Ik blijf de interviews wel vrolijk verder luisteren, dat zeker maar verder zie ik het welquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef SpecialK het volgende:
Maar we gaan gewoon vrolijk verder, toch?
En dan als er eindelijk weer eens eentje uit komt... mmmmmm
quote:Based on the rapidly converging multicontextual patterns observed and carefully tracked this year, I'm now projecting that the 'Deep Impact' sequence of 2004-2005 involving such events as Sumatra, Pope Shift, major terrorism (London 7/7), space impact/collision (Deep Impact), and Katrina is about to be echoed in 2010 (probably starting in December).
A large collection of 'whispers', for instance, alludes to a major earthquake/earth-shaking event, the Pacific Northwest, and/or February 2010 featuring the Vancouver Olympics and the Super Bowl. Still in the process of synthesizing all the 'signals' but it seems fairly clear from the decoding done so far that the 'Big One' - which could take various forms (including a war) - is set to strike within months.
Metaphorically, the water is about to break... because it's 'The Year We Make Contact' and 'Contact' is a Rebirth/Resurrection event... which is a 'Great Flood'. (And yes, there is a direct continuation from Nov '09 to Feb '10...)
©Goro
Voor alle duidelijkheid, dit heeft niks te maken met de webbot.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:35 schreef SpecialK het volgende:
Wat is nou de concrete voorspelling? Ik zie namelijk alleen maar een brok tekst waarin zo veel mogelijk verschillende gebeurtenissen, gebeurtenistypes, vage trefwoorden en brede deadlines worden gegeven.
Ik wil een datum (minimaal op de week naukeurig) en een gebeurtenis. Anders is die webbot wat mij betreft een grove verspilling van CPU en development tijd.
Nope, deze keer hadden ze twee dingen goed. De nieuwe schandalen bij de kerk die volgens het report nog veel dieper zullen gaan dan nu al het geval is. Maar die is op zich niet zo erg interessant, iedereen kon weten dat die beerput nog dieper zou worden op zijn tijd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:32 schreef SpecialK het volgende:
Even een kickje. Is die webbot nou eindelijk in de recyclebin geflikkert? Iets met "End process" enzo.
www.halfpasthuman.com, kosten 7 euro oidquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar haal je die 61 pagina's vandaan?.
WTF, ken heel die site niet, maar hij sluit perfect aan bij mijn visie over Iran/Israel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:03 schreef jogy het volgende:
[..]
www.halfpasthuman.com, kosten 7 euro oid
maar ik kan het je wel mailen hoor
Daar zullen vast wel 2 dingen van uitkomen ja.quote:[b]Op dinsdag 27 april 2010 09:55 schreef
Maar het zijn 61 pagina's dus dit is pas het topje van de doemberg.
Ik had al even zitten kijken, maar vond alleen de filmpjes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:03 schreef jogy het volgende:
www.halfpasthuman.com, kosten 7 euro oid
maar ik kan het je wel mailen hoor
Heul niet. Het 'leuke' aan die reports is dat het misschien ietwat vaag is met zijn gebeurtenissen maar wel erg duidelijk met de data, de paar dagen rond 8 juli is bijvoorbeeld een periode om in de gaten te houden en 11 november tot 23 januari lijkt ook erg interessant te worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zullen vast wel 2 dingen van uitkomen ja.
Sterker nog, ik durf te beweren dat ik dan beter kan voorspellen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:55 schreef jogy het volgende:
De tweede is wel interessant, want die ging over vulkanische activiteiten op een eiland die het vliegverkeer zou ontregelen. Dat vind ik dan wel weer een goede, zeker aangezien het een zeldzaam iets is wat Europa betreft dat het vliegverkeer stil ligt door een vulkaan.
Jogy, zou je de concrete tekst over de vulkanische activiteiten en het vliegverkeer in dit topic willen zetten? Het lijkt me dat dat maar een paar zinnetjes zijn die je heus wel even mag citeren eruitquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:26 schreef jogy het volgende:
Heul niet. Het 'leuke' aan die reports is dat het misschien ietwat vaag is met zijn gebeurtenissen maar wel erg duidelijk met de data, de paar dagen rond 8 juli is bijvoorbeeld een periode om in de gaten te houden en 11 november tot 23 januari lijkt ook erg interessant te worden.
Ach, we zullen het wel zien, of niet natuurlijk.
kopiëerbeveiliging, sorrie.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:38 schreef _Led_ het volgende:
Zou je de letterlijke tekst die het vulkaan-gebeuren met de duidelijke data goed voorspelde eens willen knippen/plakken ? Dat vind ik wel interessant !
quote:
Ik wacht op de mail van jogy en dan paste het ik het citaat zelf wel in dit topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:52 schreef Michielos het volgende:
Nu wil ik dit ook wel eens zien.
Paste please
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |