abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 19:00:11 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_73399595
Twilight
Vampierenfilm met tieners

Meisje komt op een nieuwe school en raakt bevriend met een wat vreemde jongen, die jongen (en zijn hele "familie") is een vampier. Natuurlijk wordt ze verliefd op hem en hij op haar.

Wat een saaie film, er is amper een verhaal en eigenlijk gebeurt er niet veel, alleen op het eind, als ze achtervolgd worden door "slechte" vampieren. En ik dacht dat vampieren geen spiegelbeeld hadden? In deze film dus wel.

The Taking of Pelham 1 2 3
Aktie-thriller

Stel boeven gijzelt een metrostel en eist 10 miljoen dollar. Een bediende die toevallig op de controlekamer zit krijgt de "baas" van de bende aan de telefoon en moet noodgedwongen met hem onderhandelen.

Van begin tot het eind gebeurt er in deze film WEL wat, veel aktie, goede dialogen en spanning.

Vooral John Travolta vond ik erg goed (maar ik ben een fan) als de slechterik, hij is zo cool als "bad guy". Aanrader wat mij betreft.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:33:38 #202
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_73401090
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:00 schreef Karina het volgende:
Twilight
Vampierenfilm met tieners

Meisje komt op een nieuwe school en raakt bevriend met een wat vreemde jongen, die jongen (en zijn hele "familie") is een vampier. Natuurlijk wordt ze verliefd op hem en hij op haar.

Wat een saaie film, er is amper een verhaal en eigenlijk gebeurt er niet veel, alleen op het eind, als ze achtervolgd worden door "slechte" vampieren. En ik dacht dat vampieren geen spiegelbeeld hadden? In deze film dus wel.
De film wordt wel leuker als je dit leest
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:40:09 #203
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73401408
Pelham was wel redelijk ja.. alleen nogal wat achterlijke momenten erin.

Waarom trekt er in godsnaam niemand aan de noodrem als de metro met 80-90 kilometer per uur dreigt te gaan crashen?

En technisch gezien kan goud natuurlijk nooit zoveel stijgen. Dat deed het bij lange na nieteens tijdens en na 9/11, maar goed.. dankzij Travolta en vooral Washington is deze film het kijken zeker waard.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:29:11 #204
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_73403576
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:09 schreef RuneRose het volgende:

[..]

Falco, in 1 keer gezien? Heb hem een tijdje geleden ook gekocht, maar ben er nog niet aan toegekomen, misschien binnenkort eens een dagje voor uittrekken.
De film is opgedeeld in vier afzonderlijke delen: eentje van ruim 2 uur, de andere drie duren een kleine anderhalf uur. Ik heb hem dan ook in vier gedeeltes gezien. Het is eigenlijk een soort miniserie. Ik heb er een weekend voor uitgetrokken en het was eigenlijk heel goed te doen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:26:53 #205
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_73409053
Rollerball
Jonathan E. (James Caan) is de beste en bekendste Rollerball speler ter wereld. Hij wordt echter door één van de grootste firma`s ter wereld, die over zo ongeveer alles lijken te beslissen en alle macht lijken te hebben, dringend verzocht te stoppen en te gaan rentenieren. Op hun kosten. Maar dat ziet hij helemaal niet zitten en gaat daarom zijn eigen weg...

Hier kon ik echt helemaal niets mee. Het verhaal op zich is niet het sterkste punt (alhoewel er een diepere laag in zit, maar die wil er maar niet uit komen), maar dat hoeft geen probleem te zijn wanneer de uitwerking maar goed is. Maar ook daar schiet de film te kort. Het is een mix van (uiteraard) een sport film, romantiek, drama en thriller. Die mix is echter zo onevenwichtig en springt zo van het ene naar het andere genre dat het er voor zorgt dat je maar niet in de film komt. Daarnaast is het met een speelduur van bijna twee uur ook te lang uitgerekt waardoor het tempo te laag komt te liggen en het geheel onvoorstelbaar saai wordt.
De enige twee pluspunten zijn het acteerwerk van James Caan (waar nooit iets op aan te merken is) en de prachtige klassieke muziek.

Nee, na de vele goede dingen die ik hier over had gehoord en gelezen draaide dit uit op een ontzettende teleurstelling...

IMDB Cijfer: 6,5/10
Mijn Cijfer: 4,0/10
pi_73410884
Final Destination 4. Hoorde dat veel mensen hem niet zo leuk vonden, ik vond hem toch wel geinig met zo'n brilletje op. Eens iets anders. Een 7.5
pi_73411237
Angels & Demons

Precies wat ik ervan verwacht had, gewoon een leuke film
pi_73412630
G.I. joe heerlijke film geen gezeik gewoon actie ennu nouja actie beetje alla crysis stijl goeie film.
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=14920
Ik zwaai naar dieren.
pi_73413001
Sm rechter net even gekeken, zo zie je maar weer hoe een gezin uit elkaar getrokken kan worden.

http://www.moviemeter.nl/film/55746
Ik zwaai naar dieren.
pi_73414333
The girlfriend experience, naja idee is leuk maar je moet er van houden.

http://www.moviemeter.nl/film/55957
Ik zwaai naar dieren.
pi_73414410
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:29 schreef Geerd het volgende:
Sm rechter net even gekeken, zo zie je maar weer hoe een gezin uit elkaar getrokken kan worden.

http://www.moviemeter.nl/film/55746
Door jou avatar is alleen niets meer wat je post serieus te nemen. Helaas voor jou.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 03:33:44 #212
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_73414428
The Doors 7/10
Inland Empire 8/10
It's you my love, you who are the stranger
pi_73414468
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 03:18 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Door jou avatar is alleen niets meer wat je post serieus te nemen. Helaas voor jou.
Kijk je hem zelf toch?
Ik zwaai naar dieren.
pi_73414589
Als toetje deze nog gekeken.
http://www.moviemeter.nl/film/58914

En ja ik heb geen leven, film was 10x niks trouwens
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:00:38 #215
140318 Thy...
Met puntjes
pi_73415908
The curious case of benjamin button
Ik moet eerst melden dat ik de laatste 40 minuten nog niet gezien heb omdat ik in slaap viel, maar misschien geeft dat ook meteen aan wat ik van de film vind. Ik had de hele tijd het gevoel dat ik naar Forest Gump aan het kijken was, maar dan zonder interessante verhaallijn en bovenal; zonder een hoofdrolspeler waar je een band mee krijgt. De film zit opzich degelijk in elkaar maar speciaal vind ik hem niet. Misschien dat het laatste deel van de film alles nog goed kan maken.

IMDB: 8.1/10
Mijn cijfer: 7-/10

Naast Forest Gump kwam ook het verhaal van het boek: The Time traveler's wife bij me op. De film daarvan lijkt me een stuk beter, helaas komt die pas op 12 november in NL in premiere, terwijl deze al op 14 augustus(!) in Amerika in premiere is gegaan.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_73421135
Hak se wui (Johnny To, 2005)
Hak se wui yi wo wai kwai (Johnny To, 2006)

Op het hoesje van de Election dvd’s prijkt de kop “De Aziatische Godfather”, dat dekt de lading aardig. Wellicht wat minder aktie dan je van te voren verwacht, maar wel veel aandacht voor de tradities binnen de triades. De films bevatten enkele prachtige scenes, een lekker sfeertje en mooi geschoten beelden met een goede score als ondersteuning. Het tweede deel doet overigens zeker niet onder voor het eerste deel, wat minder personages en dus ook wat beter te volgen, iets waar ik bij het eerste deel toch af en toe wel wat problemen mee had. Heb van Johnny To verder alleen Exiled gezien, eveneens een prima film, ik ga dan ook maar eens op zoek naar wat meer titels van To. 7.3
pi_73422679
Monsters vs Aliens (2009)

Animatie met de stemmen van o.a. Reese Witherspoon, Seth Rogen, Hugh Laurie, Will Arnett, Kiefer Sutherland en Rainn Wilson.

Susan staat op het punt te trouwen als er een meteoriet op haar hoofd valt
Door deze gebeurtenis begint ze ineens te groeien tot ze een soort 50 ft woman. Ze wordt meteen door het leger tegen de grond gewerkt en opgesloten. Het blijkt dat er nog een aantal 'monsters' opgesloten zijn die door experimenten e.d. zijn ontstaan. Hier zit een levende drilpudding bij, en een dokter die in een kakkerlak is veranderd. Na een paar weken komt er een enorme alien en worden deze monsters ingezet om de alien te verslaan.

Ik weet niet waar het aan lag, maar ik was op geen van de karakters echt verliefd. Ik kreeg niet echt feeling met de monsters, hoewel ze best schattig en grappig waren, en dat zorgde ervoor dat de eerste helft me niet echt boeide. In de tweede helft kwam er wat meer actie in waardoor het toch nog leuk werd.

6 (IMDB: 6,9)
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:46:31 #218
3140 PhalanX
Technarchy
pi_73422850
I Love You Man.

Herkenbare personages en situaties, en dat maakt de film leuk. De gebreken van de hoofdpersonen zijn de gebreken die je bij mensen om je heen ook al duizend keer gezien hebt. Ben je niet de man die zijn vriendin voorang geeft, dan ben je wel de figuur die ziet hoe al zijn vrienden aan een nieuw leven beginnen.

8/10
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:53:31 #219
272926 aprildewinter
Ja dat ben ik!
pi_73423104
the brothers bloom,

beetje bizar te volgen, maar wel grappig
ik hou van geile sexy lingerie
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:16:12 #220
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_73423854
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 09:00 schreef Thy... het volgende:
The curious case of benjamin button
Ik moet eerst melden dat ik de laatste 40 minuten nog niet gezien heb omdat ik in slaap viel, maar misschien geeft dat ook meteen aan wat ik van de film vind. Ik had de hele tijd het gevoel dat ik naar Forest Gump aan het kijken was, maar dan zonder interessante verhaallijn en bovenal; zonder een hoofdrolspeler waar je een band mee krijgt. De film zit opzich degelijk in elkaar maar speciaal vind ik hem niet. Misschien dat het laatste deel van de film alles nog goed kan maken.

IMDB: 8.1/10
Mijn cijfer: 7-/10

Naast Forest Gump kwam ook het verhaal van het boek: The Time traveler's wife bij me op. De film daarvan lijkt me een stuk beter, helaas komt die pas op 12 november in NL in premiere, terwijl deze al op 14 augustus(!) in Amerika in premiere is gegaan.
Een film beoordelen als je hemt niet af hebt gezien. Als ik moe ben kan ik ook nog bij Pi of requiem for a dream in slaap vallen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_73427684

Zombieland (2009)

Vermakelijke zombiefilm. Het verhaal slaat natuurlijk nergens op maar ik heb me prima vermaakt met deze film. De film word echter nooit echt spannend of eng. Het is dan ook meer een komedie dan een horrorfilm. Natuurlijk zitten er de nodige bloederige scenes in die lekker over-the-top zijn. De droge sarcistische voice-over tijdens de film werkt goed en irriteert gelukkig niet. Leuke rollen voor Woody Harrelson en vooral Bill Murray.
pi_73428006
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Een film beoordelen als je hemt niet af hebt gezien. Als ik moe ben kan ik ook nog bij Pi of requiem for a dream in slaap vallen.
Vorige week nog gezien
pi_73429609
District 9 even gekeken, vond jammer van het documentaire gedeelte in het begin gelukkig werd het nog wel een film.

http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=15998
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:06:31 #224
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_73431076
Badlands (1973, VS, Terrence Malick)
Plot in het kort: Twee geliefden rennen van huis weg na de moord op haar vader en vermoorden daarna bijna iedereen die ze tegenkomen.
Wat Malick in deze film doet is erg knap. Hij laat zien hoe de personages de greep op de werkelijkheid verliezen en steeds verder afzakken in hun eigen waanideeën. Maar tegelijkertijd blijf je toch sympathie houden voor de personages. Dat komt ook door het goede spel van Martin Sheen en Sissy Spacek. Mallick vertelt alles in zijn eigen rustige tempo. De moorden zijn vaak heel snel gedaan, waardoor die in contrast staan met de rest van de film.
Verder zal me de uitstekende theme van Tipton.
cijfer: 9
pi_73436297
The hills run red, een van de betere, goeie film.

http://www.imdb.com/title/tt0907676/

[ Bericht 0% gewijzigd door Geerd op 06-10-2009 21:11:16 ]
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')