abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 14:48:32 #1
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72730013
quote:
Louis van Gaal liet 6 miljoen liggen en weigert de NOS nog te woord te staan

10-06-2008

In een lang profiel van AZ-trainer Louis van Gaal vertelt zijn vrouw Truus hoe haar man bij zijn vertrek bij Barcelona zes miljoen gulden liet liggen.
Citaat:
"Toen de positie van Barcelona-voorzitter Josep Lluís Núñez onhoudbaar werd, vermoedde Van Gaal dat ook zíjn tijd gekomen was. Truus Opmeer: 'Hij zei: "Ik denk dat ik ook opstap. Straks krijg ik een schop onder m'n gat. Daar heb ik geen zin in." Toen was ik echt een beetje verontwaardigd: nou Louis, dan maar een schop onder je gat en een grote zak geld. Je hebt recht op een afkoopsom. Je moet toch niet het sulletje van de voetbalwereld worden? Zo doen je collega's het toch allemaal.' De volgende ochtend om halfzeven zat Van Gaal buiten, op het balkon. '"Truus", zei hij, "ik heb erover nagedacht: ik ga vandaag toch zeggen dat ik wegga." Ik zei nog: Louis, denk aan onze oude dag... Maar hij was onverbiddelijk.'

Hoeveel hij precies aan afkoopsom liet liggen? Opmeer antwoordt merkbaar ongemakkelijk. 'Zes miljoen gulden. Maar ja, zo zit Louis in elkaar.' Daarom was ze ook woedend toen De Telegraaf schreef dat Van Gaal dat geld natuurlijk stiekem naar de Kaaimaneilanden had gesluisd. 'Ze konden zich niet voorstellen dat iemand zes miljoen liet liggen. Dat is ook moeilijk voor te stellen, hoor. Ik denk nog wel eens: zes miljoen... dan hadden we nooit meer hoeven werken.'

In het profiel komt Van Gaal ook terug op het conflict dat hij heeft met de NOS Televisie. Terwijl de spelersgroep van AZ hem ervan had overtuigd dat hij moest aanblijven als hun trainer brachten de media een ander verhaal.
Citaat:
'NOS en RTL berichtten dat de spelersgroep Van Gaal de wacht had aangezegd. Daar was de trainer zeldzaam gegriefd door en hij eiste excuses. Inmiddels is met RTL 'een goed gesprek' gevoerd; de NOS heeft nog geen excuus aangeboden. En dat gaat de omroep merken. 'Ik zal geen enkele vraag van de NOS meer beantwoorden', zegt Van Gaal.

Het profiel, geschreven door Coen Verbraak, kwam tot stand met medewerking van Edwin van der Sar, Patrick Kluivert, de gebroeders De Boer en andere collega's, vrienden en familieleden van Van Gaal die tot dusverre de media op afstand hielden als het ging om de AZ-trainer en voormalig bondscoach.

Het hele profiel staat in Vrij nederland nummer 24 en ligt vanaf 11 juni in de kiosk.

Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 14 september 2009 @ 15:24:42 #2
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_72730943
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_72734007
Goede coach
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 maandag 14 september 2009 @ 22:28:19 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_72746928
Leuke TT

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_73384890
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:27:31 #6
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73386472
Hahaha briljant Zou Louis goed kunnen bieren?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:43:14 #7
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_73449969
Een goed mensch en een briljantje coach. Wens hem het allerbeste bij Bayern.
No bad soldiers under a good leader
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:00:41 #8
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_73471448
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hahaha briljant Zou Louis goed kunnen bieren?
Aan z'n drankneus te zien lukt dat best.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_73473154
Ingeburgerd en wel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 oktober 2009 @ 23:00:35 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73473765
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:21 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er gewoon vertrouwd uit, nu nog die brulstem en het is helemaal typisch Duits
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73506971
quote:
Van Gaal: 'De liefde voor Ajax is een beetje bekoeld'

De carrière van Louis van Gaal is nog niet beëindigd, maar toch komt nu al zijn autobiografie uit. De trainer van Bayern München combineert de biografie over zijn leven met een lesboek over zijn visie op voetbal. Van Gaal presenteert zijn boek in de Amsterdam ArenA, maar heeft in zijn biografie niet altijd lovende woorden over voor de club die in dat stadion speelt en waarvoor hij meerdere keren werkzaam was.

"In mijn periode als technisch directeur ben ik niet zo netjes behandeld, dus de liefde voor Ajax is een beetje bekoeld", citeert de NOS. Ook de beschadigde relatie met Ronald Koeman komt ruim aan bod. "Ronald en ik waren vrienden. Maar als de ene vriend zijn baan verliest dankzij de andere vriend, heeft dat vervelende gevolgen."

Koeman koos volgens Van Gaal partij voor Arie van Eijden en dat was het begin van de breuk tussen beide coaches. "Ronald en ik hadden een vrienschapsrelatie. Bartina en Truus waren vriendinnen. Ik had hem destijds naar Barcelona gehaald. Maar nu was hij trainer bij Ajax en moest ik hem gaan beoordelen. Dat was moeilijk. Onze vriendschap werd op de proef gesteld. Later zou hij zeggen: 'Ík heb aan Van Eijden verantwoording af te leggen, niet aan Louis'. Maar dat had hij toch echt verkeerd. Later begreep ik dat Ronald elke vrijdag, op mijn vrije dag, achter mijn rug om naar Arie ging. En dat Ronald uiteindelijk zei: 'Ik eruit of Louis eruit'. Arie koos voor Ronald."

Toch ziet Van Gaal in Koeman een heel redelijke vervanger als trainer van AZ, die aan alle eisen van de club voldoet. Hij geeft aan dat de overgang naar Bayern niet door zou zijn gegaan, als er in Alkmaar geen geschikte opvolger zou kunnen worden aangetrokken. "Ik ben blij dat ze een waardige vervanger voor mij vonden, anders was ik in Alkmaar gebleven", geeft de voormalig bondscoach van Oranje eerlijk toe.

Van Gaal geeft in zijn biografie aan waar de relatie tussen hem en Johan Cruijff is misgelopen. Toen de jonge Van Gaal een week stage liep bij Barcelona, moest hij plotseling vertrekken vanwege het overlijden van zijn zus. "En daarna deed ineens het verhaal de ronde dat ik hem niet bedankt heb. Nou ja, dat zou kunnen."
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=87737

Dat boek lijkt me erg interessant.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73507307
Ik heb een keer al zijn stukjes voor Trouw gelezen, dat was ook zeer leesbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:40:47 #13
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_73509837
Ik zag zonet in het Sportjournaal een stukje over de presentatie van zijn boek. Daarin zei hij dat het 'heel uniek is dat er van iemand die nog leeft, een autobiografie verschijnt'.
pi_73509847
Waarom zou dat zijn?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:50:54 #15
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_73509903
Heeft hij een ghostwriter of is het een échte autobiografie?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:23:59 #16
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_73514509
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 02:50 schreef Horloge het volgende:
Heeft hij een ghostwriter of is het een échte autobiografie?
Andries Jonker is z'n ghostwriter.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:24:41 #17
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_73514526
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 02:40 schreef broer het volgende:
Ik zag zonet in het Sportjournaal een stukje over de presentatie van zijn boek. Daarin zei hij dat het 'heel uniek is dat er van iemand die nog leeft, een autobiografie verschijnt'.
Conclusie: Louis heeft nog nooit een boekwinkel van binnen gezien
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:30:46 #18
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_73514738
Erger nog: hij heeft geen idee wat het woord 'autobiografie' inhoudt.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:40:10 #19
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_73515015
Vanavond zit hij bij DWDD. Wordt vast en zeker prachtige televisie
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_73525221
Wordt een beetje moe van die van Gaal.
Ik heb het boek (nog) niet gelezen maar je kunt nu al invullen dat hij zo geweldig is en dat zijn zgn. vijanden leugenaars en bedriegers zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_73525990
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:14 schreef Pedroso het volgende:
Wordt een beetje moe van die van Gaal.
Ik heb het boek (nog) niet gelezen maar je kunt nu al invullen dat hij zo geweldig is en dat zijn zgn. vijanden leugenaars en bedriegers zijn.
Heb er stukje van gelezen en moet je zeggen, je zit er aardig naast. Voor de buitenwereld lijkt hij altijd wel het sulletje , maar hij is een super gevoelig mens.
pi_73526046
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:44 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Heb er stukje van gelezen en moet je zeggen, je zit er aardig naast. Voor de buitenwereld lijkt hij altijd wel het sulletje , maar hij is een super gevoelig mens.
Hij is altijd eerlijk, dat vind ik hem enorm sieren. Hij leeft ook erg mee met de prestaties van het elftal dat hij trained, daarom vind ik dit foto in het artikel zo mooi. We kennen dan ook zijn alom bekende karate-trap nog wel.

Om deze reden ben ik er dan ook niet bang voor dat het boek een degelijk verhaal bevat. Hij is immers ook de eerste die zijn fouten toegeeft mijns inziens.

[ Bericht 21% gewijzigd door mediaconsument op 09-10-2009 17:54:41 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73526280
Vanavond zit de beste man in Pauw en Witteman, samen met Peter R. de Vries o.a.

Kan zeer vermakelijke tv opleveren.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73527319
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:57 schreef Chain_Reaction het volgende:
Vanavond zit de beste man in Pauw en Witteman, samen met Peter R. de Vries o.a.

Kan zeer vermakelijke tv opleveren.
Het zal in ieder geval geen discussie gaan worden. De Vries is een groot fan van v. Gaal dus het zal wel een beetje slijmjurken TV gaan worden vrees ik.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:52:57 #25
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73533411
Interview bij DWDD was wel aardig
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_73629221
2 berichten, over beide is er genoeg te zeggen denk ik.
quote:
'Het komt niet meer goed tussen Cruijff en mij'

Het moddergooien in de media tussen Louis van Gaal en Johan Cruijff gaat ook maandag onverminderd voort. Nadat Cruijff in zijn column in De Telegraaf vraagtekens zette bij de mentale capaciteiten van Van Gaal (‘Je vraagt je af of er bij iemand een draadje los zit op een kabel’), heeft de hoofdpersoon tijdens een uitzending van Sport1 United wederom verbaal de strijd aan gebonden met zijn landgenoot.
“Maar wat dan, spreekt Cruijff altijd de waarheid?”, reageerde Van Gaal op de opmerkingen van Cruijff. “Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer is dat Cruijff mij support. Het is namelijk goed voor de verkoop van mijn boek. Maar dat heeft ie niet door, anders zou hij het nooit gedaan hebben.”

Van Gaal denkt niet dat het ooit nog goed komt tussen hem en Nederlands beste voetballer aller tijden. “Dat detail is een hele grote roddel geworden. Je wilt niet weten wat Cruyff allemaal geroepen heeft in de periode dat ik bij Barcelona werkte”, onthult de coach van Bayern München. “Het gaat niet meer goed komen, daar is geen mogelijkheid meer toe.”
Van Gaal komt op mij heel wat oprechter over dan een Cruijff die in mijn ogen alleen zekerheidjes wil trainen.
quote:
‘Bayern had een type-Van Gaal nodig’

Afgelopen weekend ontving Louis van Gaal al steun vanuit de clubleiding, en maandag springt ook aanvoerder Mark van Bommel op de bres voor zijn landgenoot. In een interview met de NOS laat de Kapitän van Bayern München weten bijzonder tevreden te zijn met de progressie die tot op heden is geboekt.

Van Bommel, die momenteel revalideert van een voetblessure en over een week weer speelklaar hoopt te zijn, denkt dat zijn club stappen vooruit heeft gezet sinds de komst van Van Gaal. “Vanaf het moment dat Van Gaal hier binnengekomen is, zijn we gegroeid. Alleen niet iedereen ziet dat, doordat de resultaten niet zo heel goed zijn”, zegt hij.

“Dit hadden we nodig: een heel duidelijke trainer, die zegt wat we moeten doen op het veld”, vervolgt de oud-PSV’er. “Dit bevalt me uitstekend. En dat geldt voor de hele club.” Desondanks beseft Van Bommel dat het nu wel tijd wordt om ook daadwerkelijk te gaan presteren. “We kunnen ons geen verlies meer permitteren.”
Een wat beter bericht. Van Bommel heeft mijns inziens gelijk, er kunnen dan nog mooie dingen gaan gebeuren in München als van Gaal de ruimte krijgt.
pi_73652681
Iemand die het boek al in huis heeft?

ik zit te twijfelen om dat het toch 50 euro kost!
pi_73653303
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73662431
Nu zit ie weer bij Andries Knevel.
-
pi_73665390
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand die het boek al in huis heeft?

ik zit te twijfelen om dat het toch 50 euro kost!
Ik twijfel ook nog, maar het is uiteraard leuk om te hebben.
pi_73667575
Ik denk dat ik even wacht tot ze 2e hands via bol.com te koop zijn ofzo vind 50 toch teveel , helemaal dat het mij voornamelijk om het Visie boek gaat
  maandag 2 november 2009 @ 18:45:57 #32
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_74323380
Vanavond Ned 3 20.30 Holland Sport.

Op bezoek bij Louis van Gaal in München. Wilfried krijgt een rondleiding over het trainingscomplex en Van Gaal geeft een lofzang op de Duitse volksaard.

Voor de liefhebbers van Louis
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  zondag 13 december 2009 @ 18:23:26 #33
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_75584937
Gisteravond was het dan eindelijk zover: Louis van Gaal beleefde zijn eerste optreden
op de Duitse televisie en nog wel in het sportprogramma van het ZDF genaamd " das
aktuelle sportstudio " met Katrin Müller-Hohensteinm, zeg maar een professionele en
beter uitziende versie van Studio Sport 'kindermeisje' Dione de Graaf.

De voormalige Ajaxtrainer kon tijdens het interview toch niet nalaten even een kleine
sneer te geven richting de nieuwe FC Bayern president Ulli Hoeness die in een interview
gezegd zou hebben dat Louis van Gaal in zijn discipline af en toe wel erg doorslaat.

" Ulli Hoeness kan dat niet beoordelen want hij is niet dagelijks op het veld met de spelers
en hij moet zich beperken tot het drinken van een glas rode wijn bij mij thuis op de vrijdag
avond "

Louis van Gaal op de Duitse TV

Los van het gegeven dat Louis natuurlijk een fabelachtige trainer is en de beste
die Nederland heeft voortgebracht,is het natuurlijk niet slim om in de hand te bijten die je
voedert want dat kan je ondanks alles weleens opbreken.

[ Bericht 8% gewijzigd door thloreg op 13-12-2009 18:32:18 ]
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  zondag 13 december 2009 @ 20:00:52 #34
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75588250
Louis van Gaal heeft daar natuurlijk schijt aan.

Topic wordt overigens gemerged met bestaande: Louis van Gaal topic# 6 ''Journalist sein is auch ein Fach''
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75590560
Het Duits van die man ,al blijft het natuurlijk een baas...
AFC Ajax
pi_75815619
quote:
Van Gaal: ‘Nu hebben we een rustige Kerst’
Zaterdag, 19 december 2009 om 19:45
/

Trainer Louis van Gaal heeft opgetogen gereageerd op de overwinning van zijn Bayern München op Hertha BSC (5-2). Ook de Champions League-overwintering nam de coach mee in zijn beschouwing. “We doen weer op drie fronten mee, nu hebben we een rustige Kerst”, aldus de enthousiaste Nederlander.

“Ik ben zeer tevreden en blij, ook over de manier waarop we spelen. Maar we kunnen nog beter, daarvan ben ik overtuigd”, gaf Van Gaal aan op de website van zijn club. “We hebben in de laatste weken zeer grote stappen gemaakt. Het verschil met het begin van dit seizoen is, denk ik, dat we nu scoren. Gomez en Olic spelen daarbij een belangrijke rol”, prees de Nederlander zijn spitsen.

Middenvelder en aanvoerder Mark van Bommel vond ook dat zijn ploeg op de goede weg is. “We spelen al langere tijd goed en overtuigend voetbal, maar eerst maakten we het nog niet af.” Van Bommel feliciteerde Bayer Leverkusen met de herfsttitel, maar gaf ook aan dat dit geen echte prijs is. “Wij spelen om de schaal. Natuurlijk hadden we graag bovenaan gestaan, maar het loopt nu bij ons en het ziet er niet alleen goed uit, maar het is ook leuk om te doen.”
Toch gun ik het hem! Zie hem met bayern dan ook nog wel redelijk hoog eindigen in de CL.

Begin stiekem toch wel een zwak te krijgen voor dit bayern.
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:49:58 #37
281369 tonedyt
stop met zweten
pi_75817181
top trainer! volgens mij is hij echt relax als je gewoon met je vak bezig bent
pi_75927169
Ik kom net dit filmpje tegen, had het nog nooit gezien:

Is zeker een viral voor Sport 1 ofzo?
Lekker!
Een kopkaasplankje, voor na het diner. Met een heerlijk glaasje port erbij.
pi_77650347
Wir schlafen immer Löffel an Löffel. Ich bin warmblütig.

Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 februari 2010 @ 23:22:05 #40
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77651477
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wir schlafen immer Löffel an Löffel. Ich bin warmblütig.

prachtig ja
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77651580
Wat zei 'ie nog meer?
Jimmy Carter:
pi_77651617
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef kopkaasplankje het volgende:
Ik kom net dit filmpje tegen, had het nog nooit gezien:

Is zeker een viral voor Sport 1 ofzo?
Inderdaad. Van Gaal acteert nog goed ook
pi_77651653
quote:
“Mir ist nicht kalt! Ich bin warmblütig, das sagt auch meine Frau. Wir schlafen immer Löffel an Löffel.”
pi_77651780
Mir ist nicht kalt.

Auw.
Jimmy Carter:
pi_77908111
Halve finale bereikt van de DFB Pokal. Wie stopt de machine?
Jimmy Carter:
pi_78264146
Jimmy Carter:
  zondag 21 februari 2010 @ 14:59:25 #47
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_78264405
prachtige televisie
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 21 februari 2010 @ 15:28:54 #48
285975 boeiuh2
Funk the dump stuff
pi_78265427
manman, dat gaat een klassieker worden, prachtig!
hij lijkt ook wel dronken met dat bezopen duits van hem
Funk Gezond, Soul een Appel
pi_78267386
Wat een heerlijke hork is het ook
٩๏̯͡๏)۶
pi_78272251
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:28 schreef boeiuh2 het volgende:
hij lijkt ook wel dronken met dat bezopen duits van hem
whehehe, true true
www.eremvp.nl - Eredivisie's Most Valuable Player
pi_78272376
Heeft iemand dat stukje van Van Bommel die voor Van Gaal vertaalde?
  zondag 21 februari 2010 @ 19:10:36 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_78272695
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Le-gen-da-risch.

Van Gaal is zo cool.
Wat een lul.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 21 februari 2010 @ 20:18:41 #53
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_78275120
quote:
Le-gen-da-risch.

Van Gaal is zo cool.
Wat een klapmongool is het toch. Zo'n agressieve reactie was nergens voor nodig.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 februari 2010 @ 20:13:10 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78317006
quote:
Le-gen-da-risch.

Van Gaal is zo cool.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_78358772
quote:
Bild biedt Van Gaal excuses aan na zoektocht naar uitbarstingen

Louis van Gaal was afgelopen week niet tevreden over het feit dat Bild op zoek was gegaan naar eerdere gevolgen van zijn opvliegende karakter. Het Duitse boulevardblad kwam namelijk met beelden van Sport 1 op de proppen. Het was Bild echter ontgaan dat het filmpje in scene was gezet.

Op de beelden was te zien hoe Van Gaal boos wegliep bij een uitzending van Sport 1. Met een grote foto en kop werd het voorval gemeld. Van Gaal liet daarop weten dat als het blad zijn bronnen niet eens naging, hij niet meer de behoefte had met hen te spreken. Het medium bood onmiddellijk haar excuses aan.

Van Gaal haalde afgelopen weekeinde het nieuws na een aanvaring met een verslaggever na afloop van het competitieduel met 1. FC Nürnberg (1-1). Dieter Nickles vroeg zich af of Bayern op halve kracht had gespeeld. Van Gaal was niet blij met de vraag, maar bleef aanvankelijk rustig. Nickles bleef echter volhouden dat Bayern zeer matig speelde en maakte Van Gaal daarmee steeds bozer.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=98413

Toch een goed einde.
pi_78362179
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=98413

Toch een goed einde.
wel apart dat hij zelfs bild op de knieën krijgt, dan ben je wel een echte führer
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:25:11 #57
6941 APK
Factual, I think.
pi_78362564
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef Ronaldsen het volgende:

wel apart dat hij zelfs bild op de knieën krijgt, dan ben je wel een echte führer
Was wel een enorm domme fout van Bild...
Als ze hem echt kunnen pakken in de toekomst gaan ze het zeker doen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:41:04 #58
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_78407903
Ganz einfach ja!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_78771272
Koploper!

Wat een held als hij kampioen wordt.
Jimmy Carter:
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:28:41 #60
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_78771496
haha
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_78772243
En in de CL is ook alles mogelijk.

Winnen zie ik niet gebeuren, want ik vind de verdediging nog steeds niet bepaald waterdicht.
Jimmy Carter:
pi_78989658
Kwartfinale!
Jimmy Carter:
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 maart 2010 @ 21:53:53 #63
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78991885
Dit kon weleens een heel bijzonder seizoen worden voor Van Gaal
DeLuna vindt me dik ;(
pi_79118478
Bayern blijft maar winnen.
Jimmy Carter:
pi_79456423
quote:
Van Gaal heeft zin in 'Hammer-Programm': 'Ik wil wel drie titels winnen'

Louis van Gaal bleek maandag alweer bekomen van de nederlaag die Bayern München afgelopen weekend leed bij Eintracht Frankfurt. De oefenmeester blikte alweer vooruit en zag vooral positieve punten. “We strijden nog op drie fronten mee. Hoeveel Europese topclubs kunnen dat nu nog zeggen”, vroeg hij zich af.

Na enig nadenken had hij het antwoord snel paraat. “Alleen Bordeaux en Inter Milaan. Wij staan bovenaan, staan in de halve finale van de beker en in de kwartfinale van de Champions League. Dat is ongelooflijk en zeer goed”, aldus Van Gaal, die zaterdagavond en zondag zag hoe de concurrentie in Duitsland niet wist te profiteren van de misstap van zijn team.

“We hebben gezien dat het voor de anderen ook niet zo eenvoudig is om lijstaanvoerder te worden. Wij kunnen een nederlaag lijden omdat de anderen blijkbaar niet met de druk om kunnen gaan. Daardoor blijf je dus gewoon eerste”, stelde hij tevreden vast. De komende weken moet het echter wel gaan gebeuren voor Bayern en Van Gaal.

“Ik heb zin in al die belangrijke duels. Dat is toch het mooiste dat je kan overkomen. Echt heerlijk, ook voor een trainer.” Het programma liegt er inderdaad niet om. Woensdag wacht de halve finale van de beker tegen Schalke, zaterdag tegen het opgeleefde VfB Stuttgart, dan de thuiswedstrijd tegen Manchester United, gevolgd door het uitduels bij de concurrenten Schalke en Bayer Leverkusen, beide voor de competitie.

“Maar ik vind dat het kampioenschap ons belangrijkste doel moet zijn. Maar de spelers willen natuurlijk ook de beker en de Champions League winnen. Als het aan mij ligt winnen we drie titels”, besloot hij.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=100809

Die komt er wel.
pi_79459406
Wel bijzonder dat wanneer ze dan weer eens verliezen, de concurrentie ook punten verspeelt.
Jimmy Carter:
pi_79784403
Beter gewisseld dan Ferguson gisteren.

Niet eens gedurfder, vooral verstandiger.
Jimmy Carter:
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:08:21 #68
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_79790114
En nu hopen op een stuntje in Engeland met Robben en Schweinsteiger erbij.
pi_79796386
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:08 schreef TheSeeker_NL het volgende:
En nu hopen op een stuntje in Engeland met Robben en Schweinsteiger erbij.
en zonder demichelis aub wat een drama die gast
pi_81410200
Op welke zender is morgen die bekerfinale??
Jimmy Carter:
pi_81410754
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sport1, dus helaas voor je
pi_81411220
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Sport1, dus helaas voor je
Wat jammer zeg. Zo vaak als kleine Nelson die bekerfinale zitten kijken, gewoon op de publieke.
Jimmy Carter:
pi_81411251
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sport1. Maar maak je geen zorgen, de wedstrijd valt ongetwijfeld ergens online te zien en je kan vast de wedstrijd kopen op de website van Sport.
pi_81411343
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_81416662
Echt een held!
pi_81419395
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Sport1. Maar maak je geen zorgen, de wedstrijd valt ongetwijfeld ergens online te zien en je kan vast de wedstrijd kopen op de website van Sport.
ZDF of ARD gaat die wedstrijd volgens mij ook uitzenden.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_81419493
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

ZDF of ARD gaat die wedstrijd volgens mij ook uitzenden.
Hoe laat?
Jimmy Carter:
pi_81449161
Spiel fängt an um 20.00u.
Jimmy Carter:
pi_81449217
Gewoon op ZDF vanaf 19.45u!

En voorafgaand: de vrouwenfinale
Jimmy Carter:
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 mei 2010 @ 21:58:19 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_81470578
En weer een van Sgaal erbij.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_81470776
Als ze zaterdag ook winnen, is het een ongelooflijk eerste seizoen.

Guardiola deed het ook goed vorig seizoen, maar vergeet niet dat Bayern niet de beste spelers van Europa heeft dit seizoen.
Jimmy Carter:
pi_81471570
van gaal zit straks geloof ik als gast, live in de sportuitzending van zdf.....wellicht nog een paar leuke quotejes ;-)
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 mei 2010 @ 22:29:54 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_81471630
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
maar vergeet niet dat Bayern niet de beste spelers van Europa heeft dit seizoen.
En Robben dan ?

pi_81471760
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

En Robben dan ?

robben was op sommige momenten vanavond weergaloos goed......maar heeft ook echt nare trekjes waar ik persoonlijk van walg en wat de allergrootste toppers niet hebben.
pi_81471792
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

En Robben dan ?

Die doet het erg goed.

Maar Demichelis, Van Buyten, Olic, die jonge jongens.. die zijn door van Gaal groot gemaakt dit seizoen.
Jimmy Carter:
pi_81472124
mit der tod oder die gladiolen
pi_81478859
Wat een gelul. Heb het al eerder gezegd, maar nog één keer dan.

Alle grote voetballers ooit in het verleden van de mens hadden nare trekjes. Egoisme, arrogantie, grootheidswaanzin, feestgedrag, kaarten aannaaien, noem het maar op. Dat komt omdat klootzakken wél toernooien winnen.

Robben en Maradonna zijn wat dat betreft niet anders dan de andere briljante teringlijers in de geschiedenis.

De enige uitzondering op de regel is Gary Lineker. Wat een doetje.
-nee-
  Trouwste user 2022 zondag 16 mei 2010 @ 17:51:27 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_81496534
quote:
Op zondag 16 mei 2010 03:22 schreef Marsenal het volgende:

De enige uitzondering op de regel is Gary Lineker. Wat een doetje.
Nul gele kaarten in zijn voetballoopbaan idd.

pi_81508326
Als ie ook nog de CL wint zaterdag dan wordt er een standbeeld voor die vent opgericht!!!
Zonder wrijving geen glans
  zondag 16 mei 2010 @ 21:30:38 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81508847
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ie ook nog de CL wint zaterdag dan wordt er een standbeeld voor die vent opgericht!!!
Laat Inter die maar lekker winnen dan
  zondag 16 mei 2010 @ 21:40:52 #91
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_81509678
In Duitsland heb je al snel humor...

Look behind you! It's your ass!
  zondag 16 mei 2010 @ 21:51:08 #92
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_81510441
Look behind you! It's your ass!
pi_81512033
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Laat Inter die maar lekker winnen dan
inderdaad, wat een griezel joh....."heb je al dit succes verwacht louis??"
en dan ook echt zo verschrikkelijk voorspelbaar "ja, ik wel" antwoorden]
wat een kwal
  zondag 16 mei 2010 @ 23:03:29 #94
11102 knep
Mountainfreak
  maandag 17 mei 2010 @ 11:58:29 #95
249756 Symphonic
Look o Look
pi_81528309
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

inderdaad, wat een griezel joh....."heb je al dit succes verwacht louis??"
en dan ook echt zo verschrikkelijk voorspelbaar "ja, ik wel" antwoorden]
wat een kwal
hij heeft sneller dan voor mogelijk geouden een zeer solide basis neergezet en datbetaalt zich nu uit.
Dat heeft niet zoveel met arrogantie te maken. Bij AZ is hij ook gebleven toen het slecht ging, hij is er niet voor weggelopen en heef ook daar de basis stevig uitgebouwd, en dat heeft zich uitbetaald uiteindelijk.
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 17 mei 2010 @ 17:23:23 #96
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_81541671
Ben ook een fan van hem. Vanwege zijn prestaties maar ook omdat hij altijd zo goed met de spelers kan omgaan. Al die spelers bij al die clubs waar hij getrianed heeft lopen echt met hem weg.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  maandag 17 mei 2010 @ 17:26:21 #97
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_81541800
Wat ik niet snap: heeft hij dusdanig goed inzicht in het spel en zijn spelers dat hij aan het BEGIN van het seizoen kan zeggen dat ze drie titels gaan pakken (hij begint immers gelijk te krijgen, 2 zijn er al binnen). Of is dit gewoon standaard grootspraak die nu toevallig goed uit pakt?
  maandag 17 mei 2010 @ 17:29:26 #98
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_81541913

maandag 17 mei 2010 @ 17:30:15 #99
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_81541945

maandag 17 mei 2010 @ 17:31:45 #100
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_81542011

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')