Noisecontrollers, Digital Punk, Alphaverb en Alpha Twins (om maar even wat te noemen) zitten over het algemeen retegoed in elkaar qua mixwerk
![]()
dan streep je die door, houd je er nog genoeg overquote:Op donderdag 17 september 2009 18:49 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nu ga je toch de fout in, Noisecontrollers heb ik ook erg slechte sets horen draaien.
Bijv. de set op Euphoria in Outland, crossfader werk![]()
En nee ik overdrijf niet
Waarom moet je nou weer beginnen over BH....?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan streep je die door, houd je er nog genoeg overen cross-fader is sowieso raal
doet Brennan Heart ook...
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Was onderstaand T-shirt niet van Boy_Snakeye?
Defqon dvd @ 30:15
[ afbeelding ]
Haha, yep! Dat was het "beruchte" shirt waar we het al eerder in sdit topic over hadden...quote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Was onderstaand T-shirt niet van Boy_Snakeye?
Defqon dvd @ 30:15
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |